Translate

יום שני, 29 באפריל 2019

מכירות שיא ב"קניון הזהב" בתקופת חול המועד פסח – גידול של 5.5% בפדיונות למ"ר לעומת המכירות בחג פסח בשנה שעברה. מאת: שרית יוכפז




מכירות שיא ב"קניון הזהב" בימי חול המועד פסח- גידול של 5.5% בפדיון 

למ"ר לעומת המכירות בחג פסח בשנה שעברה.
 

יוסי לגזיאל, מנכ"ל "קניון הזהב" :"מדי יום בימי חול המועד ביקרו בקניון 

בין 47,000-50,000 איש. היקף מכירות ממוצע של 4.5 מיליון ₪ לכל יום"
 

מכירות שיא ב"קניון הזהב" בתקופת חול המועד פסח – גידול של 5.5% בפדיונות למ"ר לעומת המכירות בחג פסח בשנה שעברה.

יוסי לגזיאל, מנכ"ל קניון הזהב מציין שבכל אחד מימי חול המועד וערבי החגים ביקרו בקניון כ-47,000-50,000 איש לעומת הממוצע הרגיל של כ-30,000 

מבקרים ביום. אחת הסיבות המרכזיות לגידול המרשים במספר המבקרים והגידול בהיקף המכירות הינו מזג האוויר הקר שהיה בחול המועד פחות יצאו לטיולים 

בשטח ויותר חיפשו בילוי בקניונים ובמקומות מקורים.

עפ"י בדיקה ראשונית, היקף המכירות היומי ב"קניון הזהב" בימי חול המועד היה כ-4.5 מיליון ₪ בממוצע ליום (בכל אחד מימי חול המועד וערבי החג)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה