Translate

יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

מעצב הפנים ינאי פרישר-גוטמן ו-Golf & Co חברו יחד ויצרו לראשונה קולקציית קפסולה, GOLF & CO By YANAI FRYSZER GUTTMAN/ מאת: שרית יוכפז




מעצב הפנים ינאי פרישר-גוטמן ו-Golf & Co חברו יחד
ויצרו לראשונה קולקציית קפסולה,
GOLF & CO By YANAI FRYSZER GUTTMAN
אשר תכלול ריהוט, טקסטיל וכלי בית
ותימכר בכללותה בחנות הדגל החדשה של Golf & Co  
ברחוב הלח"י 37 בני ברק, בחנויות נבחרות של המותג ופריטים נבחרים באתר האון ליין http://www.golfco.co.il/



שיתוף פעולה מסקרן בתחום העיצוב הושק הבוקר: ינאי פרישר-גוטמן, המתמחה בעיצוב פנים אדריכלי, ורשת Golf & Co חברו יחד ויצרו קולקציית קפסולה, שתימכר בבלעדיות בחנות הדגל החדשה של המותג: GOLF&CO By YANAI FRYSZER GUTTMAN

הקולקציה החדשה נולדה מתוך צורך אישי של ינאי כמעצב, לייצר פריטים להלבשת הבית ברמה גבוהה ומוקפדת ובניחוח שונה מהשפה המקובלת בארץ. כל אלה מעוצבים תחת ה-DNA המוקפד של ינאי פרישר-גוטמן, אשר ייחס חשיבות לכל פרט וחומר, ואת החוויה הסופית מגלמת הקולקציה בשלמותה.

הקולקציה עוצבה בהשראת הבית הפרטי של ינאי וטיולים שלו בעולם בעיקר בסין ואירופה. ינאי שואף להביא את הרעיונות, החומרים והפרטים העדכניים ביותר אל חלל הבית, תוך הבטחה כי המוצר יישאר על זמני, ולכן הקולקציה הכוללת טקסטיל וכלי בית, מעוצבת בקווים נקיים ובניגוד טקסטואלי. 

אבי וזנה, סמנכ"ל חטיבת הבית  קבוצת גולף & קו אמר היום כי החיבור למעצב הפנים ינאי פרישר-גוטמן היה טבעי. ינאי, כמעצב פנים אחראי על הגשמת בית החלומות שלקוחותיו מחפשים, כאשר השילוב עם סטודיו גולף & קו הביא ליצירת קולקציה מוקפדת, גבוהה, במחירים אטרקטיביים לאיכות, לשימוש בחומרים וליצירה הסופית.

עוד הוסיף וזנה כי חלק מהאסטרטגיה העומדת מאחורי בניית בית העיצוב החדש של גולף & קו ברחוב הלח"י היא לתת מגוון רחב של רעיונות ופתרונות מלאים להלבשת הבית.

ינאי פרישר-גוטמן אמר היום: "זהו התגשמות חלום עבורי, להיות חתום על ליין מוצרים שאני עיצבתי בקפידה עד הפרט האחרון, ביחד עם מעצבי הסטודיו של גולף & קו. צריך הרבה אומץ וביטחון לעצב משהו שיכנס לאנשים הביתה. טרגדיה כזו שמטלטלת אותך גורמת לך להבין שחייבים להגשים חלומות, גם אם מדובר בחלום שאתה לא מעז להגיד בקול רם.
בעיצוב קולקציה כזו, אתה משקיע את כל מה שיש בך, היכולת להיות יצירתי בתוך כל הכאוס האישי, מוציא ממך את היכולות הגבוהות ביותר.
הקפסולה הזו הגיעה מתוך צורך הקיים היום בשוק, ולדעתי זה ללא ספק, יוכל להשלים להרבה לקוחות, אדריכלים ומעצבים את המראה העיצובי של הבית שכיף לחיות ולחזור אליו."

קולקציית הקפסולה מורכבת מעשרות פריטים, ביניהם: ריהוט, טקסטיל וכלי בית.

בין הכלים: צלחות, כוסות, קערות וסכו"ם, כלי הגשה, כגון: אגרטלים, קנקנים ומגשים ופריטים משלימים לחדר האמבטיה. הכלים מאופיינים בלוק מינימליסטי, מודרני ואקלקטי, עם פלטת צבעוניות מונוכרומטית של שחור- לבן- אפור- גראז'- וברונזה, המשתלבים בהרמוניה עם אלמנטים נוספים כמו שיש לבן קאררה, מראות כהות, וברזל.



הרהיטים מאופיינים בשימוש בקטיפה רכה וקלאסית לצד אלמנטים מודרניים כגון כרום שחור.

קולקציית הטקסטיל עוצבה בקפידה, בהשראת הניחוח האירופאי וחדרי השינה המפנקים בבתי מלון יוקרתיים בעולם. לדוגמא, כיסויי מיטה מבד וופל איכותי ומצעים לבנים עם סיומת קדר שחור, החוזר גם בליין המגבות ושטיחי האמבטיה, ליצירת מראה סוויטת מאסטר קלאסית אולטימטיבית.
טווחי מחירים:
צלחות - 29.90-49.90שקלים, כלי הגשה - 99.9-119שקלים, כוסות - 49.9-69.9 שקלים,
מוצרי נוי - 64.9-359שקלים, אביזרי אמבטיה - 49.9-199שקלים,  רהיטים - 259-2319שקלים,
מגבות חלקות - 29.9-179 שקלים, שטיחים/שטיחונים -  169-189 שקלים,
סט סטאן- 799-1199 שקלים, סכום – 349 שקלים.

ינאי פרישר - גוטמן
מעצב פנים, בעל משרד המתמחה במתן שירותי אדריכלות ועיצוב פנים בארץ ובחו"ל, לבתים פרטיים, ופרויקטים רבים במגזר העסקי, מעל ל- 11 שנים.



על חנות הדגל החדשה של Golf & Co:
Golf & Co משיקה בית חדש לעיצוב ברחוב הלח"י בבני ברק, שיחליף את המתחם המיתולוגי בהדר יוסף.
בחנות הדגל החדשה הושקעו כ-6 מיליון שקלים והיא מתפרסת על פני 3 מפלסים, בשטח של כ-1050 מ"ר.
בנוסף מרחיבה הרשת את תחומי העיצוב בחנויותיה ולראשונה, תציע לצד קולקציית הטקסטיל וכלי הבית גם קולקציות של אהילים, ריהוט, וילונות ושטיחים.

צילום: אורי מאקמן ובאדיבות יח"צ
מומלץ.
מאת: שרית יוכפז כתבת ועורכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה