Translate

יום רביעי, 24 ביולי 2019

אהבה עם 'טאץ צרפתי' אורית ופבריס קליין מרעננה מדברים על אהבה ועסקים מאת: שרית יוכפז

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏4‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
משמאל: אורית ופבריס
צילמה שרית יוכפז

אהבה עם 'טאץ צרפתי'
אורית ופבריס קליין מרעננה מדברים על אהבה ועסקים


בזמן שמשפחתה של אורית היגרה לצרפת פבריס ביקש לעלות לישראל. אורית למדה מוזיקה ופבריס התמחה בביוכימיה אבל בזכות קרוב משפחה שחשב ש'אין מה להפסיד', השניים נפגשו כשאורית חזרה לארץ. כיום הם עומדים מאחורי רשת לאסתטיקה רפואית בסגנון אירופאי , שמלמדת את הישראליות איך אפשר להתמודד עם התופעות אייג'ינג בגישת ה'טאץ צרפתי' ומספרים לנו על האהבה הגדולה לישראל.

אנו שומעים רבות על חבלי הקליטה של העלייה מצרפת בישראל, אבל חשוב לזכור כי בגל העלייה הרווחנו גם הרבה מוחות, מומחים ויזמים, שתרומתם לתרבות ולרפואה בישראל אדירה. הרומן בין  אורית  לפבריס קליין מגלם את היופי בעלייה הצרפתית, עם סיפור לא שגרתי. אורית קליין (46 נשואה+3, רעננה) נולדה בירושלים אבל בגיל 6 היגרה עם משפחתה לצרפת בעקבות הצעה לפוסט דוקטורט שקיבל אביה, ד"ר מרסל מרזל, המתמחה במחקר אונקולוגי ומחזיק בימים אלו בסטראט אפ המפתח תרופה לסרטן מסוג גליובלסטומה (סרטן המוח).
אבל אורית פנתה דווקא לתחום המוזיקלי: היא השלימה תואר ראשון במוזיקה ופסנתר בגרמניה וחזרה בגיל 22 לארץ מטעמי ציונות. לאחר מכן החלה בלימודי תואר שני במוזיקה ובפסנתר באקדמיה רובין בירושלים והכירה דרך קרובי משפחה את פבריס – עולה חדש מפאריס שהגיע לארץ לבדו.
"רק בישראל עולה מצרפת יכול לקבל הזדמנות לעבוד בהייטק כמו שאני קיבלתי הצעה ועוד בזרועות פתוחות. בזכות היכולת שלי ושאני דוברת שפות אפשרו לי להתחיל קריירה אחרת. רק בישראל יכולה בחורה עם תואר שני במוזיקה להתקבל לעבוד בהייטק ולהמשיך ולהתקדם בתפקידים" מספרת אורית
פבריס נולד בקאן לאב עובד מדינה ואם מזכירה. הוא חלם להיות רופא אך בסוף החליט לפנות לתחומים חברתיים קהילתיים, הקים שבט צופים, וניהל פרויקטים לשילוב נכים בתנועות נוער. בזמן שלמד ל תואר ראשון בביוכימיה ומדעי החינוך הוא התחיל את הקרירה שלו כמדריך טיפולי למבוגרים עם פיגור שכלי. "בגיל 27 הבנתי שבצרפת יהודי שהוא לא עורך דין או רופא לא נחשב. זו מדינה שבה הטייטלים הינם בעלי משמעות והרגשתי לא שייך. למזלי שמעתי על תכנית שבתמורה לאלף אירו העניקה לעולים מלגת לימודים, טיסות ומגורים בירושלים. קיבלתי הזדמנות נהדרת ומיהרתי לקחת אותה", הוא משחזר. בשנותיו הראשונות בארץ פבריס פעל בעמותה המסייעת לילדי מפתח בשכונות קשות וכשפגש את אורית התאהב ממבט ראשון. השניים נישאו ופבריס עשה הסבה לכיוון ההיי טק.

למרות שהחברה הראשונה בה עבד פשטה את הרגל, פריס התקדם לתפקידים של מנהל פרויקטים בחברת כימיקלים ומשם למנהל מכירות אירופה בחברה ישראלית המובילה בתחום לייזר רפואי. במקביל נולדו לזוג 3 ילדים: יאיר בן 16 והתאומים רונאל וניצן בני 14. בשנת 2008 החליט פבריס להקים חברה להפצת מכשור רפואי ולייזר. אורית הצטרפה לחברה ותוך 5 שנים כבר הקימו קליניקה ראשונה וקטנה לטיפולי צלוליט ומיצוק העור, שזכתה לתהודה עולמית בזכות המכשור הטכנולוגי המתקדם.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏‏זקן‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏
הרופא :ג'רמי נידם צילום: שרית יוכפז

בעקבות פניות רבות מרופאים בעיקר מצרפת, החליטו השניים להתרחב ולהקים את רשת Evo Clinic, הסניף הראשון נפתח ברעננה ובהמשך יפתח גם בתל אביב. ייחודה של הקליניקה שהיא מציגה את בשורת 'הטאץ הצרפתי' שהביאו אורית ופבריס יחד עם ד'"ר ג'רמי נידם, שותפם לרשת, והרופא הראשי המנהל את הרשת מבחינה רפואית, בשורה שמבוססת על שמירה על מראה פנים טבעי ולא מראה מנותח, פרוצדורות שמעניקות מראה עדין עם השינוי הרצוי ומציעה גם שירותיVIP  בסטנדרט אירופאי שלא מוכרים בארץ.

בשיחה עם פבריס הוא מספר על ההשפעה הגדולה של ישראל עליו: "למדתי כאן מהי יוזמה, נתינה חברתית וקהילה. מצאתי בית ואנשים שתמיד חושבים צעד אחד קדימה. בכל העולם הישראלים נחשבים למפתחים מספר אחד ובזכות החשיבה הזו והאהבה הגדולה מבית ומחוץ הצלחתי לא רק להתאקלם אלא גם לשגשג". שניהם חיו תקופה ארוכה בצרפת והיה להם ברור שדווקא בישראל יקימו את המשפחה, כאן מתוך בחירה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה