Translate

יום שלישי, 12 בפברואר 2019

לרגל תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM , בדק אתר "למטייל" את 15 היעדים המבוקשים ביותר על המטייל הישראלי בשנה החולפת. מאת: שרית יוכפז




מר  יובל לימון מנכ"ל למטייל עם שגריר צכיה בישראל בתערוכת תיירות 


לרגל תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM , בדק אתר "למטייל" את 15 היעדים המבוקשים ביותר על המטייל הישראלי בשנה החולפת

באירוע אקסקלוסיבי שנערך בתערוכה הגיע יובל לימון, מנכ"ל "למטייל", להעניק תעודות וללחוץ את ידם של נציגות היעדים הזוכים. ברשימת המכובדים:

לוונט בנקו (Levente Benko), שגריר הונגריה, הגיע לאסוף את התעודה בשם היעד הזוכה במקום הראשון- בודפשט! בודפשט זינקה בשנה החולפת ב- 16% לפי מדדי חיפושי התוכן והמידע באתר, ועקפה את פראג, העיר המובילה בשנת 2017 שכעת נמצאת במקום השני. שגריר צ'כיה בישראל, מר מרטין סטרופניצקי וקלרה ויסלוזילובה, מנהלת קשרי החוץ של משרד התיירות הצ'כי הגיעו לאסוף את התעודה עבור פראג. במקום השלישי זכתה בוקרשט ואחריה מדריד במקום הרביעי, וברלין שהגיעה למקום החמישי.

קריסטינה איונלה טארטצ'ה, סגנית שר התיירות ברומניה, שמחה לקבל את הפרס עבור בוקרשט.
בשם משרד התיירות של ספרד הגיע לאסוף את התעודה מנהל השיווק של לשכת התיירות שלהם מר חואן לואיז לופז ואסקז (Juan Luis López Vázquez) ובשם גרמניה הגיעה גולדי מולר, נציגת משרד התיירות הגרמני בישראל.

עוד הגיעו ליהנות מהזכייה, נציגת לשכת התיירות של קטלוניה גברת מרתה טקסידור עבור היעד ברצלונה שזכה במקום ה-10 וכן נציג הים האגאי מר וסיליאס קלובאס, עבור היעד רודוס שסגר את הרשימה במקום ה- 15.
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה