Translate

יום ראשון, 27 באוקטובר 2019

טעם חדש בטבלאות השוקולד של עלית: רובי לראשונה: טבלאות שוקולד ורוד. עלית מקבוצת שטראוס נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום המאפה והפעם: עוגות שמרים קראנץ' מאת: שרית יוכפז



טעם חדש בטבלאות השוקולד של עלית:
רובי
לראשונה: טבלאות שוקולד ורוד

טבלת שוקולד ספלנדיד מפולי קקאו ורודים בשלושה טעמים:

ספלנדיד רובי חלק
 ספלנדיד רובי עם שברי אגוזי לוז
ספלנדיד רובי עם שברי פולי קקאו מקורמלים

אחרי שוקולד החלב, המריר, הלבן והבלונדי פותח גם שוקולד ורוד הקרוי על שם הפולים מהם הוא מיוצר - "רובי"
השוקולד הורוד, רובי, נולד ב- 2017 בתהליך פיתוח ייחודי של ענקית פולי הקקאו "בארי קליבו", אשר לפיה לקח 10 שנים. השוקולד מופק מפולי קקאו מזן רובי הגדלים באקוודור, חוף השנהב וברזיל. בתהליך הייצור הסודי, עליו החברה רשמה פטנט, הצליחו לשמר את צבעם של הפולים.  מלבד צבעו יוצא הדופן, לשוקולד טעם שונה, והוא חמצמץ ופירותי.


טכנולוגית השוקולד של מפעל הממתקים של שטראוס, הדר חכון, מסבירה:  "על מנת ליצור את הטעם והצבע הייחודיים מגדלים את פולי הקקאו בתנאים מיוחדים וכן נבחרים בקפידה פולים מסוימים. כמו כן, קיים שוני בשלבי העיבוד השונים של הפיכת חומר הגלם לשוקולד נוזלי,  ביחס לשוקולדים הקיימים והמוכרים. אנו מעריכים כי אורכו של תהליך הפרמנטציה (תסיסת הפולים) מתקצר על מנת לשמר את טעמו וצבעו של הפול. הודות לתהליך הפיתוח והמתכון הייחודים מתקבל שוקולד בעל גוון ורוד במרקם קטיפתי, שנמס בפה ומשאיר אחריו טעם וארומה פירותיים".

שירי בירמן כהן, מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים: "כמובילי קטגורית השוקולד בישראל עם נתח שוק של כ- 55% אנחנו רואים בחדשנות מילת מפתח בשמירת אטרקטיביות המותג. כדי שמוצר בן 86 שנים ימשיך להיות רלוונטי הוא חייב להתחבר לטרנדים המובילים בעולם ולתת מענה לשוק המשתנה, שוק של צרכנים סקרנים ומבינים, המחפשים מוצרים עם ערך מוסף. עלית שמחה להיות הראשונה להנגיש במגוון נקודות מכירה מוצר מקורי, חדשני וטעים".

ספלנדיד רובי מגיע בטבלאות במשקל 90 גר' ובכשרות חלבי לאוכלי חלב נוכרי.
מחירן גבוה ביחס לשאר סדרת ספלנדיד בשל מחירם הגבוה של פולי הרובי ביחס לזני הקקאו האחרים,
והיותה של חברת בארי קליבו ספקית יחידה לשוקולד הנוזלי הורוד, שכן זו מחזיקה בפטנט רשום על תהליך ייצורו. המוצר מיוצר במפעל השוקולד הגדול ביותר בבלגיה,
KIM's.

בשנים האחרונות עלה הביקוש לשוקולד פרימיום, איכותי יותר. קטגורית הפרימיום הסתכמה ב- 100 מיליון ₪ בשנת 2018, נתונים המצביעים על גידול של 24% בשנתיים האחרונות. מגתג ספלנדיד מוביל את הקטגוריה עם כ- 40% נתח שוק. (סטורנקסט דצמ' 2018).


עלית מקבוצת שטראוס נכנסת לקטגוריה חדשה בתחום המאפה והפעם: עוגות שמרים
קראנץ' שמרים שוקולד פרה
וקראנץ' שמרים פסק זמן



כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת שטראוס להתפתח בעולמות המאפה, ממשיך המותג עלית להתרחב, במטרה לספק לצרכן חוויות חדשות, איכותיות ומרגשות.
הפעם – עוגות שמרים בטעמי מותגים, כהמשך ישיר להצלחת סדרת העוגות בטעמי המותגים האהובים של עלית.
בשלב הראשון, יושקו קראנץ שמרים שוקולד פרה וקראנץ שמרים פסק זמן ובהמשך מתוכננים טעמים נוספים.

תחום המאפה של עלית מקבוצת שטראוס, נמצא במגמת צמיחה מזה ארבע שנים ברציפות. כניסתן למדף של עוגות המותגים, הביאה את שטראוס לגידול של 7.8 נקודות בנתח השוק בקטגורית העוגות בתוך כשנתיים בלבד (סטורנקסט, אוג' 2019). בשתי הקטגוריות הצומחות, בראוניז ועוגות בחושות עשירות, שטראוס היא השחקן המוביל אל מול המתחרים בתחום.


כשרות: בד"צ פרווה

מומלץ-טעים אהבתי...
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה