Translate

יום חמישי, 3 באוקטובר 2019

שיא של תרומות דרך אפליקציית BIT לגיוס ארוחות חג עבור משפחות נזקקות באמצעות ארגון לתת. מאת שרית יוכפז


שיא של תרומות דרך אפליקציית BIT  לגיוס ארוחות חג עבור משפחות נזקקות באמצעות ארגון לתת

לקראת ראש השנה, בנק הפועלים נרתם באמצעות אפליקציית BIT למהלך התרמה ארצי של ארגון לתת במטרה לגייס ארוחות חג עבור משפחות נזקקות. במסגרת הקמפיין הארצי לגיוס תרומות השתתפו גם אימהות של ידוענים כגון: גל גדות, עומרי כספי,

 סטטיק, טל מוסרי ועוד. האימהות הזמינו את ילדיהן לתרום ארוחת חג במקום לקנות להן מתנה ובכך העלו את המודעות לחשיבות תרומת ארוחת החג למי שצריך באמת. ביום חמישי ה-26.9 הקמפיין החברתי הגיע לשיאו בתוכנית "מאסטר שף - לתת באהבה" שהוקדשה לגיוס ארוחות חג באמצעות ארגון לתת. הנוחות והקלות של העברת תרומות באמצעות 

אפליקציית BIT   הובילו לשיא של גיוס תרומות דרך BIT, בסך של 2.2 מיליון ₪, שיאפשרו לארגון לתת להעביר ארוחות עבור אלפי משפחות וניצולי שואה נזקקים.

מנכ"ל ארגון לתת, ערן וינטרוב: מרגש להיווכח בהירתמות של הציבור הרחב והמגזר הפרטי, שמוכיחים שוב שהחברה הישראלית נשענת על ערכים של ערבות הדדית ונתינה. מתן האפשרות לציבור לתרום על ידי שימוש בחדשנות באמצעות אפליקציית BIT כחלק משת״פ רב שנים עם בנק הפועלים, הצליחו למקסם את ההתגייסות הציבורית ולהביא לגיוס שיא של תרומות בפלטפורמה זו של העברת כספים. האמון התמיכה מהציבור ומהמגזר העסקי יאפשרו לנו לסייע לאלפי משפחות במהלך החגים וגם במהלך השנה.

המשנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת מחזיקי עניין, יעל דרומי : "בנק הפועלים, המהווה חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית, מחויב לקידום ערכים חברתיים ותרומה לקהילה. אנו מודים על השותפות עם ארגון לתת, ועל ההזדמנות לסייע למי שידם אינה משגת, לחגוג את החג. מאחלים לכולם שנה טובה וגמר חתימה טובה!".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה