Translate

יום רביעי, 4 בספטמבר 2019

תרבות התה כובשת את שולחן החג עם מארזי Te של תערובות טבעיות או אורגניות ואביזרים נלווים . מאת : שרית יוכפז




תרבות התה כובשת את שולחן החג עם מארזי Te של תערובות טבעיות או אורגניות ואביזרים נילווים
מעכשיו לא צריך להתלבט מה להביא כמתנה: מותג Te היוקרתי, שמתמחה בתה המגיע אלינו מהמטע ועד לספל, עם פיקוח ישיר על כל תהליכי הגידול, הייצור והשיווק, מציג מארזים מפנקים, הכוללים תערובות תה טבעיות ואיכותיות לצד פריטי הגשה שיככבו על שולחן החג

לקראת החגים מציג מותג Te מארזי חג יוקרתיים, המשדרגים את שולחן החג עם חליטות תה איכותיות מהמזרח,
סדרה מופלאה של סוגי תה איכותיים המיוצרים בשיטת "מהמטע ועד לספל", עם שליטה ופיקוח על כל שלבי הייצור, החל מבחירת הזנים, המשך בגידול והקטיף הידני, המשך ביישון והתססה ועד לאריזה, שילוח ושיווק ישיר לצרכן. הזדמנות להכיר מקרוב את תרבות התה המקורית במיטבה ולהוסיף אביזרי הגשה, ההופכים לכוכבים על שולחן החג ומוסיפים הרבה בריאות לשנה החדשה.



 Te בקטנה
למי שרוצה להגיש שי צנוע אך מלא בארומה וטוב טעם, מומלץ לבחור במארז Te בקטנה, המפנק אתכם עם תערובת תה אולונג (30 גרם)  או תה ירוק ( 20 גרם ) בתוספת חולט מנירוסטה איכותית במחיר של 60 ₪ בלבד. למי שמעדיף תיונים ניתן גם לבחור בתיוני תה מבין מגוון זני התה של המותג, כולל תה שחור, ירוק, אולונג, יסמין ופו אר (שק הכולל 20 תיונים במשקל 50 גרם) בתוספת כוס תה זכוכית כפולה המאפשרת להגיש תה חם ללא תחושת החום מכוס הזכוכית במחיר סמלי של 89 ₪ בלבד. ואם אתם רוצים לפנק בגדול - מארז Te פרמיום מחכה לכם עם תערובות של תה אולונג (100 גרם) או תה ירוק (60 גרם) וכוס תה עם זכוכית כפולה במחיר של 98 ₪ בלבד. עם אפשרות להוספת חולט ב-25 ₪

השלישיה המסורתית של Te
אם תרצו לגוון ולהעניק אפשרות לחוות את מסורת התה הסיני במיטבה, מארז השלישיה המסורתי הוא הבחירה הנכונה, עם שלושה סוגי תה לבחירתכם מבין תה שחור, תה ירוק, תה אולונג, תה יסמין ותה פו אר, כדי להשלים את החוויה ניתן להוסיף למארז גם חולט במחיר ידידותי של 25 ₪ בלבד. מחיר: 139 ₪ (ללא חולט).

מארז היסמין של Te
מארז יוקרתי עם תה יסמין ארומטי 100 גרם המגיע יחד עם קנקן של 600 מ"ל מזכוכית המעוצב בצורה מעוגלת בהתאם למסורת הגשת התה . תערובת המתאימה לשתייה כתה חם או קר, עם השפעה מרגיעה ומגוון ערכים בריאותיים, בעלת ארומה מעודנת.
מחיר: 149 ₪ בלבד

המארז הלבן של Te
למי שרוצה להפתיע עם תה מקורי ופחות מוכר בישראל, מוזמן להזמין את מארז התה הלבן, מדובר בתה איכותי
המגיע בכדורים מוכנים לאידוי בעבודת יד השומרים על העלים בשלמותם. מצוין להגשה גם כתה קר. תערובת תה לבן 150 גרם (25 כדורים) וקנקן זכוכית 600 מ"ל המעוצב בצורה מעוגלת בהתאם למסורת הגשה התה.
מחיר: 189 ₪ בלבד
מארז מתנה עם קנקן  Te
למי שרוצה להכיר מקרוב את מסורת התה הסיני, שווה לבדוק את מארז השלישייה המסורתית, הכולל  3 תערובות תה לבחירה: תה שחור, ירוק, אולונג, יסמין ופו אר לצד קנקן תה 600 מ"ל מזכוכית במחיר של 200 ₪ בלבד.







Te על הדרך
ואם אתם רוצים לצייד את האהובים עליכם במארז פרקטי שמתאים לנסיעות, פיקניקים וקמפינג, שווה לבדוק את מארז השלישיה המסורתית שכולל 3 תערובות תה לבחירה מבין תה שחור, ירוק, אולונג, יסמין ופו אר בתוספת של תרמוס ייחודי לתה באיכות ללא רבב, במחיר של 210 ₪ בלבד.

** ישנה אפשרות להרכיב מארז תה בהתאמה אישית 
--------------------------------


 צילום: משה כהן



את מוצרי Te ניתן להזמין דרך האתר: www.pure-te.co.il .
הזמנת מוצרים בטלפון 052-4200203
פרטים נוספים במייל:  info@pure-te.com
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה