Translate

יום רביעי, 18 בספטמבר 2019

דניאל גרינברג על הצעת האירוסים: "ידעתי שזה עומד לבוא - בחרתי בעצמי את הטבעת" מאת שרית יוכפז



דימה קרמינסקי -צילם
דניאל גרינברג על הצעת האירוסים:
"ידעתי שזה עומד לבוא  - בחרתי בעצמי את הטבעת"

מי שגנבה את ההצגה – האחיינית של גרינברג
מיה בת ה – 4.5 שהצטלמה לראשונה לקמפיין


הדוגמנית  דניאל גרינברג, הפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP התייצבה לצילומי קמפיין סתיו חורף 2020 של המותג, כשהיא קורנת יותר מתמיד לרגל הבשורה הטרייה: האירוסים לזמר אייל גולן . גרינברג הופתעה בהפסקת הצהריים לקבל עוגת חתונה שעליה מתנוססות דמותה ודמות אייל גולן, מבעלי רשת סקופ, רוני ופרדי אינסאנז.

כשהיא עמוסת חוויות מהחופשה בקפריסין שכללה את הצעת האירוסים המדוברת, צוות הסטיילינג האישי של גרינברג לא היסס מלעטוף אותה בשאלות של איך? כמה ומתי?. אז כמובן שגרינברג חלקה ושיתפה לא מעט ואף מקרובים מספרים כי גרינברג אכן הרגישה שזה קרב לבוא והוסיפה: "לא הרבה יודעים אבל אני עצמי בחרתי את טבעת האירוסים. אמרתי לו בדיוק מה אני אוהבת ומאוד אהבתי את התוצאה".

ואם לא דיי בזאת, מה שהפתיע את הצוות עוד יותר מזה היא הידיעה שמי שלא חסכה מלשלוח מסרון של ברכה, היא לא אחרת מהגרושה- אילנית לוי!. "אני ממש מתה עליה אנחנו חברות" ציינה גרינברג.

על סט הצילומים נחשפה לראשונה אחייניתה  של גרינברג, מיה, בת ה4.5 , מיה, המשמשת העונה כפרזנטורית קולקציית הילדים. מיה ששיתפה פעולה לצידה של גרינברג הפגינה כישורי דוגמנות למרות שמדובר בקמפיין הראשון שלה. מיה גרינברג הצהירה "אני יהיה גם השושבינה של דניאל בחתונה" .

דניאל יש ילדים באופק? כבר מדברים על זה? " כמובן שאנחנו מתחתנים כדי להרחיב את התא המשפחתי .אני מקבלת מאוד ואוהבת את הילדים של אייל וגם באיזשהו מקום הם יהיו האחים של הילדים שלי, אז אני לגמרי רואה את כולנו יושבים בשולחן חג.

דניאל עידכנה בסוף יום הצילומים שתחל בהכנות לחתונה, שהיא מפיקה אותה – אז נותר לנו לאחל לזוג נטרי: מזל טוב !


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה