Translate

יום רביעי, 4 בספטמבר 2019

אינסטגרם הרשת החברתית של הצעירים - איך להשיג עוד עוקבים ולנהל פרופיל עסקי מצליח ?מאת שרית יוכפז


אינסטגרם הרשת החברתית של הצעירים - איך להשיג עוד עוקבים ולנהל פרופיל עסקי מצליח ? 


אם גם הפרופיל שלכם מושקע עם תמונות איכותיות ותגובות גולשים  אך עדיין לא מגיע לרמת עוקבים שאתם שואפים אליו, המאמר הזה עבורכם. אינסטגרם היום היא הרשת הכי פופולרית והכי נחשבת בקרב קהלי יעד רבים וזאת בעקבות כאן שהיא מובילה מבחינת שפה מיתוגית ויזואליות. אז נכון כוכבי רשת וידוענים מצליחים להשיג מליוני עוקבים שמגיבים להם, עוקבים אחריהם בתדירות יומיומית  ולמעשה הם מייצרים עבורם קהילה לכל דבר ועניין למעשה זה יוצר סוג של מדיה דיגיטלית בפני עצמה הפונה לקהל מעריצים.

כמה נתונים שתרצו לדעת על אינסטגרם:

ב ישראל משתמשים באינסטגרם 70%  מבני 18 -12 כידוע, אינסטגרם היא הרשת החברתית המועדפת עליהם  אז אחרי הנתונים האלה מה הפלא שגם אתם קמתם בבוקר והחלטתם שגם אתם רוצים להיות מובילי דעה או אושיית רשת  וגם להגדיל משמעותית את כמות העוקבים שלכם באינסטגרם? כן לרשת הזאת יש פוטנציאל עסקי אדיר שיכול להביא לכם בקלות לקוחות חדשים.

התמדה יוצרת הצלחה באינסטגרם :

זכרו שכמו בכל דבר גם כאן דרושה גם כאן  התמדה רבה, עבודה קשה ועקביות זה שם המשחק. אז  אם תעבדו לפי כל הכללים של הרשת הזו תמצאו את עצמכם מהר עם מאגר של עוקבים שמעריך אתכם ומחכה שתעלו פוסט לסטורי או לפיד שלכם!
הינה כמה טיפים שיעזרו לכם במשימה: 
  1. בחרו מי הפרסונליות שאותה אתה מייצגים  -זה אומרת בחרו את "הדמות" שאתם רוצים לייצג – קודם כל ראוי שתגדירו מהי מטרת העל שלכם! האם אתם אושיית אופנה? האם אתם מעצב ? אושיית דיגיטל או אושייה טכנולוגית ?
  2. העלו בתדירות יומית באופן עקבי  תמונות אותנטיות מחיי היומיום שלכם אותם תוכלו לקשט עם אינספור אפליקציות שנועדו לכך.
  3. אז מהי התדירות הרצויה? אין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת אם אתם רוצים לקדם את העסק אבל עדיף בתדירות יומית וזאת בכדי שהעוקבים שלכם ידעו שיש שם "מישהו" שמנהל את כל הפעילות בפרופיל שלכם!
  4. השתמשו בהאשטגים # (תגיות) – באינסטגרם חשוב להשתמש באשטגים מעולמות התוכן שלכם גם בעברית וגם באנגלית! יש המון אפליקציות שמייצרות רשימות האשטגים ייעודיים לפי תחומים, זכרו שמותר עד 30 האשטגים בכל פוסט!
  5. שם במשחק באינסטגרם הוא אינטראקציה לקידום ושיווק עם הגולשים ויצירת אותנטיות אז למי אתם מחכים ? צרו אינטראקציה עם העוקבים שלכם באמצעות פנייה ישירה בסטורי, סקרים ושאלות גולשים. אם אתם מנהלים מותג מוכר רצוי שתנהלו פעילויות מסחריות כמו תחרויות שיגדילו את העניין סביב המוצרים שלכם וייצרו סביבת שיח ודיאלוג שימשוך כן כן עוקבים חדשים!
  6. צרו מעגל עסקים בקידום אתרים המפרגנים אחד לשני באמצעות קבוצת פייסבוק או קבוצת וואצאפ ייעודית לכך, רשתות חברתיות הן ויראליות וכך תגדילו לאט לאט את קבוצת העוקבים שלכם!
  7. הגיבו גם אתם לפרופילים שמעניינים אתכם, פרגנו בלייקים ועקבו אחרי פרופילים זה יוצר אהדה אוטומטית גם לכם.


באדיבות שרית גבאי תקשורת דיגיטלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה