Translate

יום שבת, 14 בספטמבר 2019

מוני מרדכי ספר חדש- יחסי ציבור-עשה זאת בעצמך. מאת: שרית יוכפז



ספר חדש- יחסי ציבור-עשה זאת בעצמך.

עשו לעצמכם טובה ורכשו את הספר יחסי ציבור-עשה זאת בעצמך שכתב יועץ התקשורת הוותיק מוני מרדכי.
הספר (190 עמ') הוא כלי עבודה חיוני, חובה לכל בעל עסק ולבעל תפקיד רלוונטי בחברה עסקית או בארגון חברתי, המעוניין לרכוש ולשכלל את מיומנות השימוש במדיה להשגת מטרותיו.
מדובר במדריך החושף את סודות המקצוע ומלמד את הקוראים כיצד לעשות יחסי ציבור בעצמם באופן מקצועי ויעיל כדי להשיג לקוחות, לקבל הכרה, מוניטין, להתבלט מול המתחרים, למקד את משאבי השיווק ולהתנהל ביעילות כדי להגיע לתוצאות ממשיות!
בספר, הכתוב בשפה פשוטה וקולחת, תמצאו כלים מעשיים שילמדו אתכם, בין השאר, צעד אחר צעד ובמפורט, כיצד להתבדל ולהגיע לחשיפה תקשורתית, איך להגיע לקהל היעד וכיצד לשכנעו.

לדברי מוני מרדכי "אחת מהסיבות בעטיין כתבתי את הספר היא שפונים אלי לא מעט בעלי עסקים ועמותות שזקוקים מאד ליחסי ציבור אבל הם דלי תקציב. בין אם הם בתחילת הדרך או בין אם בגלל סדר עדיפויות. הם אמנם מבינים את החשיבות של יח
"צ אבל מתקשים לעמוד בהוצאות הכרוכות בכך.
ולכן במקום לשלם ריטיינר חודשי בסך כמה אלפי שקלים אפשר לקנות את הספר בכמה עשרות שקלים וללמוד איך לעשות יחסי ציבור בעצמכם
.
מי שירכוש את הספר ויישם את הכלים שאני  מציג בו יצליח עד כדי כך שבעתיד הנראה לעין כבר יהיה לו תקציב לשכור איש מקתוע אלא שעכשיו הוא גם יידע למה לצפות ממנו"
.
"אני מכיר עסקים קטנים ובינונייים" אומר מוני מרדכי. "ליוויתי לא מעט עמותות. אני מבין את הבעיות והלבטים ולכן במיוחד בשבילם רקמתי את הפתרון הבלעדי הזה".

את הספר אפשר לרכוש ישירות ממוני מרדכי או בחנויות הספרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה