Translate

יום שני, 11 במרץ 2019

באירוע המרכזי, תצוגת אופנה שכולה חגיגה בהשראת הדמות האייקונית של ערוץ ניקלודיאון – בובספוג, החוגג 20 שנה, שתוקדש ל'כנפיים של קרמבו'- תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים מאת: שרית יוכפז




חוגגים 20 שנה לבובספוג  בשבוע האופנה של ישראל.

מטיילים בשבוע האופנה הישראלי
חברת שורש חוגגת 30 שנה בתצוגה הפותחת את שבוע האופנה הישראלי. 30 מעצבי אופנה מקומיים יציגו תלבושות מעוצבות המותאמות לסנדלי שורש, הסנדלים שהפכו לאייקון תרבות ישראלית
 מסיבת עיתונאים בהנחיית מוטי רייף

בין המעצבים שיציגו דגמים בהשראת סנדלי שורש: מיקה בשן, דורון אשכנזי, אליאן סטולרו, חגית טסה, שני צימרמן, רונן חן, רינה צין, טלי קושניר, קיאן פרנקפורט, באמוס, טרס ועוד לצד מעצבים ישראלים צעירים ומבטיחים.

מטיילים בשבוע האופנה הישראלי
חברת שורש חוגגת 30 שנה בתצוגה הפותחת את שבוע האופנה הישראלי. 30 מעצבי אופנה מקומיים הציגו תלבושות מעוצבות המותאמות לסנדלי שורש, הסנדלים שהפכו לאייקון תרבות ישראלית

חברת שורש, החוגגת 30 שנה של תעשייה מקומית וגאווה ישראלית, פתחה את שבוע האופנה הישראלי בתצוגה שכולה כשרון מקומי.
התצוגה כללה תלבושות פרי עיצובם של 30 מעצבים ישראליים – ותיקים וצעירים כאחד. כל התלבושות הותאמו לקולקציית סנדלי שורש האהובים מכל הזמנים ולקולקציית סנדלי הנשים החדשה של שורש, שהושקה באירוע.
כשם שחברת שורש מסמלת את החיבור בין האדם לטבע, כך ארבעת יסודות הטבע: מים, אש, אדמה ואוויר, עמדו במרכז התצוגה וסימלו את החיבור הטבעי בין מעצבי האופנה הישראלים לסנדלי שורש האייקונים.
כולנו התרגלנו לראות רגליים ישראליות חורשות מסלולים מקומיים ובינלאומיים בסנדלי שורש, אבל לאחרונה שמחנו לגלות שסנדלי המטיילים שלנו עלו גם למסלול נוסף: מסלול תצוגות האופנה כחלק ממגמה עולמית. את תצוגות האופנה של פראדה, גוצ׳י, ורסצ'ה, שאנל ועוד פותחים הדוגמנים והדוגמניות בבירות האופנה הבינ״ל עם סנדלי מטיילים עם צמדן במראה סנדלי שורש , עם או בלי גרביים, עם שמלות קוטור או חליפות גברים. 

בין המעצבים שיציגו דגמים בהשראת סנדלי שורש: מיקה בשן, דורון אשכנזי, אליאן סטולרו, חגית טסה, שני צימרמן, רונן חן, רינה צין, טלי קושניר, קיאן פרנקפורט, באמוס, טרס ועוד לצד מעצבים ישראלים צעירים ומבטיחים.

בקו הנשי החדש של סנדלי שורש ניתן למצוא שלושה דגמים חדשים:CARMEL כרמל,AVENUE אבניו ודגם ATACAMA אטקמה.

מצ"ב קומוניקט חגיגות 30 שנה לשורש ועל המעצבים.

מצ"ב לינק לתמונות סטילס- https://jumbomail.me/j/v9nOmLsjNkuGnxW  קרדיט:רפי דלויה
מצ"ב לינק להורדת תצוגת האופנה של  שורש-https://vimeo.com/322758196/928ed2b106  קרדיט: באדיבות ערוץ האופנה הישראלי.
יונתן פרימרמן- FASHION DIRECTOR

תיוגים-
באינסטגרם: 
@shoresh_il
@fashionil.tv

פייסבוק:
@fashionweektelaviv
#fashionweektelaviv2019

#שורשלושים
#sourcelife
#shoresh_il #shoresh #instasandal #hikingsandals #sandals

חברת "שורש" (נוסדה: 1989) נודעת באיכות מוצריה בתחום הטיולים, המחנאות והתרמילאות בארץ ובעולם. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים מתקדמים בטכנולוגיה ייחודית.
סנדלי שורש, סנדלי הטיולים הראשונים שיוצרו אי פעם, הפכו לשם נרדף לאיכות ומהווים סימן היכר של ישראלים המטיילים בעולם. הסנדלים אף זכו בתואר "מוצר הצריכה הכי ישראלי" בתחרות שערך משרד הכלכלה לרגל חגיגות שנת ה-70 למדינה.
נוסף על כך, מפתחת שורש מערכות מים מקצועיות המובילות את שוק מערכות השתייה עם מכירות של למעלה ממיליון יחידות בשנה, כמו גם מערכות למטיילים וציוד נלווה לספורטאים המשווקים במעל 45 מדינות ברחבי העולם.גם החטיבה הצבאית של שורש אחראית לפיתוחים חדשניים בתחומי הציוד והמיגון האישי, שהפכו את שורש לספק מורשה של צה"ל וצבאות מובחרים בעולם (חיל הנחתים של ארה"ב, צבא שוודיה, צרפת, אנגליה וכו').

ניתן להשיג את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למקום מגוריךhttp://source-israel.co.il/stores
אתר "שורש" - http://source-israel.co.il/


באירוע המרכזי, תצוגת אופנה שכולה חגיגה בהשראת הדמות האייקונית של
ערוץ ניקלודיאון בובספוג, החוגג 20 שנה, שתוקדש  ל'כנפיים  של קרמבו'-
תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים

ב 13.3 יום ד' בשעה 20:00 , במסגרת שבוע האופנה הישראלי, נקיים תצוגת אופנה חגיגית וייחודית בהשראת הדמות  הבינלאומית של ערוץ ניקלודיאון- בובספוג , החוגג 20 שנה.
25 מעצבי אופנה מובילים בארץ, יציגו את הדגמים הייחודיים שעיצבו בהשראת בובספוג, מלא השמחה, האופטימיות והאהבה.

התצוגה תוקדש לילדי 'כנפיים של קרמבו', תנועת הנוער, הפועלת  כדי שלכל הילדים-ללא הבדלי יכולת, מוצא, דת או מגדר, תהיה מסגרת חברתית נגישה, משלבת שבה יוכלו  ליהנות עם חברים. התצוגה  תסייע  לפתיחת סניף חדש של 'כנפיים של קרמבו'.

החיבור של בובספוג   המסמל שמחת חיים, אופטימיות חברות, אהבת האחר וקבלת השונה  לבין תנועת הנוער "המיוחדת" 'כנפיים של קרמבו', הוא חיבור טבעי  וערוץ ניקלודיאון שמח וגאה להזמין את פעילי 'כנפיים של קרמבו', לסיים את התצוגה, ולצעוד על המסלול, כחלק מחגיגות ה – 20 שנה ובמסגרת החגיגות בעולם כולו.

הארוע בהנחיית: איל קיציס

בין המעצבים-ויוי בלאיש, גדעון אוברזון, אלון ליבנה, דורין פרנקפורט, שי שלום, שני צימרמן, ירון מינקובסקי, עידן לרוס, דניאלה להבי, קום איל פו ועוד

על המסלול- סופי מצ'טנר, קים אור אזולאי, רוסלנה רודינה, מאיה ורטהיימר, מירי נבו, לירן כהנר, נעם פרוסט, תאלין, שני קליין, נטלי דדון, שי-לי שינדלר, בל אגם ,ארבל קינן, יעל ארד  ועוד

כל ההכנסות קודש לתנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו'
הכרטיסים במחיר: 250/500/1000
תאריך:  13.3 יום ד'
שעה: 19:00 קבלת פנים . שעה: 20:00 תצוגת אופנה.
מקום: האנגר 11 בנמל תל אביב

"With Imagination, You Can Be Anything You Want
SpongeBob SquarePants


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה