Translate

יום ראשון, 2 ביוני 2019

יד מרדכי מציעה:מגוון רחב של מוצרים סדרת קונפיטורות במתיקות מעודנת..טעמים חדשים ופיקנטיים לסדרת רטביי הבישולמאת: שרית יוכפז


מבית "יד מרדכי" : סדרת קונפיטורות במתיקות מעודנת
בטעמים תות שדה, משמש ופירות יער
כחלק מהחזון של יד מרדכי – להביא את הטבע לצלחת, מציעה יד מרדכי מגוון רחב של מוצרים שמטרתם לשפר את תזונת הצרכנים תוך שמירה על טעם ואיכות מצוינים.
הפעם משיקה יד מרדכי סדרה של קונפיטורות במתיקות מעודנת. מתוק, אבל פחות.

סדרת הקונפיטורות במתיקות מעודנת של יד מרדכי מכילה – יותר פרי (61% פרי), כ33% פחות סוכר וכ33% פחות קלוריות – כל זה מבלי לפגוע בטעם המעולה! הקונפיטורות מיוצרות בתהליך ייחודי מסורתי המשמר את המתיקות מהסוכר הטבעי שבפרי, וייחודן בטעם פחות מתוק.  הן שומרות על הסטנדרט הגבוה של מוצרי יד מרדכי, אינן מכילות תחליפי סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ומיוצרים מפירות איכותיים שנבחרו בקפידה. *ביחס למוצר הקיים כיום בשוק, ובהשוואה ל-50% פרי.

יימכר בצנצנת 265 גרם
כשרות: כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ בעל"ז
ניתן להשיג ברשתות השיווק

על שוק הריבות והקונפיטורות בישראל:
·         קטגוריית הקונפיטורה הינה הקטגוריה השנייה בגודלה בעולם הממרחים ומגלגלת כ-83 מיליון ₪ בשנה (סטורנקסט, 2018).
·         "יד מרדכי" מהווה מותג משמעותי בקטגוריה (השני בגודלו).
·         הטעם המועדף על הצרכן הישראלי הוא טעם התות ואחריו טעם המשמש.  


'יד מרדכי' מוסיפה טעמים חדשים ופיקנטיים לסדרת רטביי הבישול
רוטב צ'ילי חריף ורוטב גריל לעוף

צילום: שלומי ארביב

הישראלים אוהבים חריף – ו"יד מרדכי" שמחה לצרף למגוון רטביה- רוטב צ'ילי חריף. הרוטב משמש למרינדה ותיבול עוף, דגים, בשר וירקות. להכנת בשר בצלייה ו"על האש". מעולה גם כמטבל. 

המלצת השף של יד מרדכי, יניב גור אריה: להכין עם הרוטב נודלס מוקפץ עם חזה עוף וירקות ברוטב חריף.


טעם נוסף שמצטרף לסדרה: רוטב גריל לעוף. הפתרון האולטימטיבי, להכנת ארוחה משפחתית-רק להוסיף את תכולת הצנצנת לעוף, לערבב ולהכניס לתנור. הרוטב משמש לצלייה, מרינדה ובישול, מתאים גם לבשר ודגים.

הרטבים החדשים מתווספים לסדרת הרטבים מופחתת הסוכר שהושקה בחודשים האחרונים, כחלק מהמגמה העולמית של תזונה בריאה יותר ומאוזנת והפחתה בכמויות הסוכר: רוטב טריאקי, רוטב צ'ילי מתוק, רוטב לעוף עם שזיפים, רוטב לעוף קארי מנגו.  גם הרטבים החדשים עשויים מחומרי גלם משובחים, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

'יד מרדכי' הינו מותג מוביל וותיק בקטגוריית הדבש ושחקן משמעותי בשוק שמן הזית, החומץ הבלסמי והקונפיטורות. בשנים האחרונות נכנסה 'יד מרדכי' לתחומי קולינריה נוספים של חרדל דיז'ון, מיץ לימון טבעי, סירופ מייפל, תרסיס שמן זית ולאחרונה סילאן הטבעי.



משקל: 310 גרם , נפח: 280 מ"ל
כשר בעל"ז מחזיקי הדת
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
מומלץ.

מאת: שרית יוכפז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה