Translate

יום חמישי, 21 במרץ 2019

הספר "לחיות את הרגע" נמצא בעשירייה הפותחת של צומת ספרים לחודש מרץ! מאת: שרית יוכפז




הספר "לחיות את הרגע" נמצא בעשירייה הפותחת של צומת ספרים לחודש מרץ! אסור לפספס!

לינדה מזרחי, הבעלים של הוצאת אדל-יהלומים וסופרת מצליחה בעצמה, מוציאה בימים אלה רומן חדש. "לחיות את הרגע" הוא רומן מתח אשר לוקח את הקורא למסע במעמקי עולם הפשע, חושף אותו לתככים, למזימות ולחיים נטולי פחד שיש להם רק מטרה אחת לחיות את הרגע ולנצל אותו עד תום.

לספר זה קדמו הספרים טרילוגיית גולד: תפסתי אותך, עכשיו תורי, לקחת סיכון, והספרים בין המילים ובטווח הסכנה. כל ספריה של לינדה מזרחי כיכבו ברשימות רבי המכר במקומות הראשונים וזכו להצלחה רבה בקרב הקוראים.

קצת על גיבורי הספר החדש:
קארין - אירוסין לגבר המושלם, לימודים לתואר בהוראה ומשפחה תומכת ואוהבת – החיים שלי מתוכננים עד לפרט האחרון, ואני על הדרך הבטוחה לקראת הגשמת הייעוד שלי. עד שיום אחד העתיד הבהיר שלי מתענן וברקים חוצים את השמיים כשעבריינים מאיימים על אבי ועל העסק המשפחתי שלנו. נחושה לעזור, אני נכנסת בעיניים פקוחות לרווחה היישר לגוב האריות.

רפי - אין לי אשליות, אני יודע שלא אמות מזקנה ולכן אני חי את הרגע. מנסים להרוג אותי, המשטרה יושבת לי על הזנב, והדבר האחרון שאני צריך הוא הסחת דעת בדמותה של נערה יפהפייה, מתוקה ותמימה כמו קארין, שבאה לחפש אצלי עבודה ובמקום להגיד לה להסתובב ולצאת מהמשרד שלי העסקתי אותה. היא לא מתאימה למקום הזה, היא מתכון בטוח לצרות ואם כל זה לא מספיק, היא גם מאורסת לגבר אחר.

מספר עמודים: 401
הוצאת יהלומים.
מחיר: 98 ₪


להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה