Translate

יום שבת, 13 באפריל 2019

המעצבת חגית סער מעניקה הצצה אל עולמה בפרטי והביתי, ותעצב שולחן חג חגיגי וססגוני בקניון רמת אביב בין התאריכים 14-25.4 מאת: שרית יוכפז

לרגל חג הפסח,
המעצבת חגית סער מעניקה הצצה אל עולמה בפרטי והביתי,
ותעצב שולחן חג חגיגי וססגוני בקניון רמת אביב בין התאריכים 14-25.4 
 מאת: שרית יוכפז

לאחר שני עשורים ומעלה של עשייה וקריירה בתחום העיצוב, המעצבת חגית סער מרמת השרון נותנת לנו הצצה אל עולמה הפרטי הביתי.

בקניון רמת אביב, בין התאריכים, יוצב שולחן חג חגיגי ומרשים שישתרע על כ10 מטרים בעיצובה של סער וייתן הצצה לתרבות האירוח האלגנטית.

״בחג הפסח הזה החלטתי לעצב שולחן חג בהשראה רומנטית עם טאצ' אירופאי״ אומרת חגית. בניגוד להעדפה הרווחת לשולחן חג לבן השולחן השנה יעוצב השולחן בגווני ניוד, פודרה וורוד סמוק .גוונים רכים ליצירת אווירה חגיגית ומרגשת כמו הסרטים הצרפתיים המרגשים ביותר. כ - 30 מטר בד משי בגוון פודרה בעל ברק עדין יפרסו על השולחן, ישתפלו למרגלותיו וילבישו את השולחן באופן קצת שונה מהמקובל בחג. פרחים אביבים בגוונים תואמים יסודרו לכל אורכו, פמוטים גבוהים יוצבו לאורך השולחן ויעוטרו גם הם בפרחים מסגנונות שונים. בהשראת תמימות חלומית, השולחן יעוצב בפלטת צבעים בהירה ואופטימית כיאה לחג האביב. הכלים ייבחרו בקפידה מחנויות הקניון - דומו, פוקס הום, סטורי ליווינג,  וסוהו. כל מותג והסגנון הייחודי שלו ועם זאת יעוצב על ידי סער בקו מנחה של קלאסיות ואלגנטיות..

כיאה למעצבת שמגיעה מעיצוב לעולם הילדים מעל 25 שנה, יוצג גם שולחן ילדים שישתלב בגוונים ובקונספט של המיצג. כיאה לחג האביב, חג ״והגדת אל בנך" ששם דגש למקומם של הילדים. סביב השולחן יוסבו כסאות עם כריות רכות והדומים רקומים  מרופדים בבדי קטיפה דוחי כתמים ומתאימים לשימוש ילדים. על השולחן יהיו ערוכים כלים במוטיבים הלקוחים מעולם הילדים והשולחן כולו הינו תוספת מרעננת שמחה ומלאת סטייל  לשולחן החג המסורתי.

הטיפ של חגית סער לעיצוב שולחן החג הוא ״לשים לב לפרטים הקטנים שהם הסוד מאחורי המראה החגיגי.״


מיצג שולחן חג בקניון רמת אביב
בין התאריכים 14-25.4
ברחבה המרכזית בקומת הכניסה


קניון רמת אביב מקים שני מתחמי יצירה לילדים על טהרת הפרחים בחול המועד

המתחמים מותאמים לילדים בגילאי 3-10

ימי הפעילות: 21-24.4
ימים א׳-ד׳ בין השעות 10:00-14:00 / ו- 16:00-19:00
ליד מתחם המזון המהיר

אביב הגיע, פסח בא! לרגל החג הכי אביבי בשנה, קניון רמת אביב מזמין את כל הילדים ליהנות מחוויה פרחונית במיוחד במתחם פרחים יוצא דופן. בקניון יוקמו שני מתחמי פעילות בהשראת האביב. המתחמים יעוצבו בהשראת ולכבוד הפרחים העונתיים- מפרחים טבעיים, פרחי נייר, פרחי משי ועד פרחים מתוקים!

בכל יום הילדים המבקרים בקניון יזכו ליצור קישוטי פרחים ייחודיים - קישוט שושנת בד גדולה בעזרת חוטי רקמה וצבעי טולים, שזירת פרחי שדה על ספוג, קישוטי כלים לפרחים, פיסול פרחים בחימר ופלסטלינה, הכנה אישית של מובייל מפרחים, קישוטי אקססוריז עם פרחים, סדנה להכנה סוכריות על מקל בצורת פרח, צביעה של ציורי פרחים במריחת פלסטלינה ומנדלות פרחוניות לילדים ועוד מגוון הפתעות. עמדת הילדים החווייתית מלווה באופן אישי על ידי צוות מדריכות מוסמך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה