Translate

יום רביעי, 25 בדצמבר 2019

CAROLINA LEMKE BERLIN משיקה את קולקציית משקפי האופטיקה לחורף 2019/20 עם עדשות הPro Optic - המתקדמות מאת שרית יוכפז




CAROLINA LEMKE BERLIN
משיקה את קולקציית
משקפי האופטיקה לחורף 2019/20 עם עדשות הPro Optic - המתקדמות

קרולינה למקה ברלין מציגה את עדשות הראייה:PRO OPTIC . עדשות אופטיות מתקדמות בעלות תכונות המגנות מפני השתקפויות, שריטות וקרינת UV

·         AR אנטי ריפלקס - ריכוז קרני האור המגיע לעיניים יוצר את תופעת ההשתקפות המסנוורת, מקשה על הראייה וגם מבליטה את המשקפיים בעקבות הברק מהאור המוחזר. עדשות הפרו- אופטיקס של קרולינה למקה מצוידות בציפוי אנטי רפלקס המנצל תופעה פיזיקלית הקרויה "התאבכות הורסת" בה אורכי הגל של האור המגיע לעדשה ואורכי הגל החוזרים ממנה עקב ההשתקפות, מבטלים אחד את השני ובכך מעלימים את תופעת ההשתקפות כמעט לחלוטין, גם באור יום וגם בחשיפה לאור במהלך הלילה.
·         SR coating  ציפוי קשיח - בכדי להגן ולהאריך את חיי עדשות הפלסטיק, העדשה מצופה בציפוי קשיח, זהו ציפוי דק מאוד מחומר סיליקוני, אשר מחזק את שטח פני העדשה ומגן מפני שריטות ושפשופים קלים, ממש כמו מגן המסך שמרכיבים על הסמארטפון.
·         PRO  UV- חשיפה ממושכת לקרינת UV עלולה לגרום לנזקי ראייה ונזק בריאותי לעיניים. שכבת האוזון מסביב לכדור הארץ חוסמת את רוב קרינת ה UV המסוכנת הנפלטת מהשמש אך קרינת UV באורכי גל 400 עד 315 ננומטר- המכונה כקרינת UVA- חודרת את שכבת האוזון ומזיקה לעיניים. על מנת להגן עליהן מרכיבים משקפי שמש עם חסימת אורכי גל עד 400 ננומטר. מעתה גם עדשות הפרו- אופטיק של קרולינה למקה מצוידות בשכבה המגנה מנזקי קרינת השמש האולטרה סגולה, כך שאתם מוגנים גם כאשר אתם מרכיבים משקפי ראייה.


לצד משקפיים איכותיים מציעה קרולינה למקה, קולקציית משקפי ראייה עשירה ומגוונת ובה דגמים קלאסיים נצחיים לצד דגמים אופנתיים וטרנדיים:
A good old american אחד הטרנדים הבולטים של העונה מגיע עם מסגרות נצחיות בקווים קלאסיים ונקיים, עשויים מחומריות מגוונת של אצטט, מתכת ושילוב מנצח בין השניים. המסגרות מאופיינות בצבעוניות סתווית של שיש ואפורים במשחקים של מאטים ומבריקים.
Retro gold - מתכות מוזהבות ודקיקות (בגימור עדשות מעושנות במשקפי השמש), צורות גאומטריות מדויקות ומחמיאות, אלמנטים עדינים שמשוועים למשקפיים מראה תכשיטי, מעניקים מראה מתוחכם לכל לוק.
   
The Big Square - משקפיי אוברסייז מרובעים, מסגרות אצטט מוגזמות בעלות נוכחות דרמטית, צבעוניות קלאסית בשחורים ומנומרים מייצרים מראה סופר שיקי ומעודכן.
   
007 For your eyes ony - משקפיים קטנים ומינימליסטים, מדויקים לשימוש גם בבילוי לילי, קווים סקסיים ומסתוריים, מתאימים במיוחד לפעילות חשאית ולסוכני אופנה סמויים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה