Translate

יום ראשון, 3 במרץ 2019

"במלוא הדרה" עיריית תל אביב-יפו חוגגת את שבוע האישה. מאת: שרית יוכפז

"במלוא הדרה"
עיריית תל אביב-יפו חוגגת את שבוע האישה

# כ-60% מסך עובדי העירייה הן נשים ורוב מנהלי המנהלים הינן נשים #שלל פעילויות קהילתיות לתושבות העיר # "שכונדיאל"- טורניר כדורגל לנשים מכל רחבי הארץ # השקת מרחב עבודה עירוני להורים
# סדנת הגנה עצמית לאימהות ובנות

עיריית תל אביב-יפו נערכת לחגיגות שבוע האישה ועורכת פסטיבל העצמה נשית שיכלול שבוע של סדנאות מגוונות, הרצאות, הופעות וספורט, בהובלת מרחב דרום מזרח העיר בתאריכים 3-8 במרץ 2019.
האירועים יכללו פעילויות שונות ומרתקות עבור תושבות העיר עם זרקור על יצירה נשית, הישגי נשים, על השפעת היצירתיות הנפלאה ועל העשייה החברתית של נשים בקהילה, בד בבד עם מתן ביטוי לפלורליזם חברתי ותרבותי.

עיריית תל אביב-יפו מובילה את שיווין ההזדמנויות לנשים ומקיימת פעילות רבה ונרחבת בנושא והתוצאות מדברות בעד עצמן, שכן כ-60% מסך כל העובדים בעירייה הן נשים ורוב מנהלי המנהלים הבכירים הינן נשים.  בעקבות הפעילות המאומצת המעודדת ותומכת בתעסוקת נשים (קידום תנאי עבודה המכבדים חיי משפחה, קידום נשים באמצעות השתתפותן בסדנאות וקורסים ועוד) ישנה עליה מתמדת בשיעור הנשים המועסקות במשרות ניהול בעירייה.

בין הפעילויות:
  • "שכונדיאל"- טורניר כדורגל לנשים בלבד מכל רחבי הארץ אשר יתקיים ביום ראשון ה- 3.3.19 ומיועד לנשים בכל הרמות, בקבוצות של 7 שחקניות, כאשר המנצחות יזכו בפרסים שיעניקו גיא עזורי, מאמן נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל והקפטנית קארין סנדל.

  • אירוח של "הופכות את היוצרות"- המביא את סיפורן של נשים אשר יצאו ממעגל הזנות ומספרות את סיפור חייהן בשיחה מלב אל לב. 

  • השקת מרחב עבודה לאימהות ותינוקות. זו למעשה הפעם הראשונה שעירייה מממנת מרחב שכזה, אשר נוצר מתוך רעיון של תושבת העיר ומאפשר מרחב עבודה לאימהות יחד עם תינוקן ומציע את מלוא האפשרויות והמתקנים להם הם זקוקים והשימוש בו הוא בחינם.

  • פעילויות נוספות אותן מציעה העירייה הן סדנה להגנה עצמאית לילדות ואימהות, מופעי סטנד-אפ עם ליטל שוורץ ואסנת ושינסקי, הרצאת העצמה נשית עם צופית גרנט, סיור ריחות וטעימות בשוק לוינסקי, הרצאות על שוק העבודה במאה ה-21, ושוק אופנה בשיק אקולוגי- בו מתוכנן שוק בגדים יד שניה, שוק החלפת תחפושות למבוגרים, סדנת חידוש בגדים עם מיטב התופרות והרצאות בנושא אופנה וסביבה.


שרית יוכפז - לייף סטייל, אופנה, עסקים ותיירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה