Translate

יום שלישי, 25 ביוני 2019

עובדי לוריאל התפרשו על פני 12 מוקדים עשייה ב"יום האזרחות טובה 2019": מאת: שרית יוכפז



בכפר הירוק

מאות עובדי לוריאל ישראל יצאו להתנדב ב-12 מוקדים שונים ברחבי הארץ למען הקהילה, בדגש על נשים,
במסגרת "יום האזרחות הטובה" אותו מקיימת החברה מידי שנה מזה עשור



תחת הכותרת "כולנו אזרחים" צוין יום האזרחות הטובה בלוריאל בפעם העשירית בכל העולם ואתמול, מאות מעובדי לוריאל ישראל, ממטה החברה בנתניה, ממרכז ההפצה בקיסריה ומהמפעל במגדל העמק, הקדישו את יום העבודה שלהם לטובת התנדבות משמעותית למען הקהילה.

מאות עובדי לוריאל ישראל התפרשו החל משעות הבוקר המוקדמות ב-12 מוקדים שונים, ממגדל העמק ועד תל השומר, מנתניה ועד הכפר הירוק, מהרצליה ועד בני ברק, ועסקו בפעילות התנדבותית משמעותית, בשיתוף פעולה עם ארגונים ועמותות המהווים שותפים חברתיים של לוריאל. עיקר הפעילות ההתנדבותית שמה דגש על סיוע לנשים, בהלימה לנושא ההשקעה החברתית המרכזי של החברה שמתמקד בקידום נשים במגוון נושאים.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל חתם את היום באירוע לעובדים המתנדבים ואמר: "חברה מצליחה נמדדת לא רק בביצועים העסקיים שלה אלא גם באימפקט החברתי החיובי שהיא מייצרת סביבה. אתם, אנשי לוריאל ישראל, הם אלו שעושים את ההבדל, מהווים דוגמא ומובילים שינוי חשוב. אני מודה לכל אחת ואחד מכם על רוח ההתנדבות הלוריאלית וגאה בכם על העשייה החשובה. יום האזרחות הטובה בלוריאל, אליו מצטרפת פעילותנו החברתית לאורך השנה כולה אשר שמה דגש מיוחד על קידום נשים, הוא כבר חלק ממי שאנחנו, חלק בלתי נפרד מחזון החברה ומדרך הפעולה שלנו. אליכם מצטרפים היום עוד עשרות אלפי עובדי לוריאל בכל העולם, שחוברים יחד כדי לחולל אימפקט חברתי משמעותי".






עובדי לוריאל התפרשו על פני 12 מוקדים עשייה ב"יום האזרחות טובה 2019":
בחצר הנשית בנתניה סייעו העובדים לנערות ונשים צעירות בסיכון המתמודדות עם קשיים שונים; בבית דוידסון בנתניה, נערך יום של פעילות העשרה בתחום ההגנה מהשמש, היופי והטיפוח, לעשרות נשים מתנדבות המסייעות בעצמן לאוכלוסיות במצוקה בעיר; במרכז העיר, בשיתוף עם ארגון נשות הדסה התקיים יום פינוק, העשרה וטיפוח לנשים שחוו אלימות בביתן, ובהרצליה, במעון לנשים הסובלות מאלימות ולילדיהן של עמותת "לא לאלימות" התארחו אנשי המקצוע של לוריאל בתחום השיער והאיפור ליום של פינוק והירגעות עבור הנשים בעוד ילדיהן נהנו מזמן משחק והנאה. במרכז הסרטן בביה"ח שיבא תל השומר, הפעילות עשרות מעובדי לוריאל "תחנות" פעילות שונות בתחום הטיפוח והיצירה, על מנת להנעים את זמנן של הנשים חולות הסרטן המבקרות במרכז היום ובבית אוהל שרה בבני ברק, מרכז יום לנשים חרדיות בעלות מוגבלויות, סייעו עובדות לוריאל למתמודדות במהלך עבודתן במרכז עבודה שיקומי ולאחר מכן, פינקו אותן בטיפולים.

בנוסף לכל אלה, התנדבו עובדי לוריאל במקומות הבאים:
במרכז עבודה שיקומי (מע"ש) בנתניה, הצטוותו העובדים למתמודדים בעלי מוגבלויות וסייעו להם במהלך יום עבודתם, במרכז אתגר בנתניה לבוגרים בעלי מוגבלויות העבירו העובדים יום העשרה, כיף וחוויות לעשרות המתמודדים, במשפחתוני "המפעל להכשרת ילדי ישראל" בכפר הירוק בהם מתגוררים ילדים ונוער בסיכון, סייעו העובדים לשפר את ניראות המקום על ידי הכנסת צבע, אביזרים וקישוטים שינעימו את סביבת המחייה של הדיירים, ובאזור הצפון, פעלו עובדי מפעל לוריאל במגדל העמק, במרכז השיקום "גריאבסקי" בסיוע בעבודות תחזוקה ופעילות עם הדיירים, במרכז "המלביש" בשיתוף העירייה במיון וסידור בגדים עבור נזקקים וארגון מחדש של המקום, ובבית התבשיל, באריזת וחלוקת חבילות מזון לתושבי העיר.

תמונה באדיבות יח"צ
מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה