Translate

יום שני, 15 ביולי 2019

החופש הגדול ממשיך והמרדף אחר פעילויות לילדים שלא יכבידו על הכיס לא פוסק. גם השבוע מתחם אושילנד בכפר סבא מארגן שורה של פעילויות לילדים מאת: שרית יוכפז

ים של פעילויות לחופש הגדול : מפגש עם היוטיוברים המובילים בישראל, הקרנה של הסרט "אגלי דולס" והרצאה של העיתונאי גיא פלג
, לפעוטות וגם להורים – והכל ללא תשלום: ממפגש עם כוכבי היוטיוב בן רחום ועמית קיסר, דרך הקרנה של סרט אנימציה ועד להרצאה של אחד מהעיתונאים המובילים בישראל.

הורים לילדים קטנטנים יוכלו לבלות בימים ראשון ורביעי בפעילויות משותפות ומעשירות ביחד עם הפעוטות בסדנאות בייבי מהנות. השבוע לאחר הפעילות המשותפת תתקיים הרצאה על הקניית הרגלי שינה בהנחיית יערה ויסבורט חלפון.
חובבי הסרטים יוכלו ליהנות ביום ראשון מסינמה קידס – הקרנה של סרט ילדים + פופקורן ושתייה ב-35 ₪ בלבד, והפעם הקרנה של סרט האנימציה החדשה "אגלי דולס" בגרסה מדובבת. השבוע ימשיך עם מפגש מעריצים עם שני
ים מכוכבי היוטיוב והוולוגרים המובילים בישראל - עמית רחום ובן קיסר (בנו של הגיטריסט האגדי יהודה קיסר). 
עם מיליוני צפיות לקליפים המילוליים המצחיקים שעשו ללהיטים כמו "טודו בום", "יאסו" ו"קומסי קומסה", השניים הם מהשמות הלוהטים בעולם הילדים היום עם מאות אלפי עוקבים לכל אחד מערוצי היוטיוב שלהם ומעל 100 אלף עוקבים לערוץ המשותף שהשיקו לפני 3 חודשים בלבד.

אחרי המופע ומפגש המעריצים יוכלו הילדים ליהנות בכל יום שלישי וחמישי בשעות 16:00-19:00  ממתנפחים יבשים ורטובים לצד עמדות משחק חווייתיות באושיפארק. החודש יסתיים עם הרצאה של הפרשן המשפטי של חדשות 12 גיא פלג על חקירות נתניהו. האם יש כאן רדיפה של ראש ממשלה? ואיך זה ששלושת ראשי הממשלה האחרונים נחקרו כאן בזה אחר זה?
מתחם אושילנד-כפר סבא
כניסה חופשית 

אירועי החודש
פעילות בייבי בכל יום א' וד'
שעות הפעילות-  10:30-11:15, 11:15-11:45
ב-24.7 הרצאה של פעילות בייבי – הקניית הרגלי שינה בהנחיית יערה ויסבורט חלפון
יום א
סינמה קידס- הקרנת סרט +פופקורן ב35 ₪
28.7 אגלי דולס
יום ב'
הצגות/מופעים ילדים/מפגשים עם יוטיוברים – 17:00
         22.7 – בן קיסר ועמית רחום (יוטיוב)
פעילות מתנפחים בשלישי, חמישי
הרצאה – 25.7


גיא פלג - הפרשיות שהסעירו את הציבור ופתחו את מהדורות החדשות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה