Translate

יום שני, 9 בספטמבר 2019

הסטרטאפ שמשנה את עולם הטיולים של דור ה-Y מאת: שרית יוכפז




לעשות סנובורד בסהרה בזריחה, לטרק אל אגמים נסתרים בקירגיסטן, להרים צ'ייסרים עם מארח מקומי בכפר נידח בגאורגיה או להירשם ליעד סודי מבלי לדעת לאן טסים ומה מחכה במהלך הטיול – דור ה-Y גילה דרך אחרת לטייל ולהכיר חברים

הסטרטאפ שמשנה את עולם הטיולים של דור ה-Y
מה גורם לצעירים, שרגילים לטייל באופן עצמאי ברחבי העולם, להחליט לצאת לטיול מאורגן עם אנשים זרים לחלוטין?
Young Traveling  הוא סטארט-אפ תיירותי חברתי שהוקם על ידי בת דור ה-,Y עבור בני דור ה-Y, שמשנה את עולם התיירות, מאז הקמתו ב 2014. יאנג טרוולינג מאפשר לצעירים, סביב גילאי 45-25, לטייל בעולם עם אנשים שאינם מכירים, אבל עם מכנה משותף חשוב – כולם רוצים להכיר אנשים חדשים ולצאת לטיולים מיוחדים שמותאמים בתוכן ובפעילויות לגילם.
בין אם מדובר בגברים ונשים שעובדים סביב השעון וזקוקים למישהו שיארגן עבורם את חופשת החלומות, זוגות או יחידים שמחפשים יעדים מיוחדים בהם עדיף לא לטייל לבד או פשוט חבר'ה שנדלקו על הקונספט - עוד ועוד צעירים מבקשים להצטרף לטיולים שמספקים להם, מעבר לחוויה התיירותית והתרבותית, הזדמנות חברתית יוצאת דופן ונדירה בימים אלו.
למטיילים האמיצים וההרפתקנים במיוחד תהיה אפשרות ליהנות מהדובדבן שבקצפת – יעד סודי, בו טסים ליעד מיוחד מבלי לדעת לאן ומה הולך לקרות במהלך הימים.

רבות דובר על הקושי של דור ה-Y ליצור קשרים זוגיים ולהרגיש חלק מקהילה. הסמארטפון השתלט על היכולת לנהל שיחה פנים אל פנים והאינסטגרם גורם לנו לחיות בשביל התמונה. אבל יש מי שרוצה אחרת.
עבורם הקימה מירי סוסלנסקי את  Young Travelingשמאפשרת לצעירים להכיר אנשים חדשים, לעבור חוויה מיוחדת, לצאת מאזור הנוחות וליהנות מחופשה שלא דורשת תכנונים, שיטוטים בגוגל או חשיבה מראש. כל מה שצריך זה אומץ, רצון להכיר חברים חדשים ודרכון.
"הדבר הכי מדהים במיזם, זה לראות את החברויות והקשרים שנוצרים. יש קבוצות ששנים לאחר הטיול עדיין נפגשים ושומרים על קשר, נוצרו זוגות וקשרים עסקיים, יש אחוז גבוה של מטיילים חוזרים ומלא חבר'ה מגיעים אלינו מפה לאוזן וכך אנחנו גם מצליחים לשמור על אוכלוסייה איכותית", אומרת היזמת מירי סוסלנסקי ומוסיפה "שלא לדבר על רמת האמון העצומה בכך שאנשים נרשמים לטיול מבלי לדעת לאן הם טסים – הם פשוט יודעים שמחכה להם טיול אדיר".
ואכן, מאז הקמת YT, מעל לאלף צעירים הצטרפו לעשרות טיולים ויעדים ברחבי העולם וישראל, השתתפו באירועים חברתיים והפכו לקהילת מטיילים תוססת. חברויות וחוויות לחיים!

צילום: מירי סוסלנסקי
שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה