Translate

יום ראשון, 27 באוקטובר 2019

ויסוצקי משיקה את הדור הבא של התה הירוק: סדרת תה ירוק סופר (SUPER)'סופּר-גרין' סופּר פּרפּל מומלץ מאת: שרית יוכפז




ויסוצקי משיקה  את הדור הבא של התה הירוק:
סדרת תה ירוק סופר (SUPER)
תה ירוק 'סופּר-גרין' -  בתוספת אבקת ספירולינה,
ותה ירוק 'סופּר פּרפּל' - בתוספת פירות וצמחים סגולים.

ויסוצקי, חברת התה המובילה בישראל, ממשיכה להתחבר לטרנדים העולמיים הסוחפים את עולם התה, ולחדש בקטגוריית התה הירוק. בחורף הקרוב ויסוצקי משיקה סדרה תחת סדרת ויסוצקי ירוק: סדרת סופר.
בסדרה שני טעמים חדשים:
סופּר-גרין - תה ירוק בתוספת אבקת  ספירולינה וצמחים ירוקים
סופּר-פּרפּל - תה ירוק בתוספת פירות וצמחים סגולים בטעם אסאי ואוכמניות

בסדרה החדשה, לנוגד החמצון המסורתי EGCG, הקיים בתה ירוק בכמות גדולה, התווספו צמחים המכילים מגוון של פוליפנולים. פוליפנולים הם משפחה רחבה של רכיבים ביואקטיביים צמחיים, בעלי תכונות של נוגדי חמצון, המעניקים  לצמחים את צבעיהם. כל צבע מעניק יתרונות תזונתיים שונים ומגוונים, לכן חשוב לשלב בתזונה היומית ירקות, פירות וצמחים בחמישה צבעים – כוח הצבע.
ל"סופּר-גרין", שהוא בעל צבע ירוק, הוספו אצת ספירולינה הידועה בתכונותיה התזונתיות, בן אזוב מצוי, תרד ופטרוזיליה, שיחדיו מעניקים טעם ייחודי, מרענן ונפלא.

ל"סופּר-פּרפּל" הוספו אוכמניות, סלק, היביסקוס, ענבי שועל ( פרי יער מתוק) ותות, המכילים נוגדי חמצון סגולים ומעניקים טעם מתקתק וייחודי.
המוצרים ישווקו כחלק מסדרת "ויסוצקי ירוק".

על סדרת "ויסוצקי ירוק": סדרת "ויסוצקי ירוק" פותחה והותאמה במיוחד לטעמם של הצרכנים הישראלים, המעדיפים תה ירוק בטעם מעודן ולא מריר. הטעם המעודן של התה הירוק מושג על ידי שימוש בעלי תה ירוק סיני מזן עדין במיוחד, ושילובם עם פירות וצמחים כגון לימונית ולואיזה, המעשירים את המשקה בטעם ובארומה ייחודיים.

סדרת "ויסוצקי ירוק" מבוססת על שימוש ברכיבים טבעיים בלבד, כל תיון ארוז במעטפה אטומה לשמירת הארומה, הטעם והטריות של התה.
הסדרה כוללת 27 טעמים. ניתן למצוא את הסדרה ברשתות השיווק השונות בטווח מחירים של 27.70-14.90 שקלים (המחיר הסופי  נקבע ע"י הקמעונאי).

על תה ירוק ורכיב ה-EGCG: התה הירוק עשוי מעלי תה שגדלים בסין הרחוקה  ועוברים ייבוש עדין. הייבוש העדין שומר על הסגולות הייחודיות של התה הירוק.
בשנים האחרונות נעשו בעולם מחקרים מדעיים רבים כדי להבין את סודו של התה הירוק, ובהם התגלה שסודו של התה הירוק הוא ברכיב ה- EGCG- נוגד חמצון ייחודי שקיים במינון גבוה רק בתה ירוק.


מומלץ. אהבתי . כאב לי הגרון שתיתי. הרגשתי השתפרה..
צילום: שרה הינה 
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה