Translate

יום שני, 9 בדצמבר 2019

טמבור, חברת הצבע של ישראל מכריזה: צבע השנה לשנת 2020 // Storm Cloud 1148A – כחול עמוק של שמים ומים, עננים ומעמקים. מאת שרית יוכפז



טמבור, חברת הצבע של ישראל מכריזה: צבע השנה לשנת 2020 // Storm Cloud 1148A – כחול עמוק של שמים ומים, עננים ומעמקים

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה של חיבור בין הפנים לחוץ אשר מתבטאת, בין היתר, ברצון להכניס אלמנטים מהטבע ומהסביבה החיצונית פנימה הביתה.  ב- 2019 בחרנו בגוון המנטה להכניס את הקסם הירוק הביתה, וגם השנה אנחנו ממשיכים עם מוטיב הטבע אך הפעם מסבים את הפוקוס למעטפת של העולם: המים והשמים. ככה נראה צבע השנה שלנו ל 2020: Storm Cloud 1148A. כחול של שמים ומים. עננים ומעמקים.

הכחול העמוק של Storm Cloud מחבר אותנו אל הטבע – אל המים, השמים והאוויר שאנחנו נושמים. הוא מכניס הביתה תחושות שקט ויציבות, שמאפשרות לנו להשאיר מאחור את ההמולה והעומס של החיים המודרניים, וליצור לנו גן עדן פרטי, מקום להתנתק מהרעשים.

Storm Cloud מתאים למבחר סגנונות עיצוב עדכניים - מודרני, סקנדינבי, תעשייתי, אתני ואפילו בוהו-שיק. הוא מזכיר את גווני הטקסטיל של האריסטוקרטיה האירופאית ולכן יש לו ניחוח יוקרתי אך מאופק.
Storm Cloud משתלב מצוין עם גווני הפודרה שמלווים אותנו כבר מספר שנים ומשלימים אותו, עם צבע השנה שלנו מ 2019 (Dried Mint), ויעבוד מצוין גם עם אלמנטים בזהב, נחושת, עץ, בטון, ברזל ואלומיניום.

הכחול העמוק של Storm Cloud הוא בחירה מצוינת לחדר השינה, פשוט כי הוא משרה אווירה של דמדומים, הרגע הזה ביום שהשמש שקעה והשמים מתכהים, אבל עדיין לא חשוך לגמרי. בדיוק הזמן והמקום להוריד הילוך, להשאיר מאחורינו את המולת היום ולהתכרבל מתחת לפוך.
אם אתם אוהבים אירוח שקט ואינטימי,
Storm Cloud יעבוד מצוין גם כקיר דגש בסלון, או בפינת קריאה.
Storm Cloud 1148A של טמבור: סופרקריל מט+ לקירות (אריזת 5 ליטר) במחיר של כ- 110 ₪ ופוליאור מט לרהיטים (0.75 ליטר) במחיר של כ- 90 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה