Translate

יום ראשון, 13 בספטמבר 2020

עיריית תל אביב-יפו מזמינה אתכם לקנות לקראת החג בשוק התקווה/מאת שרית יוכפז

 המיצים של חובשי והמסעדה של שמשי:

עיריית תל אביב-יפו מזמינה אתכם לקנות לקראת החג בשוק התקווה

 

הישראלים אוהבים להגיד ש"עד החגים זה יעבור" אבל משבר הקורונה נמשך וחגי תשרי כבר בפתח. על מנת לסייע לעסקים המקומיים, משיקה עיריית תל אביב-יפו קמפיין לעידוד העסקים בשוק התקווה.

כחלק משיתוף הפעולה עם הסוחרים בשוק, שהלך והתרחב במהלך תקופת הקורונה עם שירות משלוחים ביוזמת הסוחרים, במהלך השבוע שלפני ראש השנה (החל ממחר, יום שני 14/9 ועד ליום חמישי 17/9) יוצאת העירייה בקמפיין הכולל מגוון פעילויות, הנחות ושיתופי פעולה במטרה לעודד את הקונים להגיע אל השוק:

·         הופעות רחוב ומוזיקת רקע

·         צלמי מגנטים בכניסה לשוק

·         חלוקת גלויות שנה טובה לסוחרים ולתושבים

·         חלוקת תיקי בד מעוצבים- "תיק-ווה"

·         בדוכני השוק יחכו גלויות עם מתכונים מעוררי תיאבון של ותיקות השוק כולל טיפים בריאים. במסגרת יוזמה של אגף קהילה דרום, בשבועות האחרונים נעשתה פניה לוותיקות שכונת התקווה בבקשה לשתף את המתכונים לאוכל הביתי שהן מכינות לארוחת החג הקרובה. הן פתחו בפנינו את המטבח שלהן, הגיעו לשוק כדי לקנות את המצרכים והתוצאה – ריח משגע, מתכונים מדויקים ותמונות צבעוניות על רקע השוק. המתכונים, רשימת המצרכים והחיוך של תושבות השכונה – מחכים למבקרים בשוק על גבי גלויות שנה טובה לעסקים.

לתושבי תל אביב-יפו המחזיקים בכרטיס בתושב דיגיתל יינתנו הנחות בלעדיות במעל 30 דוכנים. לצפייה ברשימת ההנחות (גם לקהל הרחב) ניתן להיכנס ללינק: https://bit.ly/3blZN4o

 

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "שוק התקווה הוא אחד השווקים הפופולריים והאוהבים בישראל – ולא במקרה. סחורה נהדרת, תשתיות מזמינות ובעיקר סוחרים עם לב גדול הם מתכון מנצח. מאז שפרץ משבר הקורונה פעלנו רבות כדי לסייע לשווקים העירוניים לצלוח את התקופה הקשה ואנחנו קוראים לכל התל אביבים – תרכשו מהסוחרים המקומיים והעצמאיים. הם הלב הפועם של הכלכלה העירונית."

 

יו"ר הקואליציה, חבר מועצת העיר והממונה על תחום הקהילה גל שרעבי: "במשך תקופת הקורונה תושבי שכונת התקווה ביחד עם הגורמים העירוניים ומינהל קהילה - מרכז קהילתי בית דני , נרתמו על מנת לשמר ולחזק את הסוחרים ואת הפעילות בשוק. על אף כל הקשיים, שוק התקווה לא עצר את פעילותו, גם בימים הכי קשים שידעה מדינת ישראל. אנו נעשה הכל שגם בימים אלו השוק ימשיך לשגשג כליבה הפועם של השכונה".

חן קראוס, יו״ר ועדת שימור מורשת שכונות העיר: ״שוק התקווה מתאפיין במורשת, אותנטיות וקסם ייחודים שהפכו אותו למוקד משיכה ובילוי של קולינריה וקניות לכלל התושבים בעיר.ראש השנה בפתח והשוק לובש חג! אני מזמינה את הציבור לערוך את הקניות לחג בשוק ולהנות מהנחות מיוחדות, סחורה משובחת, אוכל טוב, מוסיקה ואווירה. בואו להכיר את הקסם של השכונה ואת הסוחרים שעושים את השוק למיוחד שכזה."

 

כזכור, מתחילת משבר הקורונה לקחו על עצמם אנשי המרכז הקהילתי "בית דני", יחד עם מתנדבים רבים, לעבור בין סוחרי השוק אחד אחד, לקחת מהם כתובות וטלפונים ולפרסם אותם ואת מרכולתם בפייסבוק. העירייה תמשיך לעזור לסוחרים בכל דרך בה הם יראו לנכון, ותשמח לקבל מהם כל הצעה לשיפור ולקידום העסקים.

לינק לסרטון שוק התקווה- https://vimeo.com/455456232

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה