Translate

יום ראשון, 13 בספטמבר 2020

קארדיאקסנס נכנסת לפעילות מסחרית באיחוד האמירויות: חתמה על הסכם הפצה רב-שנתי ראשון עם חברת הפצה מובילה מדובאי בהיקף של 8 מיליון דולר מאת שרית יוכפז



החברה גם חתמה השבוע על הסכם של 2.5 מיליון דולר בשוויץ, כך שסך הסכמי ההפצה הכולל שלה כיום עומד על יותר מ-70 מיליון דולר. השעון הרפואי שפיתחה קארדיאקסנס, ושירותי הענן למשתמש ייחלו להימכר כבר ב-2021 בכל מדינות איחוד האמירויות

 

קארדיאקסנס (CardiacSense), חברת טכנולוגיית רפואה דיגיטלית ישראלית, המפתחת שעון-יד רפואי ראשון מסוגו לזיהוי וניטור מרחוק של מחלות חום כלליות, הפרעות קצב לב ומחלות

 כרוניות, מודיעה כי חתמה על הסכם הפצה עם חברה מדובאי לשיווק ומכירת השעון הרפואי שפיתחה, בכל מדינות איחוד האמירויות הערביות, בהיקף של 8 מיליון דולר על פני תקופה של 4 שנים.

 

ההסכם כולל גם את שירותי הענן שמשווקת קארדיאקסנס עבור משתמשי השעון, לצד רכישתו, המאפשרים למשתמשים העברה ישירה של מידע ונתונים רפואיים בזמן-אמת מהשעון אל מערכות הארגונים הרפואיים השונים, לצורך ניטור ומעקב של הצוות הרפואי המטפל.

 

קארדיאקסנס גם הודיעה כי חתמה השבוע על הסכם הפצה בשוויץ בהיקף של 2.5 מיליון דולר. ההסכם מתווסף להסכמי ההפצה האחרים שחתמה החברה בשנה האחרונה בתורכיה, ספרד, הודו, אוסטרליה, דרא"מ ודרא"פ. היקפם הכולל של הסכמי ההפצה של החברה כיום עומד על יותר מ 70 מיליון דולר.

 

הנהלת קארדיאקסנס צופה כי תחילת הפעילות באיחוד האמירויות, בשילוב השינויים הגיאופוליטיים הצפויים בין ישראל למדינות האזור, יובילו לחתימתה על הסכמי הפצה דומים במדינות נוספות במפרץ הפרסי בזמן הקרוב.

 

תחילת הפצת השעון באיחוד האמירויות צפויה במהלך הרבעון השני בשנת 2021 עם קבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים. חברת ההפצה מדובאי מתמחה בשיווק ומכירת מכשור רפואי במדינות האזור, ופועלת מול השווקים השונים אליהם פונה החברה עם השעון הרפואי שלה.

 

"ההסכם החדש פותח את הדלת בפני טכנולוגיה ישראלית חדשנית ומוגנת פטנטים, לשווקים שעד כה נמנעו משימוש בטכנולוגיה בשל מקורה הישראלי. אנחנו מאמינים כי הטכנולוגיה הייחודית שפיתחנו תאפשר לשדרג את יכולות הניטור והמעקב הרפואי האמבולטורי בשוק המקומי", אמר אייל קופיט, מנהל המסחרי, קארדיאקסנס. "יעילותו של פתרון הניטור הרפואי הלביש שפיתחנו הוכחה בהצלחה חסרת תקדים בניסויים קליניים, בהם איבחנו באמצעותו מגוון בעיות לבביות ונשימתיות ברמת דיוק של 99%. ההסכם כעת מהווה הבעת אמון בינלאומית נוספת ביכולותיו של הפתרון להוות תשתית אמינה עבור ארגוני בריאות לצורך מעקב רפואי מרחוק, בתוך המוסדות עצמם או בבתיהם הפרטיים של המטופלים. בנוסף, אנו מאמינים כי שיתוף פעולה זה, בין חברה ישראלית בתחום הרפואה הדיגיטלית עם חברת הפצה מאיחוד האמירויות, יתרום לחיזוק הקשר הגיאופוליטי בין ישראל למדינות האזור, ויוביל בהמשך ליצירת שיתופי פעולה עם מדינות נוספות במפרץ הפרסי."

 

חברת קארדיאקסנס מובילה את המענה על הצורך הגובר בעולם לניטור חולים מרחוק, כחלק מהמגמה העולמית למעבר לרפואה דיגיטלית מוכוונת קהילה המקבלת משנה תוקף לאור משבר הקורונה. השעון של קארדיאקסנס משתמש בשילוב טכנולוגי ייחודי המוגן  בפטנטים על מנת לנטר מדדי-גוף חיוניים של מטופלים באמצעות אותות אופטיים עם חיישני טמפרטורה תנועה ולחץ, ומשדר אותם נתוני ישירות אל הרופאים האישיים. השעון מודד בין היתר מדדי לחץ דם, קצב נשימה, קצב לב, חום גוף וריווי חמצן בדם, וכן הפרעות בקצב הלב, ומאפשר זיהוי מוקדם ומדוייק של דום לב, ברמת דיוק ייחודית המקבילה לא.ק.ג.

 

מצ"ב תמונות: מנכ"ל קארדיאקסנס אלדד שמש, השעון שפיתחה קארדיאקסנס. צילום:  עמית אשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה