Translate

יום שני, 8 באוקטובר 2018

ספר כתב אוריאל וינברג- "הזמנה לחתונה – צעדים נכונים להגיע לחופה" ממליצה שרית יוכפז





 
תשכחו מכל מה שהכרתם עד כה
אוריאל וינברגר קורא לרווקים ולרווקות לעשות תשליך לכל ההרגלים שהיו להם ולהתחיל מהתחלה.

"הזמנה לחתונה"

בתקופה ששערי שמים פתוחים לתפילות
מציע מייסד ומנכ"ל "בית הספר לזוגיות הגפן", אוריאל וינברגר, בספרו החדש, "הזמנה לחתונה – צעדים נכונים להגיע לחופה", בשורה חדשה של עשייה ועזרה לרווקים ליצירת זוגיות, המבוססת על שינוי אמונות ודפוסי התנהגות.

החגים המתקרבים מעלים אצל רבים מאתנו תחושות נעימות של משפחתיות. אבל עבור חלקנו, המגיעים לשולחן החג לבד, זמן זה של השנה יכול לגרום לבדידות, לתסכול ולחוסר ביטחון, בוודאי כאשר חווים בנוסף גם ביקורת מצד המשפחה. אך זמנים אלו בדיוק יכולים לסייע ליצור שינוי, שכן אלו הם זמנים בהם שערי השמיים פתוחים וזהו זמן טוב לבקש עזרה רוחנית משמיים, ולעשות את הדברים טוב יותר, ומדויק יותר.
ספרו החדש של מייסד ומנכ"ל "בית הספר לזוגיות הגפן", אוריאל וינברגר, שעד כה חיתן מעל 200 זוגות בעקבות ההדרכה הזוגית שלו, בא לסייע בדיוק בזה. "הזמנה לחתונה – צעדים נכונים להגיע לחופה", מבוסס על ההבנה כי כדי ליצור זוגיות לא בהכרח צריך לצאת לדייטים רבים ולהסכים לכל הצעה. במקום זה, צריך לעשות פעולות אחרות, מדויקות יותר, בעיקר עבודה עם התת מודע ועם חיבורים (חיווטים) של המוח כדי ללמוד דברים חשובים בדרך למטרה.
וינברגר, נשוי ואב ל-7 ילדים, עוסק מזה שנים רבות בעזרה ובהדרכה בתחום הזוגיות. הוא יזם, מרצה ומורה דרך רוחני, שהקים את בית ספר לזוגיות "הגפן", שבו מודרכים זוגות לשיפור הזוגיות ומסייעים לפנויים ולפנויות ליצור זוגיות נכונה. וינברגר התחיל לעסוק בתחום לאחר שניסה לעזור לחברים וקרובים בדרכים הרגילות, ולאחר ניסיונות רבים ללא הצלחה הבין שיש משהו מתחת לפני השטח שצריך לטפל בו. במקביל לשנות הלימוד בישיבה ובכולל הוא הקדיש שעות רבות לחלק הרוחני, הנפשי, הרגשי והמנטלי של האדם לפי היהדות, בעיקר העשיר את הידע שלו מכתבי הרב קוק, לימוד קורסי NLP , סדנאות וקריאת ספרים מקצועיים בתחום וכן קורס אימון אישי. במהלך הדרך הבין הרב מה עומד מאחורי חוסר ההצלחה במציאת הזיווג, ומהן הדרכים לסייע בכך. כתוצאה מכך הוא פיתח שיטה ייחודית שמאבחנת את האתגר שמעכב רווקים/ת ואת הדרכים לעזור להם להתמודד עם האתגר. 
"במקרים מסויימים תת המודע מחבר בין זוגיות לבין כאב, כיוון שחוויות קודמות גרמו לאדם להתייחס לכך באופן הזה. אדם המכיר מערכות יחסים שכרוכים בהן כאבים מסוגים שונים, עלול לפתח מערכת



הגנה סמויה, לא מודעת. לדוגמא, בחור שמגיע לפגישה ומבחין רק בחסרונות של בחורה. במקרה כזה, תת המודע רואה רק חסרונות כדי להגן על עצמו מתוך הפחד של הלא נודע".
הספר "הזמנה לחתונה – צעדים נכונים להגיע לחופה" הוא ספר לרווקים ורווקות, שרוצים להתחתן באושר בקרוב, ומרגישים חסרי אונים מול המיתוסים הנפוצים, כמו "לצאת ולצאת" כי "זה רק כוס קפה" ו"אין להם מה להפסיד". האמת היא שהמיתוסים הללו שוחקים אותם ואת האנרגיה שלהם, ולא מביאים לתוצאה המיוחלת. בספר זה לומדים את הדרך, שממקדת את האנרגיה בכיוון הנכון ומביאה לתוצאה של זוגיות מאושרת וחתונה. זהו תהליך שחלקו הוא תהליך לימודי של ידע חדש, וחלקו תהליך פנימי של רתימת תת-המודע להצלחה וכיוון מדויק של הכוחות הפנימיים לכיוון הרצוי.
הספר, המיועד לדתיים ולחילונים, לנשים ולגברים, התחיל מאסופת מאמרים שפרסם וינברגר בביטאון באזור מגוריו לפני מספר שנים והפך לספר שיכול להיות מתנה אידיאלית לחג עבור אנשים המתביישים להודות שהם צריכים עזרה ביצירת זוגיות.

העבודה של וינברגר, כפי שמתוארת בהרחבה בספר, היא לשנות את ההקשר הפנימי של המוח אודות זוגיות, כך שיתעורר רצון אמיתי בזוגיות. "אחת הדרכים לכך היא להעניק למוח את הביטחון שיש לו את הכלים הנדרשים בכדי להתמודד בהצלחה עם האתגרים הכרוכים בחיי הזוגיות. כאשר מזכירים לאדם את היכולות הקיימות בו, את העוצמה והכישרונות, יהיה לו קל יותר להתקדם לקראת זוגיות".
זהו ספר מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים, הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי או ישירות מאתר החברה http://www.media-10.co.il/
מומלץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה