Translate

יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

קסטרו מציגה: TLV קולקציית אקטיב - ללא הפסקה הילדים של קסטרו - סתיו-חורף 2018-19. מאת: שרית יוכפז



קסטרו מציגה:
TLV
קולקציית אקטיב - ללא הפסקה
הילדים של קסטרו  - סתיו-חורף 2018-19

מעצבי בית האופנה של קסטרו מציגים את קולקציית האקטיב החדשה לסתיו-חורף 2018-19 לגברים, נשים וילדים, ובמרכזה מחווה ספורטיבית לעיר שמעניקה השראה אינסופית לסטודיו - תל אביב. מבחר הפריטים עוצבו מתוך מחשבה מעמיקה על המתאמנים: הדפסים מחזירי אור, מבחר כיסים לשמירה על חפצים אישיים ועוד.

החיבור ההרמוני שבין אופנה וספורט משתלב בצורה מושלמת עם ערכי המותג של קסטרו, שמאמינה באהבה לאופנה ללא פשרות, יחד עם אורח חיים בריא ורוח ספורטיבית. בשנים האחרונות הפכו בגדי האקטיב הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים האורבניים: בין אם בפעילות כגון ריצה ואופניים ברחבי העיר, בשיעורי הספורט, החוגים וגם בשעות הפנאי והיומיום. מדי עונה יוצרת קסטרו קולקציית אקטיב חדשה לנשים, גברים וילדים, ששואפת להביא את עולם האופנה במיטבו - אל לב הפעילות הספורטיבית.

החיבור בין שני העולמות לבין הסביבה האורבנית הביאו העונה את מעצבי "הילדים של קסטרו" ליצור קולקציה שמוקדשת באהבה לעיר שבה הם חיים (ומתאמנים): תל אביב.
את קולקציית האקטיב החדשה של קסטרו מלווה לוגו-טיפוגרפי שעוצב העונה  בסטודיו למילה
TLV בשילוב כוכבים, והוא מעטר את הפריטים השונים ומופיע במקומות מפתיעים ובטכניקות מגוונות כגון דפוס זוהר, במראה פאץ׳ רקום, ועוד.

צבעוניות הקולקציה החדשה מבוססת העונה על השילוב הספורטיבי המנצח של כחול, אדום ולבן, ואליהם מצטרפים השחור הנצחי, ושימוש בגימורים מודגשים וחיתוכים גרפיים וקוויים בדגמים.

מבחר הפריטים עוצבו מבדים ספורטיביים, קלילים ונעימים בטכנולוגיה לנידוף זיעה, והקולקצייה העונה מתאפיינת גם במשחק עם בדי רשת. השילוב בין בדי רשת ובדים אטומים בטופים ובטייצים מוסיפים ללבוש האקטיב טוויסט שובב וגם אוורירי.

אחד הדגשים המרכזיים שהעניקו העונה המעצבים לפיתוח הקולקציה היה מתן מענה מושלם לצורכי הספורטאים, דרך עיצוב מוצר מושלם: בין השאר בפריטים ניתן לגלות שילוב הדפסים מחזירי אור, מבחר כיסים מפתיעים עם רוכסנים במכנסיים או בטייץ.

קולקציית האקטיב של "הילדים של קסטרו" עוצבה בהתאמה לקולקציית האקטיב החדשה לנשים ולגברים המושקת בימים אלה.

פריטי האקטיב ב"ילדים של קסטרו" כוללים: קפוצונים, פוטרים, מכנסי טייץ אקטיב, שמלת אקטיב עם כוכבים, עליוניות, טופ אקטיב לבנות, חולצת קפוצון, וסט אקטיב, חולצת אקטיב עם רוכסן לבנים, מכנסי פוטר אקטיב ועוד.

מידות אקטיב הילדים של קסטרו:
4-6 שנים ועד 12-14 שנים

טווח המחירים הילדים של קסטרו:
49.90-129.90 ₪

להשיג באתר של קסטרו www.castro.com  ובחנויות.

לינקים ישירים לקולקציית הילדים של קסטרו אקטיב בנים/בנות:

צילומים: דודי חסון צילומי אופנה דוגמנים / טל קרת פקשוטים
צילום: שי יחזקאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה