Translate

יום שני, 7 בספטמבר 2020

אירוע הדמו דיי, נערך ב- 7 בספטמבר במרכז פרס לשלום ביפו ויתקיים בהשתתפות: 10 חברות הסטארט- אפ שהשתתפו בתכנית אשר יציגו עצמן בקצרה, יזהר שי, שר המדע והטכנולוגיה, בכירי Techstars בעולם, מאת: שרית יוכפז




Techstars Tel Aviv 2020
אירוע הדמו דיי של Techstars
האקסלרטור הנחשב מגיע לסיומו באירוע מגוון בהשתתפות: יזהר שי, שר המדע והטכנולוגיה, בכירי Techstars בעולם, הילה אוביל ברנר, מנהלת Techstars TLV ומקימת ארגון "יזמיות", איל וולדמן, היזם חמי פרס ועוד

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏כולל ‏‎Sarit Yochpaz‎‏‏‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏‏, ‏טקסט שאומר '‏‎techstars tars Tel Aviv Acce The Gl' P' η‎‏'‏‏‏

7 בספטמבר 2020
Techstars, פלטפורמה גלובלית להשקעות וחדשנות, שלה כ-50 תוכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים, תערוך אירוע Demo Day ייחודי לכבוד סיום תכנית האקסלרטור של החברה בתל אביב, אשר החלה בחודש יוני האחרון והגיעה לאחר שלושה חודשים מגוונים ומקצועיים לסיומה.
אירוע הדמו דיי, נערך ב- 7 בספטמבר במרכז פרס לשלום ביפו ויתקיים בהשתתפות: 10 חברות הסטארט- אפ שהשתתפו בתכנית אשר יציגו עצמן בקצרה, יזהר שי, שר המדע והטכנולוגיה, בכירי Techstars בעולם, ביניהם דוויד בראון, מנכ"ל Techstars העולמית, הילה אוביל ברנר, מנהלת Techstars TLV ומקימת ארגון "יזמיות", איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל חברת מלאנוקס טכנולוגיות שנמכרה ל Nvidia-, היזם חמי פרס ועוד.
בין הנושאים עליהם ירצו באירוע: מצב ה- Ecosystem והחדשנות בעידן הקורונה, טיפים ליזמים מתחילים, תובנות של יזמים ודמויות מובילות בתעשייה. המשתתפים יספרו על ניסיונם האישי העשיר בתחומים שונים ועוד.  
בתכנית האקסלרטור השתתפו 10 חברות סטארט-אפ נבחרות העוסקות בתחומים שונים ומגוונים. החברות המשתתפות גייסו השקעה של עד 120 אלף דולר מטעם הפלטפורמה, נהנו ממנטורינג מעשי בשטח, קיבלו גישה לרשת העולמית של טקסטארס ופיתחו קשרים חדשים עם אנשים ומשקיעים מובילים בתעשייה בכל העולם.  
מנהלת התכנית בישראל היא הילה אוביל ברנר, יזמית סדרתית אשר הקימה שלוש חברות, בהן WhiteSmoke המציעה פלטפורמה לעריכה והגהה של טקסטים באנגלית ונסחרת כיום בבורסה, את הארגון החברתי- התנדבותי, "יזמיות", אשר תומך ומקדם נשים יוזמות בתעשיית הייטק, וכן ניהלה בעבר את התכנית המשותפת של ברקליס ו-Techstars בישראל.
Techstars פועלת בישראל כבר 4 שנים, מייסדיה וצוותיהם מתחברים ליזמים, למומחים, למנטורים, לבוגרי אקדמיה, למשקיעים, למנהיגים עסקיים ולשותפים תאגידיים כדי לסייע לסטרטאפים לצמוח. היא מפעילה כ- 50 מאיצים ברחבי העולם וכיום שווי השוק של החברות בוגרות שלה גדול מ-24 מיליארד דולר.
מנהלת Techstars TLV, הילה אוביל ברנר, מסרה: "החודשים האחרונים היו מאתגרים בכל העולם. בחרנו לפתוח את תוכנית האקסלרטור של פלטפורמת Techstars מתוך אמונה כי זו המהות האמיתית של הפלטפורמה הגלובלית, לתמוך ולקדם חברות בתעשייה, גם בתקופות קשות. אני גאה בכל אחת מהחברות שהשתתפו באקסלרטור ומאמינה כי הן יצליחו ויתקדמו, יחד עם הכלים שקיבלו במהלך התוכנית."
פרטים נוספים על האקסלרטור ניתן למצוא באתר
ניתן לצפות בהצגות החברות בקישור (הסרטונים יעלו בבוקר יום האירוע)
להלן רשימת 10 החברות אשר השתתפו באקסלרטור:
1.     Albo Systems
אלבו מנתחת תמונות לווין באמצעות בינה מלאכותית כדי למפות, למדוד ולוודא קיבוע של פחמן בקרקע.
הטכנולוגיה שפיתחו עוזרת בפתרון המשבר האקלימי ע״׳ דמוקרטיזציה ושיבוב תחום אשרות הפחמן לבעלי קרקעות חקלאיות. החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי המייסדים גילי ביסה (CEO) ודר׳ ג׳קוס אמסלם (CTO).
2.     Bridgify
ברידג’יפיי עוזרת לרשתות מלונות וסוכנויות טיולים לשפר את חוויית המטייל. תוך שימוש בטכנולוגית AI, החברה מתאימה סיורים, אטרקציות וחוויות פרסונליות למטיילים בממשק משתמש יעיל ביעד הטיול ובכך מפשטת את חווית המטייל ויוצרת עבור לקוחותיה תזרים מזומנים חדש.
ברידג’יפיי משתמשת באלגוריתמים מתקדמים על מנת לספק לרשתות מלונות ולסוכנויות טיולים מוצר לתכנון טיול מותאם אישית. המוצר של החברה מתכנן מסלולי טיול על ידי שימוש במנוע המלצות חכם, מבוסס בינה מלאכותית. המוצר מציע למטיילים אירועים ואטרקציות רלוונטיים עבורם תוך שילוב העדפות המטיילים והמלצות מהקהילה המקומית. כל זאת, תוך הטמעת אירועים חינמיים ואטרקציות בתשלום, על מנת להקל על תהליך תכנון הטיול, ניהול הטיול והרכישה של סיורים ואטרקציות.
החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי עמית שמני (CEO) ואודי לוטשי (CTO) ומעסיקה כיום 3 עובדים.
3.     Deltika
דלטיקה מאפשרת להסביר, לבנות ולתחקר מודלים פיננסים-התנהגותיים של בינה מלאכותית באופן אינטואיטיבי והתנהגותי. החברה מאפשרת לארגונים לבנות מודלים שמקבלים החלטות, אבל חשוב מכך, להבין לעומק “למה” ו”כיצד” התבצעה כל החלטה. כך ניתן לבחון תרחישים שונים ולהמליץ ללקוחות הארגון דרכי פעולה שיניבו תקשורת והבנה של ההחלטות שהתקבלו. החברה נוסדה בשנת 2018 על ידי יצחק שמיה (CEO) ורועי ברודו (CTO) .
4.     I-BrainTech
i-BrainTech מייצרת מוצרים שנועדו לשפר את ביצועי הספורטאים בספורט המקצועי.
החברה מתבססת על מחקרים מוחיים מבוססי AI על מנת לשפר KPIs מרכזיים של ספורטאים בודדים, כמו גם להעצים מאמנים עם תובנות ייחודיות בהתאמה עצבית, העוזרים להם להבין ולנהל את השחקן טוב יותר.
באותם זמנים מיוחדים פונקציות הליבה והתכונות של המערכת עונות על הצורך הבוער- לתמוך באימונים עצמיים מרוחקים.
5.     Hololink
הולו לינק משמשת כ- "one stop shop” ליצירה והפצה של חוויית מציאות אינטראקטיבית על בסיס הרשת, אשר נגישה בדפדפן של כל מכשיר.
צוות החברה מורכב מ-5 מומחים בפיתוח רשת, מדע נתונים ופיתוח עסקי. היא הוקמה בשנת 2019 על ידי לוקאס ניגרד (CEO) ודניס כריסטנסן (CTO). המוצר של החברה צפוי להיות מושק בספטמבר 2020.
6.     SenseIT
סנסיט מציעה פתרון אוטומטי לבדיקות נגישות של תהליכים באתרים. החברה הוקמה, בעקבות זיהוי צורך בשוק בתחום בדיקות נגישות דיגיטליות: בדיקות פונקציונאליות אוטומטיות הבודקות את נגישות הפעולות הפונקציונאליות באתרים, שעיקרם בתהליכים. הפתרון של סנסיט מאפשר לבצע בדיקות אוטומטיות על ידי צוות שאינו מומחה בתחום נגישות אתרים, ובנוסף להציע ניטור של סטטוס הנגישות באתר בכל רגע נתון.
כיום החברה הינה היחידה אשר מבצעת בדיקות נגישות אוטומטיות על תהליכים (בשונה מבדיקות תוכן סטטי). המוצר נמכר כמערכת SaaS לחברות Enterprise במודל עסקי של רישיון שנתי לשימוש בתוכנה ועונה על צרכים של צוותים שונים מתוך הארגון לרבות צוות QA, מנהלי מוצר, מומחי נגישות בארגון, יועצים משפטיים ומנהלי אחריות תאגידית.
החברה נוסדה בשנת 2018 על ידי תמר שפירא (CEO), איתן בן מאיר (CTO) ונדב ברנשטיין (CPO).
7.     Inthegame
Inthegame הופכת כל שידור דיגיטלי לאינטראקטיבי באמצעות מערכת הפעלה וניהול פעילויות לצופים- בתכני לייב וקליפים קצרים.
המערכת תומכת במגוון רחב של שידורים חיים, VOD וכן קליפים קצרים ומתאימה לכל סוגי התוכן וביניהם: חדשות, ספורט, ריאליטי, תוכניות פאנל, שעשועונים ועוד. בלחיצת כפתור ניתן להוסיף לשידור צ’אט, סקרים, דירוגים ומגוון תחרויות צופים ולשתף את הקהל באופן ישיר בהתרחשויות על המסך בזמן אמת. Inthegame מייצרת חווית צפייה אישית, בה הצופה בוחר איזה מידע נוסף לקבל בזמן השידור ומתי.
את החברה, שנוסדה בשנת 2017, מובילים אבירם שרון (מנכ”ל) ואיתי ארבל (CTO). עם תחילת דרכה עשתה Inthegame שיתוף פעולה עם Twitch, שירות סטרימינג המשחקים של אמזון.
8.     Lagoon
מנגישים את עולם הדאטה סיינס לאנליסטים פיננסים. הטכנולוגיה של Lagoon מאפשרת לגופי השקעות בארץ ובעולם להשתמש במאגרי מידע גדולים (Big Data) ולנתח אותם באופן מהיר ויעיל בכדי לבצע השקעות טובות יותר.
החברה מנגישה את עולם הדאטה לאנליסטים באמצעות כלים ללא קוד. הפלטפורמה של Lagoon מכניסה חדשנות לתהליכי קבלת החלטות ומאפשרת לחקור ולהעשיר (Data enrichment) את המידע על ידי מודלים כמותיים מתקדמים בלחיצת כפתור ובלי לכתוב שורת קוד אחת. המערכת משפרת את תחזיות האנליסטים ומעלה את רמת דיוק ההשקעות ובנוסף מאפשרת שימוש בטכנולוגיות למידת מכונה (ML) ואינטליגנציה מלאכותית (AI) .
Lagoon חושפת את מחלקות המחקר לעולם חדשני באופן אינטואיטיבי ונוח לשימוש ומיישמת דה-פקטו את מהפכת המידע בעולם הפיננסי. את החברה, שנוסדה בשנת 2019, מובילים עמרי שטייר (CEO), אסף אמיתי (CPO), עמית גילת (CTO) ואורי אלדן (CBDO).
9.     Parsempo
Parsempo היא פלטפורמה מבוססת AI ליצירה, מדידה, ניהול תוכן ומכירת שטחי פרסום לבעלי שילוט דיגיטלי. פלטפורמת הבינה המלאכותית שפיתחה החברה נותנת מענה לגופים המחזיקים במערכות מסכים דיגיטליים, החל בשוק המוסדי, שירותי הבריאות, בנקים, חברות ממשלתיות, עיריות, תחבורה וכדומה אשר מתקשרים מסרים ארציים ולוקאליים מתחלפים באלפי מסכים ועד למלונות, חברות ניהול מגדלי משרדים ומגורים, רשתות קמעונאות והסעדה ועסקים בעלי מסכים בודדים. לחברה נציגויות ברחבי העולם וביקושים לעשרות אלפי מערכות במדינות השונות.
Parsempo מתחברת לתשתית קיימת ומחליפה את הצורך בניהול תוכן במערכת משולבת טכנולוגיות חדשניות ולמידה עצמית, המזהה ריבוי פרמטרים בזמן אמת ומתאימה את התוכן לצופה. בנוסף, המערכת חוזה חשיפות עתידיות ומטייבת את המסרים והתוכן הנצפים בזמן אמת. כך היא מאפשרת למקסם את יחס העלות – תועלת. הפלטפורמה מוסיפה ערך כלכלי נוסף של הכנסה פאסיבית. מערכת ניהול הפרסומות המוטמעת בה משלבת במסכי המידע אופציות פרסום שונות, המהוות כלי להכנסה פאסיבית שוטפת של בעלי או מתפעלי “נדל”ן המסכים”. מערכת הניהול כוללת גם מערכת למפרסם המספקת נתונים וטיוב יכולות הפרסום שלו בזמן אמת, כך שמצד המפרסם – המסר מועבר בתועלת מירבית, ומצד בעלי המסך- הם נהנים מהכנסה שוטפת כבעלי שטח פרסום.
בראש החברה, שהוקמה בשנת 2018, עומדים אבי שפירו המנכ”ל, אפרים טבקמן – סמנכ”ל הטכנולוגיות ומואיז נבון – מנהל הפיתוח העסקי.
10.            Skillset
Skillset, פלטפורמה להערכת יכולות של מחפשי עבודה, היא הפלטפורמה האינטרנטית הראשונה לבחינת מידת ההתאמה של מחפשי עבודה לתפקיד.
המערכת מספקת מבחני מיון סימולטורים, הבוחנים יכולות ביצוע בפועל של מטלות העבודה הנדרשת. באמצעות אלגוריתם ייחודי ושימוש בטכנולוגיית AI, המערכת מספקת ניבוי לגבי מידת ההתאמה של העובד לעמדת העבודה העתידית, ההתאמות הנדרשות וכן מספקת המלצות הדרכה למעסיק לקליטה מיטבית של העובד. המיקוד ביכולות המועמד מפחית את חוסר הודאות ואת הסטיגמה ומסייע העסקה שיוונית יותר שתקדם באופן משמעותי את העסקתן של אוכלוסיות מודרות.
מבחן המיון מורכב משני חלקים עבור הנבדק: שאלונים למילוי עצמי ומבחן סימולטור. הסימולטור מספק משימות המרכיבות את 5 מטלות הליבה הנדרשות בעבודה. במהלך ביצוע הסימולציה, המועמד מצולם ומתבצע ניתוח של וידאו, קול ומיומנויות ביצוע של המטלות הנדרשות. באופן זה מתקבל פרופיל ביצועי של המועמד בהתייחס לעמדת העבודה העתידית.
החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי מור פנפיל (CEO) ומיה הובר  (CPO).

מאת שרית יוכפז
יח"צ יוני וולף 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה