Translate

יום חמישי, 4 באוקטובר 2018

קתאי פסיפיק חונכת את המטוס החדיש של איירבוס 350-1000 A בקו תל אביב הונג קונג. מאת: שרית יוכפז




קתאי פסיפיק חונכת את המטוס החדיש של איירבוס 350-1000  A
 בקו תל אביב הונג קונג
קתאי פסיפיק, הראשונה להפעיל מטוס זה בישראל, תשלב 20 מטוסי איירבוס A350-1000 בשנתיים הקרובות



קתאי פסיפיק, חברת התעופה שבסיסה בהונג קונג המפעילה טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג והמדורגת ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם, חונכת בקו לתל אביב את המטוס החדיש ביותר בעולם איירבוס A350-1000 אשר יצטרף החל מה – 3 לאוקטובר לקו תל אביב – הונג קונג.
קתאי פסיפיק רכשה 20 מטוסי איירבוס A350-1000, שמונה מהם יועברו כבר השנה והשאר צפויים להיכנס לפעילות עד 2021. בנוסף לקו תל אביב-הונג קונג, מטוסים חדישים אלו ישרתו גם את וושינגטון, מדריד, אמסטרדם, מנצ'סטר וציריך החל מספטמבר וחודשי החורף. החברה אוחזת בצי של 146 מטוסים ועוד 85 מטוסים בהזמנה, ונחשב לצי המטוסים מהצעירים שיש לחברות תעופה עם ממוצע של כ-5 שנים.
מדובר בתצורה הגדולה ביותר ממשפחת A350 של קתאי פסיפיק, אשר תכלול 334 נוסעים במחלקות השונות: תיירים, פרימיום אקונומי ועסקים. מדובר על הוספה של 54 מושבים לעומת ה A350-900 המשמש גם בקו לתל אביב.

בתכנון המטוס הושם דגש על חווית הנוסעים הכוללת בין השאר, מושבים חדשים במחלקת התיירים, טלוויזיה אישית באיכות גבוהה, מערכת בידור חדשנית, WiFi המאפשר לנוסעים להישאר מחוברים לאורך הטיסה, תאורת LED ולחץ אוויר גבוה בתא הנוסעים המספק יותר חמצן ומפחית את תופעת הג'ט לג. בנוסף, בתכנון המטוס הושם דגש על  הפחתה משמעותית של השפעה מרעש חיצוני.
ג'ונתן ביילי, מנהל סניף קתאי פסיפיק בישראל ציין, כי "חנוכת המטוס החדיש גם בקו לתל אביב מבטא את מחויבות החברה לקהל הישראלי והרצון להציע מוצרים חדשנים ומתקדמים, המציבים את ישראל על המפה הגלובלית של החדשנות וקדמה טכנולוגית בעולם התעופה". עוד מציין ביילי, כי "באמצעות הצטרפות המטוס החדש, תציע קתאי פסיפיק את חוויית הטיסה המשודרגת ביותר יחד עם המטוס החדיש ביותר שאי פעם נחת בישראל".

****** חברת התעופה קתאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 6 יעדים ביפן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה