Translate

יום ראשון, 30 בספטמבר 2018

הגולן מזמין אתכם לחוויות ייחודיות בנוף הקסום של רמת הגולן מאת: שרית יוכפז


חול המועד שכולו אטרקציות בגולן:
פעילויות חדשות לכל המשפחה!
·    אתר עין קשתות נפתח לקהל הרחב
·    תופעת טבע לילית חווייתית בפארק הירדן
הגולן מזמין אתכם לחוויות ייחודיות בנוף הקסום של רמת הגולן
איפה? אתר עין קשתות
תיירות גולן ואתר עין קשתות, מזמינים את הקהל הרחב לביקור באתר הייחודי עין קשתות, אשר ייפתח לקהל המטיילים בחול המועד סוכות. חוויה יוצאת דופן על ההתיישבות היהודית ההיסטורית בארץ ישראל מהתקופה הביזנטית.
מה? האתר אשר הוכר כאתר מורשת לאומית ע"י המדינה וחודש לאחרונה, יקיים סיורים מודרכים הכוללים סרט המציג את הסיפור ההיסטורי מאחורי המקום. באתר עומד על תילו בית כנסת עתיק בן 1,500 שנה, ששוקם ונבנה מחדש ע"י טכנולוגיה חדשנית, לצד בתים סורים נטושים שנבנו על הכפר היהודי העתיק. באתר נמצאות הקשתות המפורסמות על שמן נקרא המקום, מעל מעיינות ששוקמו ושופצו. באתר שבילים מסודרים, מקומות ישיבה ופינות צל רבות. האתר נגיש לנכים, אך אינו מתאים לעגלות.
מתי? 25-27.9 9:00-18:00, כל שעה עגולה (סיור אחרון יוצא ב-17:00), יום שישי 28.9 9:00-16:00, כל שעה עגולה (סיור אחרון יוצא בשעה 15:00).
·       
כמה? 23 שקלים למבוגר, 15 ₪ לילד (מגיל 3), סטודנטים וגמלאים – מחיר מוזל לתקופת הרצה עד ינואר 2019.
איפה? פארק הירדן
מה? אגף התיירות בחברה הכלכלית גולן ופארק הירדן מזמינים את הקהל הרחב להגיע וליהנות מחוויית לילה ייחודית בפארק הירדן. מסלול מואר ע"י מנורות קטנות, אשר מתחיל בעץ השקמה העתיק. המסלול מורכב משבע תחנות בהן לומדים על הגחליליות, מקבלים טיפים לחיים טובים על ידי צב, רוקדים עם זיקית ושומעים את החוויות הקסומות של אבני הבזלת העתיקות. לכל אורך המסלול שומעים את נחל הירדן שוצף וקוצף ומוסיף לחוויה החושית.
מתי? 24-27.9/29.9. סיורים יצאו בין השעות 19:30-22:00 כל חצי שעה (יש להגיע כמה דקות לפני תחילת הסיור)
כמה? 25 ₪ לילד/ 20 ₪ למבוגר. ילד מעל גיל 5 בתשלום. למשפחות של מעל 5 נפשות- ילד אחד חינם.
צילום: פז בן דויד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה