Translate

יום רביעי, 25 בדצמבר 2019

איתן שוורץ נבחר לתפקיד ראש מינהל תקשורת ושיווק בעיריית תל־אביב-יפו . מאת שרית יוכפז



איתן שוורץ נבחר לתפקיד ראש מינהל 

תקשורת ושיווק בעירית 

תל־אביב-יפו-מאת: שרית יוכפז

ועדת המכרזים העירונית לבחירת ראש מינהל תקשורת ושיווק בעיריית תל־אביב-יפו החליטה לבחור באיתן שוורץ כמועמד המתאים והראוי ביותר לתפקיד, לאור ניסיונו הרב וכישוריו הבולטים. שוורץ יחליף את גידי שמרלינג, אשר כיהן בתפקיד כ-8 שנים. שוורץ ייכנס לתפקידו בימים הקרובים.

בוועדת המכרזים, בראשות מנכ"ל העירייה, מנחם לייבה, חברים סמנכ"ל העירייה למשאבי אנוש ומינהל, אבי פרץ, יו"ר ארגון העובדים, עו"ד רמי בן גל, נציגת ציבור וכן יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה אפרת מייקין.

איתן שוורץ, בן 45, מתגורר בתל אביב עם אשתו רעות ושלושת ילדיו – אדם, נעמי ואלונה. שוורץ החל את עבודתו בעיריית תל אביב-יפו לפני 12 כמנהל הפעילות הבין-לאומית של חגיגות ה-100 של העיר, כיהן בהמשך כיועץ רה"ע לנושאים בין-לאומיים וב-4 השנים האחרונות הוא משמש כמנכ"ל התאגיד העירוני "עיר עולם ותיירות", העוסק בפיתוח העיר בזירה הבין-לאומית תוך הובלת המדיניות העירונית בנושאי תיירות, פיתוח כלכלי בין-לאומי ומיצוב העיר בתקשורת הבין-לאומית.

ההישגים העיקריים של התאגיד בתחום התיירות תחת ניהולו כוללים הכנת העיר לתיירות ולחשיפה בין-לאומית באירוויזיון 2019; הקמה של "שביל העצמאות" – אתר מורשת לאומי חדש בשדרות רוטשילד; פרסום של תוכנית-אב ראשונה לעיר בתחום התיירות; הקמת מערך תיירות קהילתית בשכונת התקווה וביפו; הקמה של לשכת כנסים בין-לאומיים לעיר; הקמה של שני מרכזי מידע חדשים לתיירים; תפעול ושדרוג מרכז המבקרים ההיסטורי בשרונה. ההישגים העיקריים של התאגיד בתחום התקשורת הבין-לאומית כוללים גידול של אלפי כתבות חיוביות בשנה אודות העיר בתקשורת הבין-לאומית; הקמת אתר אינטרנט תיירותי בין-לאומי לעיר; הקמת אתר מידע באנגלית לכתבים בין-לאומיים; קידום הנוכחות של העיר, העירייה וראש העירייה ברשתות חברתיות בין-לאומיות; אירוח מאות כתבים מהעולם בתחומי סיקור שונים;  ההישגים העיקריים של התאגיד בתחום התקשורת הבין-לאומית כוללים הקמה ותפעול של "הרציף" – אקסלרטור עירוני בנווה שאנן העוסק בקידום חדשנות בנושאים חברתיים ועירוניים; גיבוש מערך שירותים לחברות גלובליות ויזמים בין-לאומיים בעיר; ניהול כנס החדשנות העירונית הבין-לאומי של העיר.

לשוורץ תואר ראשון בהצטיינות יתרה באנתרופולוגיה מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק, ותואר שני בהצטיינות בהיסטוריה של המזה"ת ואפריקה מאוניברסיטת תל אביב. שוורץ נבחר על ידי כתב-העת האורבני החשוב "מונוקול" כחבר ב"צוות החלומות" של ראשי עיר בעולם, והוא דובר עברית, אנגלית, צרפתית וספרדית.

 קרדיט צילום כפיר זיו
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה