Translate

יום רביעי, 31 ביולי 2019

סניף חדש של רשת סולתם נפתח בקניון הגדול – פתח תקווה מאת: שרית יוכפז




סניף חדש של רשת סולתם נפתח בקניון הגדול – פתח תקווה
סולתם, החברה המובילה בישראל בתחום כלי הבישול והציוד האיכותי למטבח, מתרחבת ומשיקה את הסניף ה-33 שלה בפתח תקווה • הסניף החדש בקניון הגדול מציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי

פתיחת הסניף בקניון הגדול בפתח תקווה, שיהיה הסניף ה-33 של הרשת בפריסה ארצית, מהווה חלק ממהלכה האסטרטגי להתרחב ולהכפיל את מספר הסניפים תוך כ-5 שנים.
החנות החדשה שנבנתה בהשקעה של כחצי מיליון ₪, היא מתפרסת על כ-80 מ"ר. החנות תכלול את מגוון המוצרים של סולתם. הסניף החדש מציע מגוון של מאות מוצרים איכותיים וחדשניים למטבח הביתי והמקצועי.

פתיחת החנות החדשה היא חלק מהתפתחותה של סולתם בשנה האחרונה. התפתחות שבאה לידי ביטוי גם בהרחבת מגוון המוצרים, ובהשקעה של מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם.



מיטל רובין, מנהלת השיווק של סולתם: "חובבי הבישול והאירוח בפתח תקווה ימצאו בסניף החדש מגוון רחב של כלי בישול ואפייה מתקדמים ואיכותיים. מיקום הסניף נגיש הן מבחינה תחבורה ציבורית והן מבחינת חניה והוא יכלול את מיטב המוצרים מהסדרות החדשות של 'סולתם' שנוצרו במיוחד עבור החגים. אנו מזמינים את כולם לבוא להתרשם ולהתחדש במגוון כלי מטבח עם מבצעים מיוחדים לרגל הפתיחה".
הסכינים הסמוראים במטבח
חברת 'סולתם', יצרנית כלי הבישול, מכניסה למטבח שלנו סדרת סכיני Samurai חדשנית, עמידה, קלה ואיכותית
חברת 'סולתם' משווקת סדרת סכיני שף חדשה, המיוצרת מפלדה גרמנית איכותית, חזקה אך גמישה. סכיני שף Samurai  מיוצרים בתהליכים מתקדמים תוך בקרת איכות ללא פשרות, התורמים להשגת המראה והתוצאה.
הסכינים בעיצוב מרשים, בגימור דמוי דמסקוס.

לסדרת סכיני השף של סמוראי יתרונות רבים, ביניהם:

·   ידית הסכין מותאמת למבנה כף היד ומעוצבת באופן ארגונומי ונוח, מאפשרת עבודה לטווח ארוך במטבח עם נוחות מרבית ומונעת החלקה.

·         קצוות הלהב לוטשו לזווית של 30 מעלות להקניית חדות ודיוק במהלך החיתוך.

·   להב הסכין עשוי מתכת גרמנית המורכבת מפלדת אל-חלד הנעשית בתהליך מיוחד, אשר מעניקה לה חוזק, יציבות, גמישות ועמידות לאורך  זמן.

·         השקעים לאורך הלהב מקטינים את החיכוך ומפחיתים את היצמדות המזון ללהב.

·       המרחק שבין הלהב לידית והפרש הגובה בין הלהב לידית מרחיק את האצבעות ממשטח החיתוך, מה      שמאפשר בטיחות מרבית בשימוש.

מחיר החל מ – 39 ₪ ועד 399 לסכין
10 שנות אחריות


להשיג ברשת חנויות סולתם ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות
ובאתר החברה:
 soltam.co.il

הסניף החדש ממוקם בקניון הגדול, רח' זאב ז'בוטינסקי 72 פתח תקווה
מומלץ.
משרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה