Translate

יום רביעי, 6 בפברואר 2019

עיריית תל אביב-יפו ערכה הערב את טקס אנשי השנה בספורט לשנת 2018 מאת: שרית יוכפז



עיריית תל אביב-יפו: אנשי השנה בספורט לשנת 2018-

הספורטאים הראשונים בהיכל התהילה של הספורט בתל אביב-יפו: יעל ארד, מיקי ברקוביץ', אסתר רוט-שחמורוב ויהושע רוזין ז"ל

עיריית תל אביב-יפו ערכה הערב את טקס אנשי השנה בספורט לשנת 2018 במעמד ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי. במסגרת הטקס הוענקו פרסים למובילי הספורט  הישראלי במגוון ענפים ביניהם כדורגל, כדורסל, סקי מים, ריצה, שחייה, ועוד.
במסגרת הטקס הכריזה העירייה על היכל התהילה של הספורט בעיר, אשר עתיד לכלול נקודות ציון משמעותיות בתולדות הספורט התל אביבי ומדי שנה יתווספו אליו ספורטאים וספורטאיות תל אביביים. הראשונים להיכלל בהיכל התהילה הם ארבעת ספורטאי העבר- יעל ארד, מיקי ברקוביץ', אסתר רוט-שחמורוב ויהושע רוזין ז"ל, ספורטאים אשר תרמו רבות לספורט הישראלי ולמדינת ישראל, כל אחד בתחומו.

הטקס כלל את ציון ההישגים של כ-27  אגודות ספורט אשר מתוכן זכו בפרסים כ- 14 ספורטאים. פרס היזמות הוענק לשני פרוייקטים חברתיים- רכיבה על אופניים למבוגרים של עינת מצליח ולימוד שחייה בקרב ילדי יפו לאיברהים אבו שינדי.
את הפרס לאיש החינוך בתחום הספורט קיבל רותם גינוסר, אשר ייסד וניהל את " פרויקט רצי הסמטה"- מועדון אתלטיקה מקצועי ללא מטרות רווח המספק לנערות ונערים מסגרת ספורטיבית מקצועית, מתוכו קיבל אדיסו גואדה את פרס תקוות השנה בספורט.  ג'פרי ישי (כדורגל) ומשה צדקה (סקי מים) קיבלו את פרס מאמן השנה.
בנוסף הוענקו פרסים לספורטאים בכירים, ביניהם יובל זוסמן ודני אבדיה.

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי אמר בנאומו כי: " טבלת הזכיות הלאומית מעידה יותר מכל על עוצמתו של הספורט התל אביבי, ששולט ביד רמה כמעט בכל ענפי הספורט בארץ, הקבוצתיים והיחידים ומצליח לגדל דורות שלמים של שחקנים ושחקניות, בכדורסל, כדורגל, כדורעף, ריצה, ג'ודו ועוד. הספורט בתל אביב יפו הוא מנוע צמיחה בקרב התושבים כולם, ההופכים את העיר לנושמת וחיה ספורט, ומחברים בין עברה לבין עתיד טוב יותר, בכל התחומים, יוצרים קהילות חזקות, קבוצות אוהדים רחבות ונרחבות, וגאווה עירונית חזקה ויציבה. מתוך חשיבה אסטרטגית לקידום הספורט בעיר, בכל ענף ובכל רמה, ומתוך רצון לתת רוח גבית לכל מי שחי ונושם ספורט - הקמנו לפני כשנתיים את רשות הספורט העירונית, המאגדת בתוכה את כל מה שחובב ספורט חולם עליו, ומציבה את הספורט העירוני, הקבוצתי והעממי, במיקום גבוה בראש סדר העדיפויות.
היום אנחנו חונכים את היכל התהילה של הספורט התל אביבי. עוד מעט ייחשפו השמות של ארבעת המופלאים הראשונים, ובכל שנה נוסיף ספורטאיות וספורטאים הראויים לכך".

פרטים נוספים על פעילות הספורט בעיר תל אביב-יפו ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק "ספורט בתל אביב-יפו"-
  קרדיט צילום- כפיר סיוון.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה