Translate

יום ראשון, 10 בפברואר 2019

Schweppes מציג חדש ובלעדי בסדרת המיוחדים: Schweppes pink&bitter / משקה המועדף לערבוב עם וודקהלכבוד הולנטיין מצטרף שוופס לחגיגה עם מתכונים לקוקטיילים ורודים במיוחד,מאת: שרית יוכפז



לכבוד הולנטיין מצטרף שוופס לחגיגה עם מתכונים לקוקטיילים ורודים במיוחד
סדרת המיקסרים הבינלאומית, הוותיקה והמובילה של המותג פועלת תחת המסר Experts in mixing since 1783. שוופס הוא המותג הראשון שנכנס לזירת המיקסרים ופיתח את משקאות הטוניק, ביטר למון, ג׳ינג׳ר איל וראשן. הודות לסדרה זו שוופס מוביל את המגמה של הכנת קוקטיילים ביתיים ומאפשר לכל אחד להיות ברמן. היתרון במיקסרים של שוופס הוא הקלות שבערבוב. המיקסרים מכילים את כל מה שנדרש לערבוב עם אלכוהול, ולא צריך להיות ברמן או שף כדי להצליח בהכנת המשקה, רק להוסיף את המיקסר לאלכוהול ומתקבל "דרינק" מושלם.
עם ההשקה של המיקסר החדש מבית שוופס, Schweppes pink&bitter, המשלב מתיקות וחמיצות של הלימונדה הוורודה עם הטעם הייחודי של הביטר למון, הנותן גם שילוב מצוין לערבוב עם וודקה ולרגל הולנטיין, מציגה שוופס סדרה של קוקטיילים על בסיס השוופס החדש, קלים להכנה וורודים במיוחד כיאה לולנטיינס דיי:

1. PINK COCKTAIL
60 מ"ל וודקה
שוופס פינק&ביטר
דרך הכנה: מלאו כוס גבוהה עם קרח, הוסיפו את הוודקה, סגירה בשוופס פינק&ביטר עד למילוי הכוס
קישוט: לימון ופירות יער
כוס: הייבול


Schweppes מציג חדש ובלעדי בסדרת המיוחדים:
Schweppes pink&bitter
בהמשך להצלחת Schweppes Russchian, שכבש את הצרכנים והפך למשקה המועדף לערבוב עם וודקה, משיקSchweppes  את המיקסר החדש


פיתוח המיקסר החדש, Schweppes pink&bitter, בדומה לפיתוח המקורי של הSchweppes Russchian, נעשה בשיתוף עם ברמנים והתבסס על ניסיונם העשיר. המשקה משלב את המתיקות והחמיצות של הלימונדה הוורודה עם הטעם הייחודי של ביטר למון ויחד נותנים שילוב מצוין לערבוב עם וודקה. 
סדרת המיקסרים הבינלאומית, הוותיקה והמובילה של המותג פועלת תחת המסר Experts in mixing since 1783. שוופס הוא המותג הראשון שנכנס לזירת המיקסרים ופיתח את משקאות הטוניק, ביטר למון, ג׳ינג׳ר איל וראשן. הודות לסדרה זו שוופס מוביל את המגמה של הכנת קוקטיילים ביתיים ומאפשר לכל צרכן להיות ברמן. היתרון במיקסרים של שוופס הוא הקלות שבערבוב. המיקסרים מכילים את כל מה שנדרש לערבוב עם אלכוהול, ולא צריך להיות ברמן או שף כדי להצליח בהכנת המשקה, רק להוסיף את המיקסר לאלכוהול ומתקבל "דרינק" מושלם.
שוופס הינו המותג המוביל בשוק המשקאות המוגזים שאינם קולה, מהווה 41% נתח שוק כספי ו38% נתח שוק כמותי. המותג צמח בשנה האחרונה ב5% כספי וכמותי בניגוד למגמת ירידה בקטגוריה כולה. (2018 נילסן)
Schweppes Pink&Bitter החדש ישווק בבקבוק אישי 250 מ"ל ובבקבוק 1.5 ליטר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה