Translate

יום חמישי, 6 ביוני 2019

השנה,רשת חצי חינם מרחיבה את סדרת מוצרי ההגנה מהשמש שלה עם 3 מוצרים נוספים : מאת: שרת יוכפז



אחרי ההצלחה הגדולה בקיץ האחרון: רשת חצי חינם מציעה גם השנה מוצרי הגנה מהשמש מבית המותג הפרטי- ,PERFECT במחירים שוברי שוק ומרחיבה את הסדרה עם מוצרי "TO GO"
המוצרים החדשים, מצטרפים לסדרת המוצרים להגנה מפני השמש של 'פרפקט'. סדרת מוצרי ההגנה מהשמש, נמכרים במחיר זול משמעותית מהמתחרים המובילים בשוק בפער של בין 30%-40%, כאשר מדובר במוצר איכותי העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר
לאחר השקת מותג הבית של חצי חינם "פרפקט", לפני כ-3 שנים,  הכולל כבר למעלה מ-350 מוצרים הפועלים בקטגוריות הבאות: כביסה, טואלטיקה, ניקיון, כלים חד פעמיים, מגבונים ועוד, ממשיכה הרשת להרחיב את סל מוצרי ההגנה מהשמש שלה עם סדרת מוצרי To Go.
המותג נמצא בצמיחה מתמדת ותופס נתחי שוק משמעותיים ברשת, על כל סוגי המוצרים. כל מוצרי מותג הבית של חצי חינם עומדים בשלושה עקרונות יסודיים- בעלי איכות גבוהה, נראות יפה וחדשנית ומחיר משתלם ללקוח.
המחיר בקטגוריית מוצרי ההגנה מפני השמש, היה למעשה המניע ליציאה למהלך שובר שוק מבחינת רשת חצי חינם, כאשר מחירי המוצרים בסדרת ההגנה מהשמש נמוכים בשיעור של בין 30%-40% מהמותגים המתחרים בקטגוריה.
השנה,רשת חצי חינם מרחיבה את סדרת מוצרי ההגנה מהשמש שלה עם 3 מוצרים נוספים :
·        ספריי הגנה שקוף באריזת חיסכון ML300 בדרגת הגנה SPF50  ב-29.90 ₪.
·        ספריי שקוף ""TO GO 100ml בדרגת הגנה SPF30 – יימכר במחיר של 9.90 ש"ח
·        תחליב "TO GO"  75ml עם מקדם הגנה SPF50- מחיר: 9.90 ש"ח
סדרת ""TO GO מיועדת לאנשים היוצאים לטיולים קצרים ופחות מעוניינים להיסחב עם מוצר גדול בתיק, הורים לילדים שהולכים לגינה, אנשים שיוצאים לטיולים בשטח ובאופן כללי ואנשים הרוצים לשמור על העור שלהם באופן יום יומי. המוצרים עמידים במים, ללא פראבנים, מכילים ויטמין E, היפואלרגניים ובאישור משרד הבריאות. סדרת המוצרים מיוצרת על ידי חברת סאסא קוסמטיקס וניתן להשיגם בסניפי חצי חינם ברחבי הארץ בלבד.
מוצרים אלו מצטרפים לסדרת מוצרי ההגנה מהשמש מבית PERFECT שהושקה בקיץ 2018 הכוללים :
·        ספריי שקוף 200ml בדרגת הגנה SPF30 – יימכר במחיר של 19.90 ₪.
·        ספריי שקוף 200ml בדרגת הגנה SPF50 - מחיר: 19.90 ₪.
·        ספריי תחליבי לילדים 200ml עם מקדם הגנה SPF30- מחיר: 19.90 ₪.
·        ספריי שקוף אריזת חסכון 300ml עם מקדם הגנה SPF30- מחיר: 29.90 ₪.
·        תחליב 250ml עם מקדם הגנה SPF50- מחיר: 24.90 ₪.
אורית שלום-בג סמנכ"לית שיווק ופרסום רשת חצי חינם: "אנו שמחים להרחיב את המותג הפרטי של הרשת- PERFECT, ולקדם גם הקיץ הזה סדרת מוצרי הגנה משמש איכותיים ובמחירים הוגנים. בבדיקות שונות שערכנו מצאנו כי הלקוחות אינם שבעי רצון מהמחירים הגבוהים של מוצרי ההגנה מהשמש בישראל ובהתאם החלטנו לעשות מהלך משנה שוק שיוכיח ללקוחות שאפשר ליהנות ממוצרים אלו גם במחירים נמוכים ב -30%-40% ממחירי השוק המוצעים כיום".
סניפי רשת חצי חינם ברחבי הארץ:
חולון, רחוב המרכבה 31  / חולון, הכישור 22 / ראשון לציון, רחוב לח"י 16 / ראשון לציון, משה לוי 8 /ראשון לציון, הכשרת היישוב 3 / הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים/ פתח תקווה, ראשון לציון 1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה