Translate

יום רביעי, 30 באוקטובר 2019

איקאה משיקה את הקולקציה המדוברת בעולם:קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת בשיתוף מעצב העל וירג'יל אבלוה, בעל המותג הבינלאומי OFF WHITE והארט דירקטור של בית האופנה לואי ויטון/ מאת שרית יוכפז


איקאה משיקה את הקולקציה המדוברת בעולם:

MARKERAD X VIRGIL ABLOH
קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת בשיתוף מעצב העל וירג'יל אבלוה, בעל המותג הבינלאומי OFF WHITE והארט דירקטור של בית האופנה לואי ויטון



איקאה משיקה את קולקציית הקפסולה המדוברת בעולם – MARKERAD. הקולקציה הייחודית במהדורה מוגבלת, בשיתוף פעולה עם מעצב העל וירג'יל אבלוה, בעל מותג האופנה הבינלאומי OFF WHITE, די ג'י וארט דירקטור של לואי ויטון.
הקולקציה מבוססת על עיצובים קלאסיים מינימליסטיים ומוסיפה עליהם אזכורים אומנותיים המאפיינים את חותמו של וירג'יל אבולה. ניתן למצוא את השימוש בסמלים אייקוניים שלו לאורך כל הקולקציה והם משמשים לצורך הוספת תחושה של אירוניה וחוש הומור לפריטים המשמשים אותנו ביומיום שלנו. בין 15 הפריטים שיימכרו במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא מראה עם סדק, שעון קיר עם הכיתוב "temporary", שטיח בעיצוב "דשא ירוק", כיסא עם מעצור ומוצרים נוספים המשלבים את הפונקציונליות האיקאית, לצד החזון העיצובי של אבלוה. 

וירג'יל, בשיתוף עם הנריק מוסט, מנהל הקריאטיב באיקאה, ערך מחקר נרחב על התנהלות הצעירים בחיי היומיום וזאת על מנת להבין בצורה טובה יותר את צרכיהם בעת עזיבתם בית הוריהם בפעם הראשונה. לאחר מכן, במהלך סדנאות שנערכו במרכז העיצוב של איקאה שוודיה, הם עבדו יחד על מנת לפתח תרשימים ואבות-טיפוס, תוך פיתוח המוצרים באופן פיזי. באמצעות שילוב שתי גישות העיצוב של וירג'יל ואיקאה, נוצרה קולקציה המעודדת אנשים להקים את הבית הראשון שלהם כמשהו שמשקף אותם באופן מובהק.
בשנים האחרונות, חברה איקאה למספר מעצבים בינלאומיים, ויצרה יחד איתם מגוון קולקציות קפסולות המשלבות סגנונות עיצוב ייחודיים, לצד המודל האיקאי המציע מוצרים פונקציונליים במחירים שווים לכל כיס.
הקולקציה תושק בכל העולם ובישראל, החל מיום חמישי ה- 31.10 ותהיה זמינה בכל חנויות איקאה בבאר שבע, קרית אתא, ראשל"צ ונתניה.

וירג'יל אבלוה
במהלך 10 השנים האחרונות הפך וירג'יל אבלוה לאחד המעצבים המבוקשים ביותר בעולם האופנה. מדובר במעצב הפועל במגוון תחומים ובעל היסטוריה ענפה של שיתופי פעולה עם כמה מהמותגים הגדולים בעולם. הוא משתמש בעבודותיו לצורך בחינת יחסי הגומלין בין תרבות חזותית עכשווית לבין עולם העיצוב, תוך מיזוג אזכורים של אומנות גבוהה עם השפעות אומנות הרחוב. בין היתר הוא משמש כארט דירקטור של בית האופנה לואי ויטון, די ג'יי ובעל מותג האופנה המצליח OFF WHITE.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה