Translate

יום שלישי, 23 ביולי 2019

הארלי דוידסון משיקה סניף קונספט ענק בת"א אביזרים, ביגוד ואופנועים. מאת: שרית יוכפז

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏אופנוע‏‏‏).   


אביזרים, ביגוד ואופנועים – אחד מהמותגים החזקים בעולם נוחת בתל אביב
הארלי דוידסון משיקה סניף קונספט ענק בת"א

לאחר השקעה של למעלה מ-5 מיליון ₪, הושקה היום בתל אביב חנות הקונספט החדשה של ענקית האופנועים האמריקאית הארלי דוידסון, על פני שטח של כ-1,000 מ"ר



ניסים בינימין מנכ"ל אלבר מוטו, יבואנית הארלי דוידסון: " גם ביחס לעולם, הצמיחה של הארלי דוידסון בישראל בשנים האחרונות היא יוצאת דופן"
לאחר השקעה של מעל 5 מיליון ₪ תכנון ועיצוב חדשניים של כ-1000 מ"ר של בהובלת מיטב מעצבי הרשת העולמית, השיקה אימפריית האופנועים והביגוד האמריקאית הארלי דוידסון מבית אלבר מוטו חנות קונספט ראשונה בתל אביב, ברחוב המלאכה 3.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏‏לשבת‏ ו‏אופנוע‏‏‏‏

סניף הדגל של המותג האמריקאי מציע, מלבד אופנועי הארלי וציוד לרוכבי הדו גלגלי, אלפי מוצרי מרצ'נדייז ופריטי אופנה של הארלי דיוידסון, החל מבגדי תינוקות, דרך בגדי ילדים, נשים וגברים, הנעלה, תכשיטים, שעונים, כובעים, תיקים וכמובן, את שלל דגמי אופנועי הארלי. כמו כן, תפעל במקום סדנת טיפולים ותיקונים לאופנועי הארלי בישראל.   
harley-190709-180
במסגרת השקת החנות, חשפה לראשונה הארלי דוידסון את הדגם החדש שנחת בישראל, ה-FXDR 114 הדגם החדשני ופורץ הדרך של קונצרן הארלי דיוידסון. 
יניקת האוויר והאגזוז של ה- FXDR מגיעים מעולם המרוצים. הוא בעל יכולת הטייה של 33 מעלות ומצויד במנוע Milwaukee-Eight® 114 V-Twin ‏1,868 סמ"ק עם מומנט של 160Nm/3500rpm, העוצמתי ביותר שיש לאופנועי Softail®‎. יש גם זרוע קלה מאלומיניום יצוק, מזלג קדמי הפוך שמדלג מעל פסי האטה ומתלה אחורי Mono shock לתגובה זריזה. הוא מהיר בנסיעה ישרה וזריז בפניות. 
אורך- 2425 מ"מ. גובה הכיסא – 720 מ"מ. נפח מיכל דלק - 16.7 ליטר. משקל יבש - 289 ק"ג. 
גלגלים / צמיגים חזית:
Gloss/satin black, split 5-19" spoke, Ace cast aluminum with laser etched graphics / 120/70ZR-19 60W
גלגלים / צמיגים אחור:
 Gloss/satin black, solid disc,18" Ace cast aluminum with laser etched graphics / 240/40R-18 79V
תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏בתוך מבנה‏‏‏
צילום: שרית יוכפז
מדובר במכונה משומנת היטב שתבטיח נסיעה מתוך חלום של סרט אמריקאי מושלם. החל מ-220,000 ש"ח. 

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏
צילום: שרית יוכפז
ניסים בינימין מנכ"ל אלבר מוטו יבואנית הארלי
דוידסון בישראל: "בשנים האחרונות הארלי דוידיסון ישראל ביססה את עצמה ככוח עולה ברמה העולמית. בתוך שנים בודדות הפכנו את הארלי ישראל  לקהילה מגובשת ולהצלחה אנושית פנומנאלית. אני שמח לעמוד בראש מותג שמגשים חלומות למאות רוכבים בשנה כאשר מאחורי כל אופנוע יש סיפור, אדם ולב שמתחבר לקהילה שהיא דרך חיים".

אלי אלעזרא יו"ר ובעלים של קבוצת אלעזרא בעלת השליטה באלבר: "בעבר, לפני שנכנסנו לתחום הדו גלגלי, נעשו מספר ניסיונות להכניס את הארלי לישראל, שלא צלחו. מה שיצר את ההצלחה של הארלי בארץ בשנים האחרונות הוא השילוב של אלבר ויכולותיה. פתיחת הסניף השני בארץ מוכיחה עד כמה גדולה ההצלחה. שנמשיך לטפח את המותג בישראל".
אודות אלבר- יבואנית הארלי דוידסון בישראל
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏, ‏‏אנשים עומדים‏‏‏‏
אורן אלעזרא במסיבת עיתונאים עם שרית יוכפז
חברת "אלבר" בניהולו של עו"ד אורן אלעזרא הינה מחברות הליסינג וההשכרה הגדולות והוותיקות בענף (פועלת בתחום מאז 1994), עם נתח שוק המוערך בכ- 12%. החברה עוסקת בליסינג תפעולי לחברות, בהשכרת רכב ובמכירת כלי רכב. חברת "אלבר" מחזיקה בחברת "ממסי" שרותי דרך וגרירה, חברת "אלבר- קרדיט" המציעה פתרונות מימון ובחברת "מוטופרטס" חלקי חילוף לרכב. "אלבר" הינה היבואנית בישראל להפצת מותג האופנועים הקוריאני "Daelim" ולמותג האופנועים האמריקאי Harly Davidson""

מומלץ. 
-FXDR החדש (קרדיט צילום לתמונות האופנוע - יח"צ הארלי דוידסון).
קישור לתמונות של החנות ופרטי האופנה (קרדיט צילום - רונן טופלברג).   

מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת ראשית-


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה