Translate

יום רביעי, 13 במרץ 2019

עיצוב- כבר מצאתם תחפושת לפורים? גם אם כבר התארגנתם על התחפושת האידאלית לחג, בטח את הבית שלכם לא חשבתם לחפש. מאת: שרית יוכפז-



כבר מצאתם תחפושת לפורים? גם אם כבר התארגנתם על התחפושת האידאלית לחג,
 בטח את הבית שלכם לא חשבתם לחפש. 
מאת: שרית יוכפז- עיצוב


בשנה האחרונה יותר מותגים בינלאומיים בוחרים לשבור מוסכמות, ובוחנים כמה רחוק חובבי העיצוב מוכנים ללכת: עם עכברים שמטיילים על הקירות בסלון, מצלמות שממצלמות אתכם בחדר השינה, אוסף מזרקים וחפצים שבורים שמתנוסס בגאווה מעל פינת האוכל. בבתים האלו, אווירת החג נשארת גם הרבה אחרי אוזן האמן האחרונה


הנוף האורבני –  צמחייה ויונים נשמע כמו תיאור פסטורלי של עיר? מה אם נוסיף לו גם עכברים וברזי כיבוי אש הפזורים באופן ספורדי במרחב? החיפוי האורבני מרכז את התמצית של הנוף העירוני, על צדדיו היפים והיומיומיים, המשתלבים במסווה של עיטור אלגנטי במיוחד שרק חדי עין יבחינו בפרטים הקטנים שבו. 
ציירו לכם שפם – אמנם שפמים עברו מהאופנה מחוץ לקהילת ההיפסטרים, אך יש בהם עדיין משהו משעשע כשהוא מופיע על הפנים, על אחת כמה וכמה כשהוא מופיע על הקיר שלכם. החיפוי הזה מחזיר את השפמים לאופנה ומציב אותם כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית שלכם. החיפוי מעוטר במאות שפמים המתפרסים על פני הקיר בכיוונים שונים ויוצרים תחושה מרחוק של צורות גיאומטריות הרמוניות, כאשר רק במבט מקרוב מתברר מהם הפריטים המרכיבים אותן.  
בננות בלי פיג'מות – בננה היא פצצת אנרגיה צהובה. פרי מתוק, קל לקילוף וטעים במיוחד שחביב על בני אדם וקופים במיוחד. חיפוי קיר הבננות מנצל את האהבה שלנו לפרי הנהדר הזה עם עשרות בננות צהובות ובשלות למראה שמעטרות את הקיר ועושות תיאבון בכל פעם שנכנסים לחדר. 
חפצים חדים  -  מהתחום המשעשע לתחום היותר ביזארי, למי מכם שאוהבים אדג' בעיצוב ובחיים. בדרך כלל כשאנו נראה מפוזרים זה לצד זה סכינים, מספריים, מזלגות, מזרקים ובקבוקים שבורים, נניח שמדובר במקום שכדאי לנו להתרחק ממנו ככל האפשר. בסדרת חיפויי הקיר הנועזת  הזו החפצים המסוכנים האלו אם הם נופלים בידיים הלא נכונות, הופכים ללא פחות מחיפוי קיר יוצא דופן ואלגנטי.

"האח הגדול" גרסת המציאות –  מרגישים ש"האח הגדול" נמצא בכל פינה ושכל תנועה שלכם מתועדת, מנוטרת ומפוקחת? אתם לא לבד. החזון של ג'ורג' אורוול מהספר "1984" כבר מזמן קרם עור וגידים  והחיפוי הזה כולל בתוכו ביקורת חברתית על  ההתקדמות הטכנולוגית שבעקבותיה כולנו מצולמים כל הזמן מבלי בהכרח להיות מודעים לכך. בחיפוי תוכלו לראות הדפסי פרחים וצמחיה תמימים למראה, אך על כל אחד מהם מותקנות מצלמות נסתרות כדוגמה לזרועות הממשל ששולטות בחיים שלנו בחברה המודרנית.

בואו עם נעליים גבוהות – אם המראה של שלד הנחש אשר הגוף והראש מופרדים ממנו מרתיע אתכם, זה לא החיפוי בשבילכם. החיפוי נוצר בהשראת המדבר בניו מקסיקו (בו מתרחשת הסדרה "שובר שורות"), מציגה את השרידים של בעלי החיים שתוכלו למצוא באזור זה ומשקפת את הלך הרוח של הסדרה האהובה והקשוחה. לא לבעלי לב חלש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה