Translate

יום ראשון, 2 ביוני 2019

קשה באריזה, קל בטיסה – הגאדג'טים החדשים שישפרו לכם את חווית הטיסה והחופשה. מאת: שרית יוכפז


                          צילום: זנטלמן.

קשה באריזה, קל בטיסה –  הגאדג'טים החדשים שישפרו לכם את חווית הטיסה והחופשה 

הקיץ סוף סוף הגיע, ואיתו הזמן המושלם לצאת לטיול ברחבי העולם. אם גם אתם בדרך לטיול בחו"ל ומתקשים לארגן מזוודה באופן יעיל או חוששים מטיסה רועשת במחלקת התיירים, כדאי שתכירו כמה מהמוצרים שיסייעו לכם החל בתהליך האריזה,  דרך שלב הצ'ק אין ועד הבוקר במלון

איפה אני דוחף/ת הכל?

אם גם אתם מתקשים למצוא את הגרביים שקברתם מתחת לערימת הספרים ובגדי הקיץ, וודאי תתלהבו מארגונית שכמעט ואין לה משקל. הארגונית מכילה שבעה תיקים קטנים בתוכה,  שמאפשרים אריזה יעילה בהפרדה בין הנעליים, הביגוד, ההלבשה תחתונה, הגרביים, החפצים הגדולים והחפצים הקטנים. כך הבלגן המוכר של מזוודה לא מסודרת ייחסך מכם בחופשה הקרובה.
79 ש"ח.

אני לא מוצא/ת את הדרכון שלי!

אתם עומדים מול הדלפק ונוברים בתיק בניסיון למצוא את הדרכון, אך שולפים גרב במקום. זו בדיוק הבעיה עליה חשבו מעצבי המארז החכם לטיסות. המארז מכיל תאים פנימיים בהם ניתן לאחסן את הדרכון, את הטלפון, את הכסף המזומן, את כרטיסי האשראי וסוללה נטענת לטלפון בנפח של 5000mAh. בנוסף, המארז מכיל ארבע נוריות חיווי המציינות את מצב הסוללה. הנרתיק קל ודק, כמעט ולא תופס מקום ושומר על המסמכים החשובים שלכם כך שלא יאבדו.
159 ש"ח.

כמה זה שוקל?!

מהפכת "השמיים הפתוחים" חוללה מהפכה צרכנית באמצעות טיסות ה-Low Cost. אמנם נוכל להשיג טיסה לאמסטרדם ב-49 דולר, אך נהיה מוגבלים במשקל המזוודה. אם גם הטיסה שלכם לא כוללת כבודה ואתם מנסים לעמוד במשקל המקסימלי של התיק שלכם, אך עבר זמן רב מאז נשקלתם לאחרונה ואתם לא מצליחים לאתר את המשקל הביתי, כדאי שתדעו שיש משקל דיגיטלי נוח לשימוש שיחסוך לכם קנס גבוה ומיותר על חריגה מהכבודה המותרת. המשקל מתחבר לחלק העליון של המזוודה או התיק שלכם על ידי תלייה פשוטה על הוו.
59 ש"ח.

התארגנות של הרגע האחרון

הלו"ז עמוס ואתם מתארגנים לדרך על רגל אחת? ככל הנראה גם לטיסה תגיעו מתנשפים ומבלי שהספקתן להתאפר – או במקרה של הגברים – להתגלח. הערכה המשלבת תאורת לד, רמקול ומיקרופון היא בדיוק הפתרון עבורכם. זוהי עמדה ניידת המאפשרת לכן ולכם להתאפר או להתגלח מכל מקום. הערכה מתחברת לטלפון הנייד על ידי בלוטות' ומשמיעה רדיו. המראה עמידה בפני מים, יש צג דיגיטלי המעניק מידע מלא למשתמש, כך שלא תאחרו לטיסה. כמו כן, ישנו מעמד לסכין גילוח או למגבת קטנה. המראה נתלית בקלות ובכך מאפשרת תלייה כמעט על כל משטח.
199 ש"ח.

העלייה למטוס

הגעתם למטוס, ברכותינו! משענת הגב לא נוחה והאור הלבן מסנוור, ואתם בכלל לא ישנתם השבוע בגלל פרויקט דחוף בעבודה? הגיע הזמן להתרווח במושב ולהשתמש בערכת השינה המושלמת לטיסות. מדובר בדור חדש לכרית הצוואר המוכרת, המשלבת בין כרית תומכת לצוואר לבין קפוצ'ון כובע. היא מגיעה עם כיסוי מלא לראש ומאפשרת בידוד מקסימאלי מתנאי הסביבה, והכי חשוב- היא תחזיק לכם את הצוואר יציב. בנוסף, כוללת הערכה מסכת עיניים איכותית למניעת חדירת אור והפרעות וויזואליות, מה שיאפשר לכם לתפוס תנומה גם כשלצדכם יושב זאטוט קולני.  
99 ש"ח.


מסביב לעולם בשמונים שנה?!

חזרתם לארץ אחרי עוד טיול מופלא ברחבי אירופה, ואתם כבר מתכננים את הטיול הבא. אם אתם חולמים לדרוך בכל יבשת על פני כדור הארץ אמנם בשמונים יום זה יהיה לא פשוט, אך בשמונים שנה זה אפשרי אם תהיו מסודרים. בלחץ של החיים המודרניים אנחנו לא תמיד זוכרים איפה כבר הספקנו לבקר. לשם כך, נוצרה מפת הענק לגירוד מדינות. באמצעותה, תוכלו לגרד את המדינות בהן בקרתם, ובפעם הבאה יהיה לכם קל יותר לקבוע את היעד הבא שלכם. אך הדבר החשוב ביותר שעליכם לארוז לטיול הוא כמובן מצב הרוח המרומם והרצון לחוות את יופיו של העולם.  
259 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה