Translate

יום שלישי, 18 ביוני 2019

רשת האימון המפורסמת והגדולה בעולם F45 נכנסת לישראל. מאת: שרית יוכפז



רשת האימון המפורסמת והגדולה בעולם F45
נכנסת לישראל
הרשת, אשר מבעליה הכוכב ההוליוודי מארק וולברג, נכנסת לישראל ופותחת השבוע סניף ראשון בנמל תל אביב

בשנה הקרובה צפויה הרשת התרחב לערים נוספות בישראל ולמקם סניפים בפריסה ארצית רחבה.

F45ראשי תיבות של FUNCTIONAL 45 MINUTES, הינה שיטת האימון הפונקציונאלי הקבוצתי המוכרת והנפוצה ביותר בעולם. עם כ-1,750 סניפים במעל ל-45 מדינות,
הרשת נוחתת השבוע לראשונה בישראל עם שני סניפים בתל אביב וסניף שלישי בהרצליה פיתוח.

רשת F45, מציעה סגנון אימון ייחודי המתאים לכל אחד ואחת ומתמחה בחדשנות, אינטנסיביות גבוהה ועבודה בקבוצות. שיטת האימון מתגאה בכך שהאימונים והשיעורים שלה מתאימים לכל סוגי המתאמנים ומסייעת לא רק בכושר טוב יותר ובגוף חטוב וחזק יותר, אלא גם בכוח סיבולת, הרגשה כללית טובה והנאה. עם פתיחת סניף ראשון בתל אביב השבוע, הרשת מודיעה על התרחבות משמעותית אשר כוללת סניפים נוספים  בתל אביב, הרצליה פיתוח, ירושלים, כפר סבא, רעננה, ראשון לציון, רמת השרון, רמת גן ואפילו אילת.

הרשת נוסדה בשנת 2012 על ידי בנקאי אוסטרלי בשם רוב דויטש (בסידני אוסטרליה), והפכה במהרה למעצמה עולמית. הכוכב ההוליוודי מארק וולברג, הידוע בהקפדה יתרה על משטר האימונים האישי שלו, זיהה אף הוא את הפוטנציאל וההצלחה הטמונים ברשת F45 ומוקדם יותר השנה נכנס כשותף בחברה. את ההתמדה של וולברג באימונים ניתן לראות באופן עקבי בעמוד האינסטגרם שלו, שם משתף את האימונים האישיים שלו אשר הוא עושה בכמה ממיקומי הרשת בקליפורניה.

האימון
סגנון האימון הייחודי של F45, פותח על מנת להעניק חווית אימון אישית באווירה קבוצתית, אנרגטית וכיפית. כל אימון נמשך כ- 45 דקות ומורכב מחימום וסטים אשר מודגמים לכלל המתאמנים על גבי מסכים בליווי מוזיקה קצבית אשר מלווה אותם לאורך כל האימון. 

האימונים של הרשת בכל רחבי העולם זהים בכל יום עם שילוב של מעל 3,000 סוגי תרגילים משתנים. כל זה מלווה ומודרך על ידי מסכי -F45 TV על מנת לאפשר לכל משתתף בשיעור להבין ולעקוב מקרוב אחרי כל תרגיל, כאשר ברקע סטים של די ג'יז שונים על מנת ליצור אנרגיה ומוטיבציה. השיעור כמובן, מודרך אף הוא על ידי שני מאמנים שמסבירים ומסייעים למתאמנים בכל התהליך.     
החוויה היא גלובלית, עשירה ויעילה – ברמה מקומית ואישית.

הסטודיו
הסטודיו של F45 מציע לחברים מרחב בלתי מוגבל של תוכניות ומתחמי אימון פונקציונאלי המבוססים על אינטנסיביות גבוהה ואימונים אינטרוולים (HIIT). שימוש באנרגיה המיטבית, כוח וקרדיו, האימונים בני 45 דקות מעוצבים לשרוף בין 500 ל-800 קלוריות. השיטה מתבססת על האידיאולוגיה:      
Innovation, Motivation & Results (חדשנות, מוטיבציה ותוצאות)

INNOVATION
הרשת מציעה למתאמנים שילוב ייחודי מושלם בין חדר כושר לאימון פרטי ומתבססת על אימוני HIIT (high intensity interval training). האימון הפונקציונאלי מציע סבבים קצרים ויעילים כך שהגוף מגיע בצורה הטובה ביותר לניצול יעיל של השרירים וסיבולת הגוף, בנוסף שריפת שומן וקלוריות.

תהליך האימון החל מההרשמה מתבצע באופן דיגיטלי ומחובר. אפליקציית הרשת מאפשרת הרשמה לאימונים, עם ההגעה לסטודיו הצ'ק אין מתבצע באופן דיגיטלי והשיעור מועבר על גבי מסכים הפרוסים ברחבי הסטודיו בליווי 2 מאמנים אישיים צמודים. חוויה זו מעניקה לכל אחד מהמתאמנים בשיעור את האפשרות לדעת ולראות בכל רגע נתון איזה תרגיל עליהם לבצע ובאיזה אופן. בנוסף, המסכים מאפשרים למתאמנים לראות את ה- Timer לסטים, מתי להפסיק למנוחה וכמה סטים נותרו לשיעור.

כל מתאמן שנרשם למנוי יכול לקבל חגורת לב (Lionheart) שמודדת את קצב הלב במהלך השיעור ומתחברת אוטומטית לאחד המסכים בסטודיו בו מופיעות תוצאות האימון של המתאמנים.

MOTIVATION
בכדי להתאים את עצמם לאורך חיים עסוק ולמגוון רחב של האוכלוסייה, האימון מתחילתו עד סופו מסתכם ב-45 דקות והתוצאות נראות בשטח. כבר אחרי כמה אימונים המתאמנים יכולים להבחין בשינוי מבנה הגוף וכוח הסיבולת. מקסימום תוצאות במינימום זמן, זהו אחד המסרים החשובים ביותר שמועברים בשיעור כדי לאפשר לאנשי קריירה, משפחה, הורים, צעירים ועוד לשלב אימון בלו"ז היומי העמוס שלהם.

בנוסף, הרשת הפכה בשנים האחרונות לחוויה קהילתית וחברתית, וכל סטודיו מפתח את "המשפחה" שלו, כפי שניתן לראות גם בעמודי הרשתות החברתיות ברחבי העולם. חברים קובעים להגיע יחד, קולגות מתאמנים יחד, שכנים מתאמנים יחד. החוויה אינה רק עבור הגוף, אלא גם עבור הנפש.

RESULTS
שיטת האימון של F45 מניבה תוצאות מקסימליות עם שריפת 500-800 קלוריות באימון. הרשת גאה במיוחד במיזם שלה שנקרא F45 - 8 Week Challenge, שבו מתאמנים מקומיים ברחבי העולם מתחרים על מנת לראות מי יכול להשיג את התוצאות המרביות במהלך 8 שבועות, עם תמונות ומדידות לפני ואחרי. הזוכים נבחרים על ידי מטה הרשת ומוענק להם פרס כספי נכבד. התחרות מעניקה בכך למתאמנים אשר עושים את אותה שיטת האימון ברחבי העולם אפשרות להראות את תוצאות העבודה הקשה שלהם.

הסניף הראשון של הרשת יפתח השבוע במבנה 23 בנמל תל אביב – יריד המזרח.
הסניף השני יפתח בחודש הבא בקומת הקרקע של מגדל אלון 2, דרך יגאל אלון 94, תל אביב.
סניף שלישי ייפתח במהלך חודש יולי בדרך אבא אבן 5, הרצליה פיתוח.

הרשת טרם פרסמה את מועדי הפתיחות הבאות, אך בכוונתה להתפרס במיקומים שונים ברחבי הארץ כגון: ירושלים, רעננה, כפר סבא, רמת השרון, ראשון לציון.

לרגל הפתיחה משיקה F45 מבצעי התנסות מיוחדים אותם ניתן למצוא יחד עם קטעי וידאו ואינפורמציה נוספת בעמוד האינסטגרם: f45_training_telavivport

להרשמה: http://bit.ly/2WpdypP


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה