Translate

יום שלישי, 2 באוקטובר 2018

מותג האיפור מייבלין ניו יורק העניק חסות לשבוע האופנה בניו יורק לאביב/קיץ 2019.מאת: שרית יוכפז



מותג האיפור מייבלין ניו יורק העניק חסות
לשבוע האופנה בניו יורק לאביב/קיץ 2019

חשף את המראה החדש מהמסלול אל הרחובות:
מוצרי האיפור שעושים את ניו-יורק

בעונה התשעה עשר שלה כנותנת החסות הרשמית של הקוסמטיקה בשבוע האופנה בניו יורק: מייבלין ניו יורק חשפה את מראה האיפור החדש וההשראות שלה לצד מעצבים צעירים ומבטיחים, ולצד כישרונות בולטים בתחומי היופי והאופנה.

 מייבלין ניו יורק פיתחה ועיצבה לשבוע האופנה חווית איפור נגישה ביותר של °360 באמצעות שותפויות מעניינות ומרתקות וטכנולוגיות חדשניות.    

המראה החדש של מייבלין ניו-יורק לוקח את השפתיים צעד אחד קדימה ויוצר  מראה רענן של יופי על ידי גות'אם על שגרירות המותג: אדריאנה לימה, ג'יג'י חדיד, הריית 'פול וכריס אורנה.

המותג חשף בשבוע האופנה מראות טרנדיים הכוללים בין היתר  ליינרים בצבעים – הקץ לטרנד החתול השחור, ניתן לראות מראות לא שגרתיים כגון צהוב, ורוד וכתום, עפרונות עיניים ירוקים וכחולים שהקיפו את העין במלואה לצד מעושן חום סולידי לאוהבות הלוק הרך והעדין.

לצד האיפור מכבבים שילובי נצנצים, אבנים או קריסטלים שחוזרים מהניינטיז. התמונות והפרסומות המרשימות ויזואלית אשר מוצגות בכל רחבי ניו יורק במשך שבוע האופנה הפכו לשם נרדף לשבוע האופנה ניו יורק.

"מייבלין מביאה את החידושים העדכניים ביותר בתחומי היופי והחדשנות כדי לעורר השראה בקרב המעריצות בכל שבוע אופנה", אמר לאונרדו צ'אווס Leonardo Chavez, הנשיא העולמי של מייבלין ניו יורק:  "אנחנו נרגשים במיוחד מהשילוב הייחודי בעונה הזו של מעצבים מוכשרים להפליא, כשרונות מובילים בתחום היופי, טכנולוגיות חדישות וחדשניות אשר יעשירו את החוויה של שבוע האופנה ניו יורק וינגישו אותה מעבר לתצוגות האופנה".


לדבריו: "שבוע האופנה הוא מקום מפגשם של מעצבים, משפיענים, צרכנים אשר מגיעים כאחד לקחת חלק בחוויית שבוע האופנה וכעת ניתנת להם ההזמנות לפגוש את שגרירות המותג האהובות עליהם כמו אדריאנה לימה. "זהו מקום הטוב ביותר לכל אוהבי המותג ופה כולם מקבלים הצצה לבפנים" אומר לאונרדו צ'אבה, נשיא המותג העולמי".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה