Translate

יום רביעי, 17 באפריל 2019

פסח נינג'ה אקסטרים: מסלולים מאתגרים לכל המשפחה .מאת: שרית יוכפז


פסח נינג'ה אקסטרים: מסלולים מאתגרים לכל המשפחה

קניון עיר ימים הופך לפארק נינג'ה ענקי עם שלושה מתחמים בדרגת קושי עולה - מהקטנטנים במשפחה ועד למבוגרים. המתחם הראשון יכלול פארק חבלים גבוה עם חבלים ענקיים לטיפוס ומיועד לגילאי 10 ומעלה.  המתחם השני הוא פארק חבלים לפעוטות בגילאי 2.5-6 בו הם יוכלו לנסות את כוחם במסלול אתגרי המשלב טיפוס, שיווי משקל וקואורדינציה. המתחם השלישי הוא המאתגר מכולם וכולל מסלול נינג'ה עם סטפר, מסלול טבעות, חבלי טרזן, טיפוס רשת ועוד שלל מכשולים מאתגרים.

מתי? 21-23 באפריל, שעות: 12:00-18:00
מחיר: חינם
פרטים נוספים: קניון עיר ימים, נתניה

 פסטיבל פנטזיה של פסח בהשראת הסרטים האהובים

פסטיבל "פנטזיה של פסח" בהשראת סרטי הפנטזיה האהובים יכלול מכשפה מסתורית הרוכנת מעל סיר ענק, ממלמלת מילות כישוף ומברכת את קהל המבקרים ב”יום מכושף", סדנת קסמים בה כל אחד הופך לקוסם, כיתת כישוף וחדר בריחה קסום עם תיבת אוצרת מכושפת.

מתי: 21-24.4, 11:00-14:00, 16:00-19:00
מחיר: חינם
פרטים נוספים: מתחם אושילנד, כפר סבא

מוזיאון חווייתי לפסח:  שלושה מתחמים של בילוי מעשיר לכל המשפחה

קניון שבעת הכוכבים יהפוך למוזיאון חווייתי המחולק לשלושה מתחמים המציעים שפע של פעילויות מעשירות ומחכימות לילדים  ושבכל אחד מהם הם ילמדו מידע מרתק על נושא מסוים ויתנסו בהכנת יצירות בהשראתו, אותן ייקחו מתנה לביתם. המוזיאון הראשון הוא מוזיאון טכנולוגיה ורובוטיקה, השני הוא הוא מוזיאון מדע וגלקסיה והשלישי הוא מוזיאון אמנות שיוקדש לתחומי הציור, החומר והפיסול.

מתי: ימי א'-ד' 21-24/4/2019 בין 11:00-17:00
מחיר: חינם
פרטים נוספים: קניון שבעת הכוכבים הרצליה 


פסטיבל "פסח תרבות" עם כוכבי הילדים, הצגות מובילות, סרטי אנימציה וסדנאות יצירה
פסטיבל "פסח תרבות" מספק שלל פעילויות תרבות לילדים תחת קורת גג אחת – והכל ללא תשלום.  מדי יום יתחיל הפסטיבל עם הופעה של כוכב ילדים (פרופסור פוקס, מירי תשירי ועוד), בהמשך היום יתקיימו סדנאות יצירה שונות, הקרנות של סרטי אנימציה מובילים והיום יסתיים עם הצגות ילדים מובילות וחינוכיות כמו "הדייג ודג הזהב" ו"אדון חלום".



מתי: 21-24 באפריל 11:00-19:00
מחיר: חינם
פרטים נוספים: קניון שער הצפון, קריית אתא



פסטיבל אמנות לייב:  הופעות,סדנאות, יצירה , ותערוכת עיצוב לכל המשפחה
פסטיבל פסח לייב בבאר שבע נעשה תוך הצדעה לתושבי האזור ובהשתתפות מיטב האמנים המתגוררים בו. הפסטיבל ישלב תערוכות עיצוב הבית מאז ועד היום, תערוכות אומנות ומיצגים בלייב, מגוון פעילויות יצירה מיוחדות לילדים והפנינג של דוכני מתנות של אמנים מקומיים בשילוב הופעות מוזיקליות וחגיגת עיצוב מלאה בסטייל.
מתי: תאריכים: 22-23-24/04/2019 (שני- רביעי), 16:30-20:00
מחיר: חינם


פרטים נוספים: דיזיין פלוס, דרך חברון 48, באר שבע

תמונה באדיבות יח"צ 
מאת:Lשרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה