Translate

יום ראשון, 24 במרץ 2019

לקראת הפסח, עונת השיפוצים וההתחדשות, משיקה טמבור את פוליאור וינטאגמאת: שרית יוכפז

cid:image001.jpg@01D4DCB8.755FE8E0
לקראת הפסח, עונת השיפוצים וההתחדשות, משיקה טמבור את פוליאור וינטאג'
צבע לרהיטי עץ המעניק טאץ' חדש למראה של פעם
בשנים האחרונות הפך שיפוץ רהיטים למגמה מובילה, ולא בכדי. שיפוץ רהיטים משתלם יותר כלכלית מקניית רהיט חדש, הוא ידידותי יותר לסביבה ומאפשר לכל אחד להעניק בקלות ייחודיות ואופי לרהיטים שאנחנו רגילים לראות בכל בית. מסקר שערכה חברת טמבור באמצעות מכון המחקר TNS עולה כי רבע מהנשאלים מתכננים לשפץ השנה בעצמם רהיט בבית. בסקר עולה גם כי רוב הנשאלים מתכננים לחדש את הרהיטים במהלך החודש הקרוב, לקראת חג הפסח.



פוליאור וינטאג’ החדש של טמבור הוא צבע גיר אקרילי במראה מט על בסיס מים, המעניק לרהיטים מראה וינטאג’ עתיק, סגנון שהפך בשנים האחרונות לטרנדי ואהוב במיוחד על הישראלים. הוא מגיע ב-6 גוונים חדשים מוכנים לשימוש, וניתן לגוון אותו גם בכל 1,650 הגוונים ממניפת הצבעים של טמבור. הוא צבע ידידותי לסביבה ובעל תו תקן ירוק, ולכן מתאים גם לצביעה של רהיטי ילדים. אפשר לצבוע איתו על חומרים שונים, כמו מתכת, עץ, פורמייקה, זכוכית ועוד.



תהליך הצביעה הינו פשוט וקל - אין צורך בצבע יסוד בצביעת רהיטי עץ, ומספיקה צביעה של שכבת צבע אחת. להדגשת מראה הוינטאג' ניתן לשייף מעט את הרהיט לאחר הצביעה, ולבסוף מומלץ ליישם גם לכה וינטאג' מט על בסיס מים, שתגן ותשמור על הצבע לאורך זמן.
**ניתן להשיג בכל נקודות המכירה.  מחיר כ-80-90 ₪ לאריזת 750 מ"ל.



  רן רהב - מנהל יחסי ציבור טמבור
**צילומים באדיבות טמבור. 
מומלץ. אני  מתכוננת לצבוע רהיטים  בבית לפסח. אוסיף תמונה בקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה