Translate

יום חמישי, 26 בדצמבר 2019

דבורה גנני יצרה קשר מיוחד עם אלפי נוצרים ברחבי העולם שמעוניינים לתרום ולסייע למדינת ישראל נוצרים ויהודים – הסיפור שלא סופר/ מאת: שרית יוכפז




דבורה גנני יצרה קשר מיוחד עם אלפי נוצרים ברחבי העולם שמעוניינים לתרום ולסייע למדינת ישראל
נוצרים ויהודים – הסיפור שלא סופר
החגים הנוצריים בפתח וזו הזדמנות נהדרת לספר את סיפורה המופלא של הקהילה הנוצרית האוונגליסטית, וקשריה עם ישראל.


דבורה גנני, שגרירה של רצון טוב שפועלת מטעם הסוכנות היהודית ועוסקת בחיבור ובניית גשר בין העולם האוונגליסטי-נוצרי למדינת ישראל, פועלת עם נוצרים מארה"ב, גאנה, פרנקפרוט, קוריאה ומדינות נוספות. היא מספרת להם על מדינת ישראל, מביאה אותם לבקר בארץ ואף מגייסת מהם תרומות, למען פרויקטים חברתיים בישראל.

הקשר המיוחד של נוצרים אלה למדינת ישראל מרתק וחשוב מאוד בקשרים הבינ"ל של ישראל.
אז מה בעצם גורם לאוונגליסטים להיות כ"כ קשורים למדינת ישראל?

דבורה גנני שימשה כיועצת פוליטית ודוברת משרדי ממשלה, בהמשך שימשה כמנכ"לית של הקרן לידידות וכיום, היא לא נחה לרגע וממשיכה בפרויקטים שונים שיועילו למדינה ולחברה הישראלית.
במפגשים שמקיימת דבורה עם האוונגליסטים היא מספרת להם על ההתפתחות המדהימה של מדינת ישראל שמשמשת בית רוחני וגשמי לעם היהודי. התרומות שהיא אוספת מסייעות לקליטת עלייה ואוכלוסיות חלשות.
רבים גם מקפידים להגיע לבקר בישראל, לראות, לפגוש, לשמוע ולהעמיק את הקשר למדינה ולעם שהם כל כך אוהבים. כעת, משמתחילה תקופת החגים הנוצריים, זו עונת השיא של הצליינות הנוצרית לארץ, הצליינים מגיעים בעיקר לבקר במקומות הקדושים.
הסיבה העמוקה לחיבה שהם רוכשים לעם היהודי היא דתית. על פי אמונתם מי שמכבד את היהודים זוכה לשגשוג, לכן הם רואים בכך מטרה נעלה – לסייע לעם היהודי לחזור לישראל ולחזק אותה.
לפני מספר חודשים הקימה דבורה ארגון בשם ACWI, ארגון ראשון מסוגו שמאגד נשים אוונגליסטיות מכל רחבי העולם שאוהבות את מדינת ישראל ומעוניינות לתרום ולסייע לה. בין היתר, היא גם מחברת בין אנשי עסקים מקוריאה וישראל.

לדבורה ידע רב אודות העולם הנוצרי, בימים אלו ישנה עלייה בהיקף התמיכה של נוצרים בישראל. היא תשמח להתראיין ולספר על הקשר המופלא הזה בין נוצרים ליהודים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה