Translate

יום ראשון, 4 באוגוסט 2019

חדש על המדף: סדרת "פינוקיות" של עלית עוגיות פרימיום חדשות במילוי קרם פסק זמן וקרם קפה נמס.חדש סדרת החליטות של Fruit Water מבית יפאורה, מאת: שרית יוכפז


עלית מקבוצת שטראוס מרחיבה פעילות בקטגוריית המאפה ומשיקה לראשונה
עוגיות איכותיות במילוי קרם בטעמי המותגים האהובים ועם תוספות מפנקות

סדרת "פינוקיות" של עלית
עוגיות פרימיום חדשות במילוי קרם פסק זמן וקרם קפה נמס

כמובילת תחום המאפה המתוק בישראל, מרחיבה שטראוס את פעילותה בקטגוריה ונכנסת לסגמנט העוגיות הממולאות, עם סדרה חדשה של עוגיות פריכיות ואיכותיות המשלבות את טעמי המותגים האהובים מבית שטראוס.

סדרת "פינוקיות" החדשה מגיעה בשני טעמים:
·        פינוקיות פסק זמן - עוגיות פריכות במילוי קרם אגוזים ושברי אגוזי לוז
·        פינוקיות קפה נמס - עוגיות פריכות במילוי קרם קפה ושבבי שוקולד מריר
קטגוריית עוגיות הפרימיום גילגלה בחציון הראשון של 2019 כ- 222 מיליון ש"ח – גידול של כ-7% מעל חציון ראשון, כאשר שטראוס צמחה ב-10% והרחיבה משמעותית את נתח השוק בקטגוריה.

·        משקל: 200 גר'

·        כשרות:  בד"צ העדה החרדית - פרווה

סדרת FRUIT WATER, עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות מציגה סדרה חדשה ומרעננת לקיץ:
FRUIT WATER חליטות
סדרת החליטות של Fruit Water מבית יפאורה, כוללת שני טעמי חליטות מרעננים: חליטת לימון נענע וחליטת תפוח למון גראס
המשקאות כוללים שילוב מרענן של פרי, צמחים ומים עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. כמו שאר סדרת Fruit Water, מדובר בשילוב המושלם בין הנאה ל WELLNES  בהמשך למגמה הבריאותית בצריכת מוצרים עם פחות סוכר.
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "המגמה הבריאותית בצריכת מזון ומשקאות, שעל פיה צרכנים מנסים לקחת אחריות על הבריאות שלהם, הובילה לכך שאנשים מחפשים מוצרים טבעיים יותר עם פחות סוכר ויותר מים. מקור ההצלחה של הסדרה מגיע מצורך של קהל רחב המעוניין ליהנות מחוויית השתייה אך רוצה  לצרוך פחות סוכר . Fruit Water עונה על הצורך הזה בדיוק, וגם על צורך לא פחות חשוב- לשתות את כמות הנוזלים הנדרשת  ליום . לאור כך החלטנו על הרחבת הסדרה בטעמי חליטות מרווים ומרעננים - לימון נענע ותפוח למון גראס".
שני טעמי החליטות מצטרפים לסדרה המגוונת של Fruit Water  המונה כיום 5 טעמים , וביניהם הטעמים הקיציים והמרעננים- אבטיח , אפרסק ואננס. כל טעמי הסדרה מכילים חצי מכמות הסוכר הקיימת במשקאות פרי קלים , מרענן ומרווה במיוחד, שאינו מותיר תחושה של צמא לאחר השתייה.

FRUIT WATER סדרת משקאות המאפשרת ליהנות ממשקה שמתאים לאורח החיים העכשווי, בלי להתפשר על חווית הטעם.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות בבקבוקי 1.5 ליטר ו0.5 ליטר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה