Translate

יום שני, 4 בפברואר 2019

קמפיין 'שבוע המזוזה' באדיבות חב"ד החל בתל-אביב מאת: שרית יוכפז


קמפיין 'שבוע המזוזה' באדיבות חב"ד  החל בתל-אביב מאת: שרית יוכפז

קמפיין מהפכני תחת הכותרת 'שבוע המזוזה בתל-אביב' החל בימים אלו ע"י מרכז חב"ד תל אביב, במסגרתו יוכלו תושבי העיר לבדוק את המזוזות בבתיהם ללא תשלום ולרכוש מזוזות כשרות ומהודרות במחיר מסובסד ומוזל.

הרב יוסף גערליצקי, שליחו הראשי של הרבי מליובאוויטש לתל אביב-יפו, אומר שמטרת הקמפיין היא לוודא שלכל יהודי בעיר תל אביב - יפו, תינתן האפשרות שביתו יהיה מוגן ובטוח באמצעות בדיקת המזוזות הקיימות והתקנת מזוזות כשרות ומהודרות באחריות מלאה בכל דלת.

"מצות מזוזה היא מן המצוות החביבות ביותר על כל שכבות העם היהודי לאורך כל הדורות. היא העדות וההכרזה שכאן גרים יהודים הגאים ביהדותם ובמסורת אבותיהם", אומר הרב גערליצקי, "לעיתים, רק מתוך חוסר מודעות או חוסר פנאי, ישנם כאלו שעדיין אין בביתם מזוזות כשרות. לכן יזמנו את 'שבוע המזוזה' בתל-אביב, להעניק לכולם את ההזדמנות ואת המודעות בנושא זה של מזוזות כשרות ומהודרות".

במסגרת הקמפיין עלה מסע פרסום ענק על אוטובוסים בגוש-דן, ברשתות החברתיות ובדיוור אישי למאות אלפי תושבי העיר. למעלה מ-35 מוקדים של חב"ד ברחבי העיר  ובשכונות משתתפים במבצע, במסגרתו יוכל כל אחד ואחת לגשת למוקד הקרוב אליו, להביא את המזוזות בביתו לבדיקה חינם אצל סופר סת"ם מוסמך במקום, וכן לרכוש מזוזות מהודרות באחריות מלאה בסבסוד של 25% ממחירן.

כבר עכשיו, יום לאחר תחילת הקמפיין, ישנו 'מבול' של פניות למוקד המיוחד שהקים מרכז חב"ד, של תושבים המבקשים לבדוק מזוזות ולהזמין מראש מזוזות מהודרות במחיר המיוחד. במרכז חב"ד עושים את מירב המאמצים להיענות לכל הפניות ומבטיחים, "אף בית לא יישאר מאחור. כולם יכולים להשתתף במהפכה הרוחנית של תל-אביב".

לפרטים: מוקד המזוזה טל: 050-633-1133 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה