Translate

יום חמישי, 24 בספטמבר 2020

סלים סקין -קליניקה לחיטוב הגוף . מאת שרית יוכפז

 

 קליניקה לחיטוב הגוף                                                         
קליניקה " סלים סקין ",הנמצאת בלב גבעתיים ,מציעה תוכנית טיפולים ייחודית להמסת שומן והצרת היקפים בגוף "סלים לייף" - 5 שלבים בתוכנית: 


 אחד הטיפולים להמסת שומן עיקש  .טיפול שמטרתו להרוס תאי שומן "הקפאת שומן"

                               מצורף סרטון יו טיוב על המסת שומן בהקפאה                                                                    
                                      https://youtu.be/Z2FNrKdE4bo                                                                                           
שומן בבטן הוא תופעה נפוצה אצל נשים וגברים . לא מדובר רק   באסטטיקה יופי  , אלא גם בבעיה בריאותית מהותית. למעשה, שומן בבטן הוא אינדיקציה למחלות שונות קשות ומסוכנות .
חשוב  גם שינוי הרגלי  תזונה מבוקרת ספורט  והמסת שומן בהקפאה על מנת להיפטר מהשומן  ולשפר את המראה האסתטי .הביטחון העצמי  והבריאות שלנו .

טכנולוגיה חדשנית של המסת שומן בקור : היא   אולי הפתרון לעיצוב הגוף והצרת היקפים ללא ניתוח. טכנולוגיה  זו מאפשרת לטפל נקודתית במצבורי שומן העקשניים באזורים שונים בגוף. 
הטיפול  הוא לא פולשני . אבל קצת כואב  ולא נעים.  ולא תמיד מצליח.


טיפים נוספים להרזיה : 

* אל תדלגו על ארוחות
* הרגלי תזונה לא סדירים הם הדרך המהירה לשומן בטן. כאשר אנו מדלגים על ארוחה, הגוף מגיב בייצור קורטיזול, שהוא הורמון הלחץ המשפיע על המטבוליזם ושומר על רמות גלוקוז גבוהות בדם כשאין אספקת מזון. העלאת רמות הקורטיזול בגוף גורמות  לדחף לרצון לאכול בלילה  ולאגירת שומן,
 במיוחד בבטן.

*המעיטו במתוקים וסוכרים  ופחממות.

* אכלו: ירקות ופירות  וחלבון   מבשר רזה -עוף, סטייק, חזה הודו, טונה דגים , חלבון ביצה וגבינות רזות.

* הקפידו על שינה  טובה ורגועה 

 * הימנעו מלחץ מיותר -סטראס.
והקפידו על ספורט .פעילות גופנית.

מצב קבוע של  מתח סטרס גורם ולרמות קורטיזול גבוהות בגוף הפוגעות בפעילות בלוטת יותרת הכליה. התוצאות של הלחץ הן עלייה במשקל, אובדן היכולת להוריד במשקל ופגיעה במערכת החיסון. 

לכן חשוב לאמץ לעצמכם סגנון אורח חיים   אחר עם שלווה  או לפחות ללמוד איך להרגיע את עצמכם במצבי מתח נפשי. ע"י מוסיקה מרגיעה. צעדות  בפארק או על חוף הים. שחיה. יוגה מדיטציה ועוד..

הקפאת שומן 

הקפאת שומן  בקור- טיפול  להורדת מצבורי שומן נקודתיים בגוף. "שקיות שומן" הורמונליים שנובעים בדרך כלל משינויים הורמונליים בגוף ,כגון הריונות ,גיל מעבר    אכילה מופרזת  חוסר פעילות גופנית ועוד....  

חשוב לציין -שרק תחזוקה שותפת של הגוף תגרום לתוצאה ובריאות הגוף. יש להתחיל לטפל במצבורי שומן קטנים באזורים כמו הבטן, המותניים, הירכיים, הישבן והגב, שגם  ספורט דיאטות וחדרי כושר אינם מצליחים לצמצם את היקפם.
את התוצאה  מציינת גברת מאירי אפשר לראות אחרי 90 יום ואחרי 3 טיפולים  

                                                                         
הקפאת שומן בקור נחשבת לאחת מתהליכי הצרת ההיקפים המתקדמים והנפוצים ביותר בשנים האחרונות בעולם.  ניתן למצוא אותה גם תחת השמות המסת שומן 
או קריוליפוליזיס - Cryolipolysis. 



                        
למי הטיפול מתאים?

סוג טיפול זה מתאים לסובלים  מעודף מצבורי שומן  קטנים באזורים כמו הבטן, המותניים,  הירכיים חיצוני ופנימי, הישבן, הגב ואזורים נוספים בגוף, 

למי לא מיועד הטיפול:


 הקפאת שומן איננה מתאימה לבעלי משקל עודף ניכר, לסובלים מבעיות זרימת הדם,בעיות בקרישת דם, נשים הרות או מניקות, לסובלים מאלרגיה לקור, או למטופלים שיש להם צלקת בת פחות משנתיים באזור המטופל.

    תקפידו לראות למי אסור 

המכשיר:

בקליניקה "סלים סקין " הטיפול מבוצע באמצעות 

מכשיר  cool  shaping של חברת 4mp .

איך מתבצע הטיפול?


 מניחים  פד עם חומר טריגליצרול שמונע כוויות,  על איזור המטופל 


חומר הדומה לג'ל אשר משתמשים בו גם לאולטרסאונד, אליו מצמידים את שתי הזרועות של המכשיר,


אשר יונקות את מצבור השומן ומקררות אותו בעזרת גופי קירור הנמצאים בתוכן, לטמפרטורה של מינוס 10 מעלות צלזיוס. בטמפרטורה זו תאי השומן מתים ולאחר מכן מופרשים דרך  נוזלי הגוף .


המסת שומן אידיאלית להורדת מצבורי שומן קטנים באזורים כמו הבטן, המותניים, הירכיים, הישבן והגב.


חשוב לציין,

למרות שמדובר בטיפול חיצוני שאינו נחשב מסוכן, בידיים לא מיומנות הוא בהחלט עלול לגרום לתופעות כואבות ולא רצויות. גם כוויות.
ומשך הטיפול אורך כשעה.

 תהליך התפנות של תאי השומן המתים אורכת כ90 יום  בסלים סקין קליניק, ממליצים לבצע שלושה טיפולים לאזור, כאשר מפרידים שישה שבועות בין טיפול אחד לשני. יש לזכור שחשוב לשמור על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת, פעילות גופנית ספורט כדי שלא נשמין בשאר אזורי גוף. 

טלפון בקליניקה 5073*


         
 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה