Translate

יום שלישי, 16 ביולי 2019

שר הכלכלה והתעשיה, מר אלי כהן יבקר ביריד "עוטף בכיף" . מאת: שרית יוכפז



שר הכלכלה והתעשיה, מר אלי כהן יבקר ביריד "עוטף בכיף" בהשתתפות ראשי רשויות ממרחב העוטף, ביניהם אלון דוידי, ראש עיריית שדרות ואיתמר רביבו, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון. הביקור פתוח לתקשורת ויתקיים ביום ד'  ה-17/07 בשעה 18:30 במתחם "התחנה", תל אביב-יפו.
בעלי העסקים באזור עוטף עזה מתמודדים עם רגישות ביטחונית מתמדת שמשפיעה ישירות גם על המציאות הכלכלית במרחב. משרד הכלכלה והתעשייה, מקיים זו השנה השנייה, את יריד 'עוטף בכיף', על מנת לחשוף את הפעילות העסקית והתרבותית הענפה המתקיימת בעוטף עזה לכלל אזרחי המדינה, להגביר את הפעילות הכלכלית של האזור ולעודד את הציבור להכיר, להגיע ולתמוך בעסקים.
עשרות עסקים מענפים שונים ישתתפו ביריד ויציעו דוכני מזון, תוצרת חקלאית של האזור, פריטי אופנה, תכשיטים ואקססוריז של מעצבים ויוצרים מקומיים ועוד . לצד הדוכנים יתקיימו ביריד מופעי רחוב והצגות לכל המשפחה.
אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה: אנו קוראים לציבור הישראלי להגיע ליריד "עוטף בכיף" ולהראות את הסולידריות שכה מוכרת לנו, זו שיודעת לעטוף בחום ולחזק את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בעוטף עזה. מחובתנו לדאוג לביטחון של תושבי העוטף, הביטחון האישי והביטחון הכלכלי. העסקים  הקטנים והבינוניים בישראל בכלל ובפריפריה הדרומית בפרט, הם קטר הצמיחה של המשק הישראלי ועלינו המחויבות להעניק להם את מגוון התמיכה והסיוע להם הם זקוקים כדי להצליח"
הכניסה חופשית

צילוםתומר שונם.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה