Translate

יום שלישי, 1 בספטמבר 2020

חברת דלתא ותנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", תנועה לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, החלו בימים אלו, בשיתוף פעולה חברתי ארוך טווח/ מאת שרית יוכפז

צו האופנה! דלתא לובשת "כנפיים"

דלתא ותנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" יוצאות בשיתוף פעולה ארוך טווח, במסגרתו תסייע דלתא בפתיחת סניפים חדשים לתנועה

חברת  דלתא ותנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", תנועה לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, החלו בימים אלו, בשיתוף פעולה חברתי ארוך טווח

כחלק משיתוף הפעולה, ימכרו לאורך השנה מוצרים שונים ברשת דלתא, כשההכנסות יועברו כתרומה ל"כנפיים של קרמבו"
וישמשו למימון פתיחת סניפים חדשים.

בנוסף, פעילי התנועה - ילדים עם צרכים מיוחדים, ישתתפו בצילומי האופנה של דלתא. הצילומים ישמשו את דלתא לפרסום ברשתות החברתיות ובחנויות.




צילום מאיר כהן

עם פתיחת שנת הלימודים, תוקם ב'כנפיים של קרמבו' קבוצת "מעצבי אופנה צעירים" פעילים עם צרכים מיוחדים, שביחד עם מעצבי האופנה של דלתא יצרו קולקציית פיג'מות ייחודית שתימכר בחנויות.


לאחרונה התבשרו אלפי עובדי דלתא על תחילתו של שיתוף פעולה מיוחד עם תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', המשלבת אלפי ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים, בפעילות חברתית מותאמת ונגישה בעשרות סניפיה ברחבי הארץ.

בשלב הראשון, במהלך חודש ספטמבר, יימכר בחנויות הרשת ובאתר קרם גוף כתרומה של 14.90 ₪, לטובת מימון פתיחת סניף חדש של התנועה במטרה להגיע לפתיחתם של מספר סניפים חדשים בשנה.

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא: "החיבור בין עולם האופנה לעשייה המיוחדת של 'כנפיים של קרמבו' הינו המשך ישיר לעשייה שלנו השנה וכחלק מהאחריות החברתית שלקחנו על עצמנו, לתת ייצוג ולשלב באופן טבעי אנשים עם ובלי צרכים מיוחדים בתקשורת שלנו. השילוב עבורנו, הוא החלק הטבעי בחשיבה, ביצירה ובנראות האופנתית, במטרה להמשיך את השינוי החברתי, זאת לצד גיוס תקציבים במהלך השנה במטרה לפתוח עוד ועוד סניפים לתנועת "כנפיים של קרמבו".
עוד הוסיפה בוגנר כי "במיוחד בעת הזאת שתנועות הנוער נמצאות בסכנה, אנו רואים חשיבות עוד רבה יותר בשת"פ במטרה להגיע לעוד ועוד ילדים שמחכים לפעילות הכל כך חשובה הזו".

טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו': "בתקופה הזאת במיוחד, בה עמותות ניצבות מול אתגר גיוס כספים, אנחנו מתרגשים להתחיל שיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת דלתא, שרואה בעשייה חברתית ובמעורבות בקהילה כערך משמעותי. ראשית, מדובר פה בשותפות ערכית בין שני ארגונים שמאמינים בערבות הדדית ובזכותו של כל אדם להרגיש משמעותי ושייך. בנוסף, שיתוף הפעולה נועד לגייס כספים במטרה להגשים את הציווי המוסרי שלנו, לפתיחת סניפים נוספים, עבור אלפי ילדים עם צרכים מיוחדים מורכבים, שנמצאים ברשימות המתנה ומחכים שייפתח סניף של 'כנפיים של קרמבו' ליד ביתם.

'כנפיים של קרמבו' היא תנועת נוער שמשנה עולמות. לא פחות מזה! היא פועלת בכל המגזרים ובכל הרבדים של האוכלוסייה בישראל; פעילים בה ביחד, בסובלנות וקבלה הדדית, אלפי פעילים עם ובלי צרכים מיוחדים, דתיים וחילוניים, מוסלמים, בדואיים, יהודים, נוצרים ודרוזים. 'כנפיים של קרמבו' מקרבת לבבות, מפגישה נוער עם נוער, מאחסנת את הדעות הקדומות עמוק במגירה ונותנת לערכים כמו סובלנות, שוויון הזדמנויות וכבוד לפרוח. כפי שמשפט החזון שלה אומר: "ביחד יוצרים מקום ומשמעות לכל אדם".

כיום התנועה מונה 76 סניפים בפריסה ארצית, המספקים מסגרת חברתית מכילה ומעצימה לאלפי פעילים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה