Translate

יום ראשון, 7 ביולי 2019

חוגגים את יום הבסטיליה עם זמר שנסונים, אוכל צרפתי ושגרירת צרפת במרינה הרצליה מאת: שרית יוכפז



                                        לא צריך לטוס לפריז: 

יום העצמאות הרשמי של צרפת, הנודע גם כיום הבסטיליה, כבר מזמן חצה את גבולות המדינה והיבשת. רבים ברחבי העולם חוגגים יום זה עם מטעמים צרפתיים מסורתיים והופעה של זמר השנסונים המוכר מרשאל מרין.

גם בישראל יצוין יום הבסטיליה באירוע מיוחד ופתוח לקהל הרחב ב-15 ביולי במרינה הרצליה
באירוע יוכלו המבקרים ליהנות משיריו של הזמר הבינלאומי מרשאל מרין עם  מיטב הסנשונים הצרפתיים הקלאסיים ולטעום אוכל צרפתי משובח בדוכני מזון מגוונים שיוצבו במקום לצד דוכני אלכוהול איכותי שיגישו יין מבעבע צרפתי, יינות שונים ובירות מהחבית.

בדוכני המזון יוכלו המבלים למצוא את מיטב מנות הגורמה של המטבח הצרפתי מבית השף גיא פרץ, בהן: פיצה צרפתית קלאסית בתנור לבנים, אסאדו עגל בעישון איטי על גזעי הדרים עם בטטה אפויה וכרוב כבוש, סטייק מינוט אנטריקוט עם תוספות, דגי ים מטוגנים ברוטב לצד צ'יפס פריך ושלל גבינות צרפתיות. לקינוח יהיו מבחרים ואפלים בלגיים עם גלידה צרפתית ותוספות וכמובן קרפ צרפתי קלאסי.  כל המנות יהיו בתמחור נגיש של של עד 35 ₪ בלבד.

הערב יתקיים במעמד השגרירה הצרפתייה הלן ל'גאל, קונסולית צרפת פלורנס מיוראל, קונסולית הכבוד של צרפת נטלי מימון ,ראש עיריית הרצליה משה פדלון ,סגניתו עפרה בל ועופר מור, מנכ"ל החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה.
"יום הבסטיליה הוא יום של חגיגה לעם הצרפתי. העיר הרצליה גאה לארח את שגרירת צרפת במרינה בערב המיוחד והחגיגי שפתוח לקהל הרחב", אומרת עפרה בל, סגנית ראש העיר ויו"ר החברה לפיתוח תיירות בהרצליה.

 דוכני אוכל עד 35 ש"ח
הכניסה חופשית, החל משעה 19:30
15 ביולי, מרינה הרצליה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה