Translate

יום רביעי, 16 באוקטובר 2019

תערוכת רהיטי ישראל 'גרופ תערוכות' בבעלותו של רועי וילדר משיקה את תערוכת רהיטי ישראל התערוכה הגדולה בישראל בחול המועד סוכות/ מאת שרית יוכפז


 תערוכת רהיטי ישראל
התערוכה הגדולה בישראל בחול המועד סוכות
התערוכה החדשה מביאה עמה תקווה גדולה של שינוי והתחדשות לענף ומחזירה לתערוכה חברות מובילות בתחום הריהוט שלא הופיעו בתערוכות ריהוט
מזה שנים רבות

שיתוף פעולה ראשון מסוגו נחתם עם קבוצת עפרה שמעוני ומגזין 'דירה נאה' שמטרתו לייצר חיבורים אמיתיים בין מעצבי פנים ואדריכלים לבין חברות מציגות בתערוכה לטובת המבקרים בה 

בפתיחת התערוכה הושקה 'דירה נאה LUXURY' אפליקציה חדשה בפיתוחה של קבוצת עפרה שמעוני המחברת בין מעצבי פנים ואדריכלים לבין חברות מתחום העיצוב ליצירת מועדון חברים אקסקלוסיבי בעל כח קניה עוצמתי המעניק בונוסים והטבות לחברים בו

צפי מחזור עסקים במהלך התערוכה: כ- 100 מיליון ש"ח




חברת גרופ תערוכות בבעלותו של רועי וילדר זכתה במכרז מרכז הירידים להפקת תערוכת הרהיטים הגדולה בישראל המתקיימת מידי חול המועד סוכות. גרופ תערוכות משיקה את התערוכה החדשה תחת השם: תערוכת רהיטי ישראל והיא מפיחה בחברות שיציגו בה השנה תקווה גדולה של שינוי והתחדשות לענף.   

רועי וילדר, מנכ"ל 'גרופ תערוכות', שהוא יזם פרטי לו ניסיון של מעל 10 שנים בהפקת תערוכות ענק, מתכוון להפוך את התערוכה השנה יותר מאי-פעם לרלבנטית עבור יצרנים, יבואנים ותעשיינים בתחום הריהוט בישראל. וילדר מתעתד להחזיר לתערוכה את אמונן של חברות ותיקות בתעשיית הריהוט שלא השתתפו בתערוכות ריהוט קודמות ולהפוך את התערוכה לרלבנטית יותר מאי פעם עם מגוון רחב של משתתפים, קולקציות חדשות, מגמות עיצוב עכשוויות ומחירים אטרקטיביים.

אחד החידושים הבולטים בתערוכה הוא שיתוף הפעולה עם קבוצת 'עופרה שמעוני', מבעלי מגזין העיצוב 'דירה נאה'. במסגרת שיתוף הפעולה יתקיים חיבור אמיתי בין מעצבים ואדריכלים לבין חברות עיצוב וריהוט המציגות בתערוכה לטובת הלקוח.



בפתיחת התערוכה הושקה 'דירה נאה LUXURY', אפליקציה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל, בפיתוחה של קבוצת עפרה שמעוני שנועדה לחבר בין מעצבי פנים ואדריכלים לבין חברות מתחום העיצוב, תוך יצירת מועדון חברים אקסלקלוסיבי בעל כח קניה עוצמתי במיוחד בתחום העיצוב והריהוט, המזכה את החברים בו בבונוסים ובהטבות מיוחדות בשיטה המבטיחה כדאיות עיסקית לאלו הלוקחים בה חלק.
בנוסף הוזמנו אדריכלים ומעצבי פנים, על ידי קבוצת עפרה שמעוני, לבקר בתערוכה יחד עם לקוחותיהם.

מעל ל- 70 חברות צפויות להשתתף השנה בתערוכה, שהיקף מכירותיה מידי תערוכה עומד על כ- 100 מיליון ש"ח והיא משמשת כאירוע המכירתי במשמעותי ביותר לשוק הקיהוט בישראל.

הבטיחו את מקומן בתערוכה החברות הבאות: שמרת הזורע, שחוזרת לתערוכה לאחר עשר שנים שבה הדירה רגליה מתערוכות עיצוב וריהוט בישראל, עמינח, רילקסון, אולטימה, דיבאני סנטר, קינג קויל, רוזטו, דיור אינטריורס ועוד רבות אחרות.

מתחם מוצרי חשמל - עד 70% הנחה - המרכז לעודפי חשמל מרכז את פעילות מתחם החשמל בתערוכה ומציע  בו את מיטב מוצרי החשמל הקטנים והגדולים למטבח ולכל חלקי הבית במחירים של עד 70% הנחה. מקררים, תמורים, מכונות כביסה, מייבשים, מערבלים, מכונות קפה ועוד של המותגים סמסונג, האייר,LG, מותגי ניופאן ועוד.    

חדש – שני מועדים לתערוכה: לראשונה תתקיים תערוכת רהיטי ישראל פעמיים בשנה: בחול המועד סוכות ובחול המועד פסח.  התערוכה תתקיים כבשנים עברו במרכז הירידים ותשתרע על פני 7,000 מטר מרובע.

מי שנבחר לייצג את התערוכה הוא אייל ברקוביץ "החיבור בין אייל ברקוביץ לבין תערוכת רהיטים המביאה את הבשורות והמגמות המובילות את עולם העיצוב והריהוט הבינלאומי, היה מתבקש מבחינתנו" מסביר וילדר: "ברקוביץ ידוע כמי שמעריך איכות ולייף-סטייל במישורים השונים של החיים והרצון שלו להוביל קמפיין של מיזם חדש שבא לקדם באמצעות יזמות פרטית את תעשיית הריהוט והעיצוב בישראל ראוי לכל הערכה".

כללי:
כחצי מיליון בתי אב בארץ מעצבים, משפצים, בונים ומחדשים את ביתם בשנה אחת. חלק חשוב מהתהליך הוא ריהוט הבית בעזרתו ניתן לחדש ולרענן את המראה הכללי.  ענף הריהוט בישראל מגלגל כ- 8.25 מיליארד שקל בשנה.  

צילום: רפי דלוייה
מאת שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה