Translate

יום שלישי, 10 בדצמבר 2019

מרכז המבקרים "הצצה באצה" שבחוות סקורה (מכמורת) מזמינה את כל המשפחה בכל אחד מימי חג החנוכה לסיור מודרך,מאת שרית יוכפז




מרכז המבקרים "הצצה באצה" שבחוות סקורה במכמורת מזמינה את

 כל המשפחה בכל אחד מימי חג החנוכה לסיור מודרך,

שבו יקבלו המבוגרים והילדים חוויה אקולוגית יוצאת דופן, שמקדמת את השמירה על הטבע בכלל והים בפרט. בסיום הסיור תיערך מסיבת חנוכה, שכוללת הדלקת נרות, סופגניות ושירה. כמו-כן ייהנו המשתתפים מארוחת טעימות עשירה ומפתיעה בה יטעמו מאכלים ייחודיים וטעימים מבוססי אצות אולווה וגרצילריה של סיקורה, דוגמת: פסטת אצות, ציזיקי אצות, מתבלי אצות וסלטים שונים בתיבול אצות. 

בסיור נכיר את עולם החי והצומח בים, נצפה  בסרטוני אנימציה המותאמים לילדים וממחישים את השינויים הסביבתיים שעוברים על עולמנו ומשפיעים על הים התיכון, נשקיף  ממרפסת על החווה ועל התהליך הייחודי של גידול האצות ואף תוכלו לטעום אצה טרייה הישר מבריכת הגידול.

החווה פתוחה למבקרים בין הימים א'-ו' בתאום מראש (בהתקשרות ל-  5921*).
·         הסיור בעלות של 45 ₪ לילד (מגיל 7)  ולמבוגר
·         ללא עלות עד גיל 6
·         אורך הסיור כשעה וחצי.

אודות חברת סיקורה 

חברת סיקורה היא אחת החלוצות בעולם בתחום החקלאות הימית. 13 שנות מחקר ופיתוח על ידי ביולוגיים ימיים מהשורה הראשונה, הביאו לטכנולוגיה מתקדמת ופורצת דרך, המאפשרת גידול יבשתי אורגני של אצות ים מסוג אולווה וגרצילריה.

החווה ממוקמת לאורך החוף וכוללת בריכות מי-ים המדמות את הסביבה הימית הטבעית. מי הים הצלולים נשאבים ממעמקי הים עוברים תהליך סינון קפדני ומשם הם זורמים לברכות לגידול האצות.
תהליך הגידול בחווה מנוטר ומבוקר, ומאפשר להן להיות עשירות במיוחד במינרלים (ובעיקר במינרל החסר – יוד), חלבון, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון, וכל זאת בתהליך טבעי, ללא התערבות של הנדסה גנטית ובסביבה נקייה ממזהמים ביולוגיים, חומרי הדברה ותוך עמידה בסטנדרטים קפדניים להימצאות מתכות כבדות.
מי הים שנשאבו לברכות הגידול מוחזרים לים בתום תהליך הגידול של האצות כאשר הם נקיים, בכדי לשמור על האיזון האקולוגי ולמנוע פגיעה בסביבה הימית.

חברת סיקורה מייצאת את האצות לשוק הבינלאומי כחומר גלם לתחומי המזון, תוספי התזונה, הקוסמטיקה והרפואה, ובישראל משווקת בהצלחה סדרת תוספי תזונה המבוססת אצות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה